Gini Wijnaldum: Συμβουλές για το πως να προετοιμάζεσαι πριν από ένα παιχνίδι

Στο παρακάτω άρθρο, ο Gini Wijnaldum μας δίνει συμβουλές για το πως να προετοιμάζεσαι κατάλληλα πριν από κάθε αγώνα.















Οπότε, τα 90 λεπτά έχουν τελειώσει και οι παίκτες της Liverpool είναι πίσω στα αποδυτήρια - αλλά σε ποιο σημείο ο Gini και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του αρχίζουν να ετοιμάζονται πάλι;

'' Όταν βγαίνω κατευθείαν από το γήπεδο, προσεύχομαι ότι κατάφερα να αντέξω μέχρι τα τελευταία λεπτά του αγώνα...''

Υπάρχουν πολλοί παίκτες που έχουν βγει αφού τραυματιστούν ή κάτι τους έχει συμβεί, γι 'αυτό πάντα ευχαριστώ τον Θεό που έχω αφήσει τον αγωνιστικό χώρο υγιής. Μπορεί μερικές φορές να πρέπει να κάνουμε μερικές συνεντεύξεις - είναι συνήθως καλύτερες οι συνεντεύξεις, αν έχουμε κερδίσει το παιχνίδι!

''Φυσικά και νιώθεις κουρασμένος μετά από ένα παιχνίδι...''


... πραγματικά, πραγματικά, πραγματικά κουρασμένος αν το παιχνίδι ήταν πολύ έντονο στο οποίο έπρεπε να τρέξεις πολύ, να κάνεις πολλά σπριντ και να κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα. Η πρώτη στιγμή, όταν κάθεσαι, είναι σαν να παίρνεις μια ανάσα. Ο θόρυβος στα αποδυτήρια εξαρτάται από το παιχνίδι που μόλις έπαιξες, οπότε απέναντι στη Leicester πρόσφατα ήταν ήσυχα, γιατί δεν ήταν ένα καλό παιχνίδι. Αλλά μετά από την Arsenal, για παράδειγμα, θα μιλήσεις για το παιχνίδι μεταξύ των συμπαικτών σου, και είσαι ευτυχής που έχεις κερδίσει. Θα πρέπει επίσης να μιλήσεις για κάποιες καταστάσεις στο γήπεδο, έτσι ώστε μετά την Arsenal, για παράδειγμα, το goal που σκόραρα, προήλθε από ένα καλό μπλοκ από τον Matip. Ο Adam κέρδισε τη δεύτερο μπάλα, την κράτησε, έπαιξε καλή πάσα στον Divock, ο οποίος με είδε να τρέχω, μου έδωσε πάσα και σκόραρα. Έτσι, θα μιλήσεις για αυτές τις καταστάσεις που συνέβησαν στο παιχνίδι και όλοι είναι φυσικά χαρούμενοι αν έχεις κερδίσει.

''Αμέσως μετά από το παιχνίδι, θα πρέπει να προετοιμάζεις τον εαυτό σου και το σώμα σου για το επόμενο παιχνίδι...''

Αν χρειάζεσαι θεραπεία, θα τη δεχθείς αμέσως στα αποδυτήρια. Μετά από ένα παιχνίδι, εγώ κάνω ένα λουτρό με παγάκια, γιατί λένε ότι επανέρχεσαι γρηγορότερα αν το κάνεις αυτό, γι 'αυτό θα περάσουν πέντε λεπτά ή εκεί. Σχεδόν όλοι οι παίκτες το κάνουν, στην πραγματικότητα. Τότε θα κάνω ένα ντους. Μετά από ένα παιχνίδι, υπάρχει και φαγητό στη διάθεσή σου για να φάς, έτσι μερικές φορές θα πιέσω τον εαυτό μου να το κάνει, διότι αν και δεν είμαι πραγματικά πεινασμένος, είναι σημαντικό να τρως μετά από έναν αγώνα, επειδή το σώμα σου χρειάζεται τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια και πάλι, γι 'αυτό είναι σημαντικό να τους πάρεις γρήγορα μετά από ένα παιχνίδι. Όμως, πολλές φορές είναι δύσκολο να το κάνουμε αυτό, για μένα, γιατί είμαι ένα άτομο που δεν πεινάει πολύ, ειδικά μετά από τα παιχνίδια - ίσως επειδή έχω πολλή αδρεναλίνη στο σώμα μου. Έτσι, μερικές φορές, είναι πραγματικά δύσκολο, αλλά εξακολουθώ να προσπαθώ να το κάνω. Και για να είμαστε δίκαιοι, έχουν και άλλες λύσεις γι 'αυτό, αν δεν θέλεις τα τρόφιμα - έχουν διάφορα άλλα πράγματα που αντικαθιστούν την τροφή. Προσπαθώ να πάρω τα πράγματα που χρειάζεται. Πρέπει να πω, ότι η Mona [Nemmer] και οι φυσιοθεραπευτές εδώ μας βοηθούν πολύ σε αυτό και υπάρχουν πολλές επιλογές.

