Rhian Brewster: Το όνειρο που βλέπει να γίνεται πραγματικότητα!


O Rhian Brewster είναι ακόμα ένα παιδί που έχει ως όνειρο να παίξει ποδόσφαιρο στα μεγάλα σαλόνια, ένα παιδί που στα 14 του χρόνια άφησε την Chelsea και στη συνέχεια επέλεξε την Liverpool ως την ομάδα που θα δώσει και θα πάρει πράγματα τα επόμενα χρόνια.


Ο 16χρονος έχει τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω του στο Kirkby μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν με την ομάδα της U18, ενώ τον Ιανουάριο έκανε το ντεμπούτο του με την U23 με μια νίκη κόντρα στην Ipswich Town τον Ιανουάριο.

Ο Brewster σε μια μεγάλη και ενδιαφέρουσα συνέντευξη, αρχικά εξήγησε τους λόγους που άφησε το Λονδίνο για το Merseyside στο Liverpoolfc.com:

«Ήμουν στην Chelsea από την ηλικία των 7 έως τα 14, αλλά στη συνέχεια τους είπα ότι ήθελα να εξετάσω τις επιλογές μου, γιατί δεν είχα δει κανένα μονοπάτι για να γίνω εδώ ένας παίκτης της πρώτης ομάδας κάποτε.
Υπήρχαν μερικοί σύλλογοι που με ήθελαν, αλλά όταν έμαθα ότι μια από αυτές ήταν η Liverpool, ήταν μια εύκολη επιλογή.
Η Liverpool είναι ένας σύλλογος που δίνει στους νέους παίκτες ευκαιρίες και αυτό είναι ένα μεγάλο συναίσθημα για να παίζεις για αυτόν τον σύλλογο, μου αρέσει πολύ εδώ.
Το μόνο που θέλω είναι να παίξω μια μέρα έναν αγώνα με την πρώτη ομάδα της Liverpool, θα κάνω ό, τι μπορώ για να προσπαθήσω να συμβεί αυτό, οπότε αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνω επιπλέον δουλειά στον τομέα της προπόνησης, θα το κάνω, αν αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να είμαι έξω με τους φίλους μου, να τρώω καλά και να δουλεύω σκληρά κάθε μέρα, είναι κάτι που πρέπει να γίνει και θα το κάνω»

Διαβάστε αναλυτικά την συνέντευξη που έδωσε στο Liverpoolfc.com παρακάτω για να μάθετε περισσότερα για τον Brewster και σε ποιον ''μύθο'' της Liverpool θα ήθελε να μοιάσει μια μέρα:

Πριν κάνεις το ντεμπούτο σου με την U23, σημείωσες χατ-τρικ για την πρώτη ομάδα σε ένα κεκλεισμένων των θυρών φιλικό στο Melwood μπροστά στον Jürgen Klopp, πως ένιωσες;

«Αυτή ήταν μια μεγάλη εμπειρία, δεν πίστευα ότι ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω και στη συνέχεια να σημειώσω το πρώτο γκολ μετά από μια μεγάλη συνεργασία της ομάδας, ήταν ένα φανταστικό συναίσθημα, έβαλα ένα δεύτερο γκολ και στη συνέχεια, ευτυχώς για μένα, κατάφερα να κάνω χατ-τρικ, πήρα ένα «μπράβο» από τον προπονητή που ήταν καταπληκτικό, η εμπιστοσύνη στον εαυτό μου ήταν στα ύψη»

Είχες την ευκαιρία να παίξει στο Anfield για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν φορώντας το Νο.9 μπροστά στο Kop κόντρα στην Tottenham, τι σήμαινε αυτό για σένα;

«Αυτό ήταν απλά μια καταπληκτική εμπειρία, το προηγούμενο βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ καθόλου, το να παίρνεις την ευκαιρία να παίξεις μαζί με τους όμοιούς σου, Ben Woodburn, Sheyi Ojo, Harry Wilson, Kevin Stewart και Trent Alexander-Arnold ήταν μια μεγάλη εμπειρία, όλα τα μέλη της οικογένειάς μου ήρθαν από το Λονδίνο και γιόρτασαν το νικητήριο γκολ του Kevin μπροστά στο Kop»

Πόσο διαφορετική πρόκληση είναι να παίζεις στην U23 και ποια είναι η σύγκριση με την U18;

«Παίζοντας στο επίπεδο της U23 είναι πολύ διαφορετικό από το να παίζεις για την U18, μπορείς να έχεις πολλές ευκαιρίες για να σκοράρεις όταν παίζεις για την U18, είναι ένα μεγάλο βήμα να παίζω για την U23.
Στα τελευταία δύο παιχνίδια που έχω παίξει για την U23, έχω μόλις ένα σουτ, αλλά το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για την ομάδα και να δώσω ότι έχω, ξέρω ότι θα πάρω ευκαιρίες σε αυτή την ομάδα, είμαστε μια πολύ επιθετική ομάδα και είναι υπέροχο να παίζεις»

