Κλοπ: Δύσκολο να αποδεχθείς ότι χάσαμε βαθμούς από δυο πέναλτι!


Την απογοήτευσή του για την έκβαση του αγώνα απέναντι στην Σάντερλαντ παραδέχθηκε ο Γιούργκεν Κλοπ στη Συνέντευξη Τύπου.

Οι Ρεντς παρότι προηγήθηκαν δις με τέρματα των Στάριτζ και Μανέ στο Στάδιο του Φωτός, είδαν τον Ζερμέν Ντεφόε να τους ισοφαρίζει ισάριθμες φορές από την άσπρη βούλα.

Για το πως εκτυλίχθηκε το ματς...

Για μένα, είναι πολύ δύσκολο να βγάλω οποιοδήποτε συμπέρασμα για το παιχνίδι, διότι δεν έχω εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις, δεν είχα ιδέα τι να περιμένω από την εμφάνιση. Πιστεύω πως ξεκινήσαμε πολύ καλά και μετά χάσαμε την συγκέντρωσή μας. Αυτό δεν είναι συνηθισμένο για μας. Αλλά, φυσικά, έχει ξανασυμβεί. Μπορεί να έχει να κάνει με το πρόγραμμα, δεν είμαι σίγουρος. Η Σάντερλαντ μπήκε λίγο στο ματς. Ήταν ξεκάθαρο πως είναι δύσκολο απέναντι στην Σάντερλαντ όταν παίζει στην έδρα της. Έχουν καλό τρανζίσιον, ειδικά με τους Ντεφόε και Μπορίνι. Το γκολ, το πέναλτι, ήταν μετά από ένα πλάγιο. Στο δεύτερο ημίχρονο κυριαρχήσαμε και πάλι. Συνήθως τα πηγαίνουμε καλύτερα από αυτό, αλλά δεν ξέρω ακριβώς αν θα μπορούσαμε να τα είχαμε καταφέρει καλύτερα γιατί δεν ήμουν εγώ στο γήπεδο. Βάλαμε το δεύτερο γκολ, ήταν καλό, ήταν δίκαιο. Μετά πιστεύω δεν ήταν φάουλ, αλλά δόθηκε. Το ξαναείδα, καμία επαφή. Μετά χέρι, 2-2. Έτσι είναι. Πρέπει να είμαι ειλικρινής, δεν αισθάνομαι καλά. Όχι εξαιτίας του βαθμού. Εξαιτίας των δυο πέναλι στο παιχνίδι. Ήταν σκληρό και δύσκολο να το αποδεχθείς. Αλλά προφανώς πρέπει να το αποδεχθώ, οπότε και θα το κάνω.

Για το φάουλ που οδήγησε στο δεύτερο γκολ...

Αν το ξαναδείτε, δεν υπάρχει επαφή. Το είδα στο παιχνίδι, αλλά αυτή ήταν η απόφαση. Δεν ήταν και το χειρότερο λάθος στον κόσμο, δεν θέλω να πω κάτι τέτοιο. Για αυτό και είναι σκληρό. Συνήθως είμαι ξεκάθαρος προς την ομάδα μου όταν τους μεταφέρω πληροφορίες για τον αν έχουν ευθύνη. Όμως τώρα δεν έχω ιδέα. Από τη μια πλευρά, είμαι περήφανος για αυτούς και όσα έκαναν, πως δούλεψαν και πως πάλεψαν. Από την άλλη, ξέρω πως μπορούμε να παίξουμε και καλύτερο ποδόσφαιρο. Αλλά δεν ξέρω αν ήταν δυνατό σήμερα. Είναι πολύ δύσκολο. Σε μια τέτοια περίσταση -και η Σάντερλαντ ήταν στην ίδια θέση- πάντα χρειάζεσαι και λίγη τύχη. Πιστεύω πως μπορεί να υπήρχε και ένα πέναλτι στον Κλάινι (σ.σ. Κλάιν) στο πρώτο ημίχρονο. Έτσι είναι πάντα, έτσι αισθάνεσαι με τα πέναλτι -κάποιες φορές ο διαιτητής το βλέπει και κάποιες όχι. Έτσι είναι. Είναι πραγματικά μια δύσκολη δουλειά. Δυο φορές (σ.σ. κερδισμένα αντίπαλα πέναλτι) είναι σκληρό. Αλλά το αποδέχομαι, κανέναν πρόβλημα.

Για το ότι πρέπει να συμβιβαστεί με τον έναν βαθμό...

Αυτή τη στιγμή, είναι πολύ δύσκολο να το αποδεχθώ, αλλά είμαι επαγγελματίας οπότε πρέπει. Προφανώς, η μάχη του τίτλου δεν έχει τελειώσει ακόμα. Ίσως δεν μοιάζω και με τον καλύτερο loser στον κόσμο, αλλά δεν έχω πρόβλημα με αυτό -σήμερα δυο πέναλτι είναι άσχημο. Συνήθως μου αρέσει να μιλάω για ποδόσφαιρο, αλλά είναι δύσκολο σήμερα. Ξέρω τι να περιμένω όταν λέω στους παίκτες "αυτό δεν ήταν αρκετό" ή "αυτό ήταν αρκετό" αλλά σήμερα αν έλεγα "αυτό δεν ήταν αρκετό", δεν έχω ιδέα αν θα μπορούσαν να είχαν κάνει περισσότερα. Αυτή είναι η έλλειψη πείρας μου.

Για τις "εορταστικές" αναμετρήσεις της ομάδας...

Τι μπορώ να πω; Είμαι πραγματικά το πιο λάθος άτομο για να ρωτήσετε. Δεν έχω καμία επιρροή στο πρόγραμμα. Είναι όπως είναι και κάποιος αποφάσισε να είναι έτσι, οπότε δεν υπάρχει κάτι να πω πάνω σε αυτό. Είμαι στη δουλειά αρκετό καιρό και οι προγραμματισμένοι αγώνες είναι οι προγραμματισμένοι αγώνες. Κάποιος σου δίνει τη μέρα και την ώρα και παίζεις. Έτσι είναι.


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.