''Η ενυδάτωση είναι σημαντική επίσης - και η Mona σκέφτεται τα πάντα...''

Επίσης, όταν έχεις προβλήματα, θα σε βοηθήσει με την εξέταση της διατροφή σου - έτσι, για παράδειγμα, το στομάχι μου μερικές φορές μπορεί να πονάει μετά τα παιχνίδια. Πρέπει να πω, επειδή μίλησα με τη Mona γι 'αυτό, ότι είχα λιγότερο από ότι πριν. Η Mona γνωρίζει τα πάντα και αυτή είναι πάντα που προσπαθεί να βρει λύσεις για να βοηθήσει το σώμα μας να πάει προς τα εμπρός, και να το αλλάξει για τον εαυτό μας. Είμαι χαρούμενος με αυτό, διότι αυτό σημαίνει ότι έχω κάποιον να με βοηθήσει με αυτό, οπότε αυτό είναι ένα καλό πράγμα.

''Δε συνηθίζω να επικοινωνώ άμεσα με ανθρώπους μετά από ένα παιχνίδι...''

... αλλά όταν πάω στο WhatsApp μου υπάρχουν συνήθως μερικά μηνύματα από τους ανθρώπους εκεί. Δεν είναι πάντα δυνατό να απαντήσω αμέσως σε κάθε ένα από αυτά, αλλά μετά από μερικές ώρες προσπαθώ να απαντήσω σε όλα αυτά. Αλλά δεν μιλάω συγκεκριμένα με ένα άτομο, εκτός και αν έχω μιλήσει με κάποιους από πριν το παιχνίδι και είπα «ελπίζω να σκοράρω για σένα» ή κάτι τέτοιο. Ή ίσως ένα άτομο που σε έχει βοηθήσει πολύ σε δύσκολες στιγμές και τότε θα παίξεις ένα καλό παιχνίδι, τότε θα μιλήσω με αυτό το άτομο, αλλά εγώ πραγματικά δεν έχω κάποιον να μιλήσω αμέσως.

''Οι άνθρωποι από την ομάδα της ανάλυσης εδώ, μου στέλνουν κάθε παιχνίδι και video του εαυτού μου από τα παιχνίδια...''

Προσπαθώ να βλέπω τα παιχνίδια ξανά για να δω τι έκανα καλά και τι όχι. Εξαρτάται πότε θα τα παρακολουθήσω, αλλά μερικές φορές μπορεί να είναι το συντομότερο αμέσως μετά από ένα παιχνίδι, όταν πηγαίνω σπίτι γιατί θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να κοιμηθείς μετά τα παιχνίδια, επειδή έχω αδρεναλίνη στο σώμα μου. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα κοιμηθώ μέχρι πολύ αργά, δεν είμαι πολύ κουρασμένος αρκετά για ύπνο - το σώμα μου θα είναι κουρασμένο, αλλά το μυαλό και τα πράγματα μου είναι ακόμη σε εξέλιξη. Γι 'αυτό και έχω πολύ χρόνο για να κάνω πράγματα και σε ορισμένες περιπτώσεις θα δω το παιχνίδι ξανά. Μπορεί μερικές φορές να είναι πέντε ή έξι η ώρα το πρωί, πριν πέσω για ύπνο μετά από ένα παιχνίδι το βράδυ. Θα ξαπλώσω στο κρεβάτι και ξεκουράζομαι. Θα παρακολουθήσω τηλεόραση και εκείνα τα είδη των πραγμάτων, τότε ελπίζω να κοιμηθώ, αλλά είναι πολύ δύσκολο μετά από ένα παιχνίδι.















