Origi:''Είμαι έτοιμος να παίξω σημαντικό ρόλο για το υπόλοιπο της σεζόν''

Ο Βέλγος striker, που είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει βασικός στο αυριανό παιχνίδι με την Bournemouth στο Anfield λόγω του τραυματισμού του Sadio Mane, τόνισε ότι θέλει να βοηθήσει την ομάδα να βγει στο Champions League!
















Ο Divock Origi είχε μια δύσκολη χρονιά μέχρι στιγμής, αλλά εντυπωσίασε στο Merseyside derby, όταν ήρθε από τον πάγκο για να πετύχει το 3ο γκολ της ομάδας του, και θέλει ακόμη περισσότερο χρόνο στα πόδια του τώρα.

  ''Είμαι έτοιμος. Πάντα έλεγα ότι είμαι έτοιμος να γίνω ένας σημαντικός παίκτης για την ομάδα. Πραγματικά το πιστεύω.''

  ''Δεν είμαι απλά μια επιλογή για το μέλλον, είμαι μια επιλογή και για το τώρα. Θέλω να κάνω τα πάντα για να είμαι στις βασικές επιλογές.''

  ''Ο προπονητής έχει πολλές επιλογές και αυτό είναι μόνο καλό για την ομάδα. Η ομάδα είναι το πιο σημαντικό από όλα, και πρέπει να τελειώσουμε δυνατά το πρωτάθλημα. Ελπίζω να παίξω σημαντικό ρόλο, από τώρα μέχρι το τέλος της σεζόν.''

Ο Origi έχει βρει λίγες ευκαιρίες φέτος - έχει αρχίσει βασικός σε μόλις δύο παιχνίδια στο πρωτάθλημα, μέσα στο 2017.

Ο Jurgen Klopp προτίμησε τον Roberto Firmino στον κεντρικό επιθετικό ρόλο, αλλά ο 21χρονος είναι αποφασισμένος να γίνει από παίκτης πάγκου σε βασικός.
















  ''Είμαι πολύ αισιόδοξος και πιστεύω στις ικανότητές μου. Πρέπει να τα δίνεις όλα και να το δείχνεις στο γήπεδο. Πάντα σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή μου.''

  ''Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να μένω ψύχραιμος και να απολαμβάνω το παιχνίδι κάθε φορά, να παίζω κάποιο ρόλο και να βοηθάω την ομάδα.''

  ''Ο Firmino έχει τον δικό του τρόπο παιχνιδιού κι εγώ έχω τον δικό μου. Για αυτό έχουμε διαφορετικές επιλογές - εγώ, ο Daniel(Sturridge), ο Firmino. Είναι καλό να έχεις όλους αυτούς τους ταλαντούχους παίκτες.''

  '' Έχουμε ένα πολύ καλό σύνολο. Νομίζω ότι το κύριο πράγμα για μένα είναι ότι μπορώ να είμαι μια σημαντική επιλογή από τώρα μέχρι το τέλος της χρονιάς και μετά εξαρτάται από τον προπονητή να επιλέξει.''

  ''Είμαι πολύ αισιόδοξος και στόχος μου είναι να είμαι ηγέτης για αυτήν την ομάδα. Νομίζω ότι είναι πολύ πιθανό. Δε θα ξεκουραστώ μέχρι να φτάσω τους στόχους μου, και όταν τους φτάσω θα ορίσω άλλους στόχους.''














Ο Origi εξασφάλισε τους 3 βαθμούς στο Merseyside derby, μετά από ωραία πάσα του Philippe Coutinho.

Ήταν το 9ο γκολ του μέσα στη σεζόν, αλλά μόλις το πρώτο στην Premier League από τον Δεκέμβριο. Το να αντιμετωπίσει τους Blues, έβγαλε τον καλύτερο εαυτό του.

  ''Είναι ξεχωριστό παιχνίδι το derby. Απλά θέλαμε να κερδίσουμε με κάθε κόστος. Σαν παίκτης και σαν φίλαθλος της Liverpool, ήθελα πάρα πολύ να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι.''

  '' Ήμουν πολύ χαρούμενος. Ήμουν λίγο απογοητευμένος, που είναι φυσιολογικό καθώς θέλεις πάντα να παίζεις. Στην καριέρα μου, πάντα δούλευα σκληρά και ήμουν πρόθυμος να αποδείξω σε όλους τις ικανότητές μας. Ήθελα να βοηθήσω την ομάδα μου.''

  ''Σαν επιθετικός θες πάντα να σκοράρεις, αλλά δε θα έλεγα ότι μου έφυγε ένα βάρος. Μου δίνει κίνητρο απλά να κάνω πάντα περισσότερα.''

  ''Δε νομίζω ότι χρειάζεται να αποδείξω κάτι. Για μένα, βάζω τον πήχη ψηλά. Θέλω να παίξω μεγάλο ρόλο σε αυτήν την ομάδα.''

  ''Νιώθω πολύ έτοιμος, είμαι πολύ καλά, και πολύ έτοιμος. Νιώθω ακόμη καλύτερα και από πέρσι. Για μένα, θέλω να δίνω τα πάντα για κάθε λεπτό που παίζω. Μετά, θα δούμε στο τέλος της σεζόν τι θα γίνει.''

  ''Δείξαμε αμέσως μετά τη διακοπή λόγω εθνικών, ότι θέλουμε να τελειώσουμε τη σεζόν δυνατά.''


Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης 
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.