Ο πρώην προπονητής της U23, Michael Beale, σε είχε προπονήσει ξανά στους μικρούς της Chelsea, πριν επανενωθείτε στην Ακαδημία της Liverpool, πόσο μεγάλη επιρροή έχει ο ίδιος στην καριέρα σου;

«Έχω κρατήσει επαφή με τον Michael και μπορώ να σας πω ότι το απολαμβάνει στη Βραζιλία, έχει μεγάλη επιρροή σε μένα και με βοήθησε τόσο πολύ και το εκτιμώ πραγματικά, ξέρω ότι μπορώ να γίνω καλύτερος παίκτης μαθαίνοντας δίπλα στα άτομα της Ακαδημίας όπως ο Mike Garrity, ο Neil Critchley και ο Alex Inglethorpe. Με έχουν βοηθήσει τόσο πολύ στο παιχνίδι μου και δίνοντας μου πάντα μεγάλες συμβουλές»

Στο Kirkby δουλεύεις πολύ στενά με τον Θρύλο της Liverpool, Steve McManaman, πως νιώθεις γι'αυτό;

«Είναι υπέροχο να μαθαίνω από ανθρώπους σαν αυτόν, ήθελα να δουλέψω διάφορους τρόπους στα τελειώματα των φάσεων από σέντρες και ήταν μια μεγάλη βοήθεια για μένα.
Ο Steve δίνει μεγάλες συμβουλές για το πού θα πρέπει να βάλω την μπάλα και με βοήθησε εξίσου στις σέντρες»

Οι φίλαθλοι έχουν παρατηρήσει ότι πάντα παίζεις με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου, αυτό είναι σημαντικό για σένα;

«Όταν είμαι χαρούμενος που παίζω καλά, μου αρέσει πάντα να παίζω με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου, όντας χαρούμενος βάζεις ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου.
Είναι σημαντικό να μείνεις ευχαριστημένος και να επικεντρωθείς στην δουλειά σου και να σκοράρεις πολλά γκολ για αυτή την ομάδα»

Αν έπρεπε να διαλέξεις έναν σημερινό παίκτη της Premier League που κοιτάζεις και θα ήθελες να μοιάσεις, ποιος θα ήταν αυτός;

«Ο Luis Suarez, ξέρω ότι δεν είναι πλέον στην Premier League, αλλά τι παίκτης ήταν για την Liverpool!!
O Suarez είναι καταπληκτικός και εγώ κοιτάζω να μοιάσω σε αυτόν, παίζοντας με το ύφος του, έχει γρήγορα πόδια, μπορεί να σκοράρει και αν θα μπορούσα να παίξω για την πρώτη ομάδα της Liverpool σαν κι αυτόν μία μέρα, θα ήταν εκπληκτικό»

Ποιον από την πρώτη ομάδα της Liverpool θαυμάζεις περισσότερο;

"Θαυμάζω τον Roberto Firmino, προσπαθώ να μιμηθώ τον τρόπο που παίζει και προσπαθώ να το κάνω τόσο καλά όπως ο Firmino, είναι ένας ομαδικός παίκτης και σκοράρει γκολ»

Σε ποιο προσωπικές ερωτήσεις για τον Brewster:

Ποιο είναι το highlight της καριέρας σου μέχρι τώρα;
«Το ότι παίζω τακτικά για την Liverpool, κάνοντας το ντεμπούτο μου για την U23 και το ότι σκόραρα με την U17 της Αγγλίας»

Ποιο είναι το όνειρό σου στο ποδόσφαιρο;
«Να κερδίσω το Champions League, να πάω σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο με την Αγγλία και να το σηκώσουμε»

Ποιο είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχεις παρακολουθήσει ποτέ;
«Το Liverpool v Borrusia Dortmund 4-3 την περυσινή σεζόν. Τι παιχνίδι ήταν αυτό!!»

Αγαπημένο άθλημα εκτός από το ποδόσφαιρο;
«Μπάσκετ»

Αγαπημένο φαγητό;
«Καρμπονάρα»

Αγαπημένη τηλεοπτική εκπομπή;
«Δεν είναι κάποια συγκεκριμένη εκπομπή, αλλά μου αρέσει να βλέπω μπάσκετ. Ο LeBron James είναι ο άνθρωπος!»

Τι μουσική ακούς αυτή τη στιγμή;
«Ακούω ραπ και ένα κομμάτι RnB, ο Okera Simmonds βάζει διάφορα κομμάτια στα αποδυτήρια, μου αρέσουν τα τραγούδια που διαλέγει»

Περιέγραψε τον εαυτό σου με τρεις λέξεις:
«Αστείος, με αυτοπεποίθηση και με χαρακτήρα»

Περιέγραψε την Liverpool με τρεις λέξεις:
«Φοβερή, φανταστική και οικογένεια»


Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.