Είναι το πρωί μετά από ένα παιχνίδι, τα άκρα των παικτών είναι κουρασμένα και πονεμένα από τις εξωθήσεις τους την προηγούμενη ημέρα. Έτσι τι ακριβώς κάνουν για να ανακάμψουν πριν από την έναρξη της προετοιμασίας για τον επόμενο αγώνα;

''Την ημέρα μετά από έναν αγώνα, πραγματικά νιώθω πολύ κουρασμένος...''

Αν έχεις παίξει πολλά λεπτά στο παιχνίδι, τότε δεν προπονείσαι, αντ 'αυτού θα κάνεις αποθεραπεία το πρωί, το οποίο περιλαμβάνει κάποιο τρέξιμο και τέντωμα. Μετά από αυτό, θα πάω σπίτι και δεν προσπαθώ να κοιμηθώ αμέσως, γιατί θα έχω άλλα προβλήματα να προσπαθώ να κοιμηθώ τη νύχτα, γι 'αυτό προσπαθώ να μείνω μέχρι νωρίς το βράδυ και στη συνέχεια να πάω στο κρεβάτι και να κοιμηθώ για πολλές ώρες στη σειρά! Μερικές φορές είσαι υπερβολικά κουρασμένος, όταν θα πας στο σπίτι, έτσι απλά θέλεις να κοιμηθείς για μία ή δύο ώρες, έτσι ώστε όταν νιώθω έτσι, θα βάλω ξυπνητήρι και θα ξεκουραστώ.

''Νομίζω ότι φυσιολογικά είμαι ένα άτομο με πολύ καλή φυσική κατάσταση...''

Μπορώ να τρέχω όλη την ώρα κατά τη διάρκεια των αγώνων, αλλά κουράζομαι κιόλας. Για μένα, τα παιχνίδια με τη Manchester City και την Arsenal ήταν τα πιο έντονα παιχνίδια και ήμουν πολύ κουρασμένος μετά από αυτά. Αλλά και πάλι, η Mona με βοήθησε πολύ με αυτό. Όπως είπα, δεν είμαι ένα άτομο που πεινάει όλη την ώρα, γι 'αυτό δε συνήθιζα να τρώω πολλά σε μια μέρα. Αλλά όταν μιλούσα με τη Mona νωρίτερα μέσα στη χρονιά, με ρώτησε πώς έτρωγα και εξήγησα ότι μερικές φορές θα ήθελα να φάω το πρωί και στη συνέχεια να είμαι πλήρης μέχρι το βράδυ και να μην αισθάνομαι πεινασμένος το απόγευμα, οπότε δεν έτρωγα το μεσημεριανό γεύμα. Αλλά η Mona με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι ακόμα και αν δεν είσαι πραγματικά πεινασμένος, μπορείς ακόμα να θρέψεις το σώμα σου με ενέργεια και τέτοιου είδους πράγματα. Αυτό που εξήγησε είναι ότι δεν χρειάζεται να τρως πολύ. Για παράδειγμα, αν τρως γιαούρτι με μούσλι ή αυτό το είδος του πράγματος, μπορεί να σε βοηθήσει να προχωρήσεις, διότι αν δεν έχεις την ενέργεια στο σώμα σου, θα είσαι προφανώς κουρασμένος. Τώρα αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να τρώω πρωινό, μεσημεριανό γεύμα και δείπνο, επειδή το σώμα μου το χρειάζεται. Αν παίζεις σε ένα έντονο επίπεδο, θα χάσεις πολλή ενέργεια, και έτσι πρέπει να το γεμίσεις το σώμα σου και πάλι με τα τρόφιμα, τα ποτά και ροφήματα. Η Mona με έχει βοηθήσει με αυτό και γνωρίζω τώρα ότι είναι πολύ σημαντικό.

''Θα είμαι ειλικρινής, οι μαγειρικές μου ικανότητες δεν είναι καλές...''

...οπότε θα πάρω το φαγητό που ετοίμασε η Mona, στο σπίτι, ή όταν έρθει η οικογένειά μου σπίτι, θα μου μαγειρέψουν. Δε μπορώ να μαγειρέψω - είναι κρίμα! Η γιαγιά μου ήθελε να μαγειρεύω συνέχεια όταν ήμουν μικρός, αλλά ήμουν αρκετά τεμπέλης για να το κάνω!















Οπότε, η αποθεραπεία γίνεται και η Liverpool είναι μόλις λίγες μέρες πριν από το επόμενο παιχνίδι - αλλά πόσο έχουν αλλάξει τα προγράμματα κατάρτισης και η προετοιμασία από την πλευρά των παικτών;

''Από την ώρα που φτάνουμε στα μέσα της εβδομάδας, κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι...''

Φυσικά, θα κοιτάς πάντα πίσω στο τελευταίο παιχνίδι ως ποδοσφαιριστής, επειδή παίρνεις τα καλά πράγματα για να σου δώσουν την εμπιστοσύνη και τα κακά πράγματα για να τα αλλάξεις σε καλά πράγματα. Θέλεις να μάθεις από τα λάθη που έχεις κάνει και θέλεις να πάρεις τα καλά πράγματα που έκανες μαζί σου. Πάντα κοιτάω μπροστά στη ζωή, αλλά με μερικά πράγματα από το παρελθόν που μπορώ να κάνω καλύτερα ή να τα πάρω μαζί μου. Μερικές φορές στην προπόνηση, θα δούμε πράγματα που ίσως δεν πήγαν τόσο καλά στο προηγούμενο παιχνίδι, έτσι θα δουλέψουμε σε αυτό για να το βελτιώσουμε και να το πάρουμε στο επόμενο παιχνίδι.

''Πάντα προπονούμαστε με σκοπό να κάνουμε καλά πράγματα στο παιχνίδι, το Σαββατοκύριακο...''

Αν μπορούμε να βλάψουμε μια ομάδα με πίεση ψηλά, για παράδειγμα, θα προπονηθούμε όλη την εβδομάδα για αυτό. Από τη στιγμή που θα αρχίσουμε την προπόνηση και πάλι μετά την αποθεραπεία, θα κοιτάξουμε μπροστά για να σκεφτούμε πώς μπορούμε να βλάψουμε τον αντίπαλό μας.

''Δε συνηθίζω να κοιτάω με ποιον θα είμαι αντίπαλος...''

Φυσικά, ξέρεις τους παίκτες, γιατί έχεις παίξει αρκετά εναντίον τους, έτσι ώστε να ξέρεις πώς θα παίξουν. Αν δεν ξέρω τον παίκτη, φυσικά προσπαθώ να δω πώς παίζει εκ των προτέρων, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι να προσπαθώ να το παρατηρήσω στο παιχνίδι - τι είδους κινήσεις κάνει, σε τι είναι καλός, κλπ. Προσπαθώ να μάθω γρήγορα μέσα στο παιχνίδι, αν δεν ξέρω τον παίκτη.

'' Όταν προπονούμαστε, πρέπει να δίνουμε τα πάντα, επειδή πρέπει να προπονήσουμε επίσης τους εαυτούς μας...''

Η μόνη φορά που μπορείς να προπονήσεις τον εαυτό σου, είναι όταν θα δώσεις το 100%. Αυτό ζητά και ο προπονητής από εμάς, οπότε αυτό προσπαθούμε να κάνουμε. Θα βεβαιωθεί ότι έχουμε αρκετό χρόνο για να ξεκουράσουμε το σώμα μας για να δώσουμε το 100% και πάλι.

''Η προπόνηση εδώ είναι πολύ έντονη εξαιτίας του τρόπου που θέλουμε να παίζουμε...''

Είναι έντονη και πρέπει να είσαι σε φόρμα, διαφορετικά δεν πρόκειται να παίξεις με τον δεδομένο τρόπο που παίζουμε με την πίεση ψηλά και με πολύ τρέξιμο, με σωστή τοποθέτηση και ούτω καθεξής. Θα πρέπει να είσαι σε φόρμα και να προπονείσαι σκληρά για να μείνεις σε φόρμα, διαφορετικά θα είναι δύσκολο στα παιχνίδια. Είναι ένα καλό πράγμα και μου αρέσει να παίζω έτσι με αυτή την κυριαρχία.

''Πάντα σεβόμαστε τον αντίπαλο στην προετοιμασία μας, αλλά έχει να κάνει κυρίως με το τι μπορούμε να κάνουμε εμείς...''

Αυτό μας λέει συνέχεια ο προπονητής μας. Φυσικά, θα πρέπει να είσαι ενήμερος για τα πράγματα που ο αντίπαλος μπορεί να κάνει καλά και τα πράγματα που πρέπει να είμαστε έτοιμοι, αλλά ο προπονητής λέει ότι αν κάνουμε όλα τα πράγματα σωστά, μπορούμε να τους κάνουμε να κάνουν αυτά τα πράγματα που κάνουν καλά, λιγότερο. Κοιτάζει πάντα σε μας πρώτα πριν αυτός κοιτάξει την αντίπαλη ομάδα - αυτό είναι το πώς μου αρέσει και αυτό είναι το πώς θα πρέπει να είσαι όταν παίζεις για μια ομάδα όπως η Liverpool. Παίζουμε με πολύ καλούς παίκτες εδώ, γι 'αυτό πρέπει πρώτα να κοιτάμε τις ικανότητές μας και, στη συνέχεια, την ποιότητα του αντιπάλου.


















Είναι πλέον μόλις μία ημέρα μέχρι η Liverpool να βρεθεί στο γήπεδο και πάλι, οπότε πως διαφέρει η προπόνηση όταν η ενέργεια πρέπει να διατηρηθεί και τι είδους προετοιμασίες της τελευταίας στιγμής γίνονται στο Melwood;

''Την ημέρα πριν τον αγώνα, η προπόνηση δεν είναι τόσο έντονη, όσο τις προηγούμενες ημέρες...''

Αλλά εξακολουθούμε να προπονούμαστε και να δουλεύουμε πάνω σε πράγματα που μπορεί να μας βοηθήσουν στο παιχνίδι. Όλα τα πράγματα που κάνουμε είναι πράγματα που νομίζουμε ότι μπορεί να μας βοηθήσουν στο παιχνίδι: να σκοράρουμε, να μην δεχθούμε γκολ ... Είμαστε πάντα απασχολημένοι σκεπτόμενοι, «Πώς θα πάμε να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι?». Δεν έχει σημασία αν είναι νωρίς μέσα στην εβδομάδα, στα μέσα της εβδομάδας ή την προηγούμενη μέρα, είναι πάντα για την εύρεση λύσεων. Θα υπάρχει επίσης συνάντηση της ομάδας την ημέρα πριν από ένα παιχνίδι στο οποίο θα δουλέψουμε με τους αναλυτές και θα ρίξουμε μια ματιά στην αντίπαλη ομάδα - σε τι είναι καλοί και πώς μπορούμε να δοκιμάσουμε να τους σταματήσουμε.

''Πάντα μένουμε σε ξενοδοχείο πριν από το παιχνίδι...''

Στην αρχή, ήταν λίγο περίεργο για μένα, γιατί σε όλες τις προηγούμενες ομάδες που ήμουν, εμείς ποτέ δεν μέναμε σε ξενοδοχεία το βράδυ πριν από εντός έδρας αγώνες, απλά στα εκτός έδρας παιχνίδια. Αυτό σήμαινε ότι θα μπορούσα να μείνω με την οικογένειά μου και να κοιμηθώ στο κρεβάτι μου, αλλά τώρα έχει γίνει αυτό, και νομίζω ότι η διαμονή σε ξενοδοχεία πριν τα παιχνίδια είναι ένα καλό πράγμα. Αυτό σε βοηθά πραγματικά να επικεντρωθείς, κανείς δεν σε ενοχλεί, μπορείς να χαλαρώσεις με τον τρόπο που θέλεις και να είσαι με την ομάδα. Έτσι τώρα έχω συνηθίσει να το κάνω αυτό και πιστεύω ότι είναι ένα πολύ καλό πράγμα, τόσο για εμάς τους παίκτες όσο και ως ομάδα.

''Μπορείς να πάρεις το PlayStation μαζί σου, οτιδήποτε σε βοηθάει να χαλαρώσεις...''

Προσωπικά βλέπω τηλεοπτικές εκπομπές στο laptop μου, ή ταινίες. Έχω παρακολουθήσει το Narcos πολύ τους τελευταίους μήνες. Θα ήθελα επίσης να παρακολουθήσω το Breaking Bad, και μου αρέσει το Entourage και έχω δει όλα τα επεισόδια. Υπάρχουν επίσης τα Power και Empire ... υπάρχουν πολλά πράγματα που βλέπω. Το Empire είναι αυτό που βλέπω πιο πρόσφατα. Αυτό που μου αρέσει σχετικά με την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών είναι ότι μπορείς να το παρακολουθήσεις για πολύ καιρό, αν υπάρχουν πολλές σεζόν. 'Binge watching' - Έχω μάθει ότι έτσι λέγεται! Είναι πιο εύκολο όταν θέλεις απλά να χαλαρώσεις.

''Επίσης μου αρέσει να ακούω μουσική, όταν είμαι στο ξενοδοχείο...''

Πολλή Ολλανδική μουσική, καθώς και ραπ, hip-hop και RnB. Νομίζω ο Drake είναι τώρα ο rapper της στιγμής. Πήγα να τον παρακολουθήσω στο Μάντσεστερ τον Φεβρουάριο, ήταν καταπληκτικό. Έχω ακούσει πολλά γι 'αυτόν.

''Δε σκέφτομαι ποτέ τι θα γίνει στο παιχνίδι την επόμενη ημέρα...''

Δεν μπορώ να ελέγξω τι μπορεί να συμβεί, μπορώ να ελέγξω τι πρόκειται να συμβεί στη στιγμή, οπότε αν μπορώ να το ελέγξω, θα το προσπαθήσω. Δεν είμαι πραγματικά ένα άτομο που σκέφτεται, «Αχ, αυτό θα μπορούσε να συμβεί ... ή εκείνο θα μπορούσε να συμβεί». Προσπαθώ να μην κοιτάω πολύ μπροστά και να παραμείνω στη στιγμή. Ελπίζω να σκοράρω, ελπίζω να παίζουμε καλά, αλλά δεν νομίζω ότι «Είμαι σίγουρος ότι θα σκοράρω».

''Δε διαβάζω τι λέει ο κόσμος για μένα, είτε στα social media είτε στον τύπο...''

Μερικές φορές το βλέπεις, αλλά δεν είμαι πολύ απασχολημένος με αυτό. Αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media, απλά ανεβάζω φωτογραφίες με το σχόλιό μου πάνω τους. Δεν είμαι ένα άτομο που πρόκειται να διαβάσει τι λέει ο κόσμος, αυτό είναι απλά η γνώμη τους. Το ίδιο ισχύει και για τις εφημερίδες. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής για σχεδόν 10 χρόνια τώρα και ξέρω πώς λειτουργεί όλο αυτό. Σήμερα μπορούν να σε αγαπούν, την επόμενη μέρα μπορούν να πουν ότι δεν είσαι αρκετά καλός. Αν μιλούν καλά για μένα, δεν γίνομαι πάρα πολύ χαρούμενος ή κάτι τέτοιο γιατί ξέρω πόσο γρήγορα μπορεί να αλλάξει. Εγώ δεν τα διαβάζω, ή δεν παρακολουθώ ποδοσφαιρικές εκπομπές.















Είναι, επιτέλους, η ημέρα του αγώνα και η Liverpool είναι μόνο λίγες ώρες μακριά από το να παλέψει και πάλι μέσα στο γήπεδο. Έτσι, πώς ο Gini Wijnaldum ετοιμάζει τον εαυτό του στις τελευταίες κρίσιμες στιγμές ώστε να νιώθει και έτοιμος;

''Κοιτάω να σηκώνομαι στις 9 το πρωί στις ημέρες αγώνων...''

Ακόμα κι αν είναι το βράδυ το παιχνίδι, γιατί έχουμε προπόνηση το πρωί. Σε εκείνες τις ημέρες, στη συνέχεια επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο, κοιμόμαστε, σηκωνόμαστε και πάλι και προετοιμαζόμαστε για το παιχνίδι. Έτσι, είναι πάντα εννέα για μένα. Επίσης, προσεύχομαι πριν από τα παιχνίδια όταν σηκώνομαι. Αυτό είναι το μόνο τελετουργικό μου πριν από τους αγώνες.

''Το τι τρώω την ημέρα του αγώνα, εξαρτάται από το πως θα νιώθω εκείνη την ημέρα...''

Το πρωί, θα φάω ψωμί με μαρμελάδα φράουλα, ψωμί και αυγά, ομελέτα ή κουάκερ. Προσπαθώ να μην τρώω πολύ το πρωί, διότι αν το κάνω, θα νιώθω πλήρης και αυτό το καθιστά πιο δύσκολο για μένα να φάω ένα γεύμα πριν τον αγώνα το απόγευμα. Έχω μάθει στην καριέρα μου, ότι θα πρέπει να μάθεις ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για εσένα προσωπικά για να προετοιμαστείς για ένα παιχνίδι - και κατάλαβα ότι ήταν καλύτερα για μένα να έχω ένα μικρό πρωινό και στη συνέχεια να τρώω το απόγευμα, λίγες ώρες πριν από το παιχνίδι αντί για πολύ το πρωί και όχι πολύ το απόγευμα. Είναι για την κατοχή της ενέργειας. Το απόγευμα, θα έχουμε τα ζυμαρικά, το ρύζι, κοτόπουλο, σαλάτες, φρούτα ... και πάλι, μπορείς να επιλέξεις ότι θέλεις.

''Πάντα νιώθω ήρεμος την ημέρα του αγώνα...''

Πάω να παίξω ένα παιχνίδι και θα προσπαθήσω και να το απολαύσω. Νομίζω ότι είναι απλά η προσωπικότητά μου - θέλω να απολαμβάνω το παιχνίδι και να παίρνω το καλύτερο από αυτό. Πάντα ήμουν με αυτόν τον τρόπο. Δεν αγχώνομαι για τα παιχνίδια - στην πραγματικότητα, έχω περισσότερα νεύρα σχετικά με παιχνίδια που σχετίζονται με τις πρώην ομάδες μου! Πριν από λίγες εβδομάδες, δύο από τις παλιές ομάδες μου έπαιξαν ο ένας εναντίον του άλλου - οι Feyenoord και PSV - και είχα περισσότερα νεύρα για το συγκεκριμένο παιχνίδι από το παιχνίδι μας εκείνο το Σαββατοκύριακο. Δεν ξέρω γιατί ... είναι απλά δύο παλιές ομάδες μου και τις υποστηρίζω.

''Με το που μπω στα αποδυτήρια την ημέρα του αγώνα, το τηλέφωνό μου μπαίνει σε λειτουργία πτήσης...''

Εξακολουθώ να θέλω να ακούω τη μουσική μου, αλλά δεν θέλω να χρησιμοποιώ το WhatsApp ή να κοιτάω το Instagram, το Snapchat ή το Twitter, γιατί είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στο παιχνίδι. Όλα αυτά τα πράγματα είναι μόνο για πολύ μετά το παιχνίδι!

''Η ατμόσφαιρα είναι καλή στα αποδυτήρια πριν από το παιχνίδι...''

Πολύ καλή. Όλοι είναι απασχολημένοι με το να προετοιμάσουν τον εαυτό τους για το παιχνίδι. Μερικά παιδιά θα πάνε στο δωμάτιο θεραπείας, μερικά παιδιά θα κάνουν ασκήσεις ώστε το σώμα τους να είναι έτοιμο για το παιχνίδι, αλλά κατά τα άλλα οι παίκτες θα καθίσουν ακριβώς στη θέση τους για να ακούσουν μουσική και ούτω καθεξής. Μου αρέσει να κάνω ένα μασάζ για τα παιχνίδια για να ετοιμάσω τον εαυτό μου.

''Οι διαδικασίες για τα εντός και τα εκτός έδρας παιχνίδια, είναι οι ίδιες...''

Και πάλι, ο καθένας έχει τη δική του ρουτίνα για την προετοιμασία αρχικά. Για το εκτός έδρας παιχνίδι, θα προπονηθούμε την προηγούμενη ημέρα και στη συνέχεια θα ταξιδέψουμε στο ξενοδοχείο εκείνο το βράδυ. Το επόμενο πρωί, θα κάνουμε μια βόλτα πριν από το παιχνίδι και στη συνέχεια, μετά από αυτό θα ταξιδέψουμε στο γήπεδο. Σε αυτό το διάστημα, όλοι θα έχουν τα δικά τους πράγματα που θα κάνουν.

'' Όταν είμαστε στη φυσούνα, δε σκέφτομαι τίποτα άλλο εκτός από το παιχνίδι...''

Αλλά όταν είμαστε εντός έδρας και ακούς το 'You'll Never Walk Alone', αυτό είναι ακόμα κάτι που είναι πολύ καλό για να ακούσεις. Είμαι πάντα χαρούμενος όταν το ακούω - εξακολουθεί να μου προκαλεί ανατριχίλα. Είναι διαφορετικό να παίζεις εδώ ως παίκτης της Liverpool, γνωρίζοντας ότι είναι όλοι στο πλευρό σου. Οι οπαδοί είναι καταπληκτικοί αυτή τη σεζόν, υποστηρίζοντας την ομάδα, ακόμη και κατά τη διάρκεια της κακής περιόδου που είχαμε. Αυτό μας δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση.



Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης







Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.