Trent:''Να παίξω δίπλα στον Stevie G; Επιτέλους μπορώ να το σβήσω από την λίστα μου.''

Γράφει ο Γιώργος Σιδηρόπουλος

Παίζοντας στο βασικό σχήμα στο φιλικό παιχνίδι κόντρα στην Sydney o Trent Alexander-Arnold είχε την ευκαιρία να παίξει δίπλα στο Steven Gerrard.

''Όταν ήμουν παιδί, έλεγα πάντα ότι το όνειρο μου ήταν να παίξω μαζί με τον Stevie'',είπε ο αμυντικός στο Liverpool Echo.

''Για να'μαι ειλικρινείς νόμιζα ότι αυτή η ευκαιρία έφυγα, ειδικά μετά την απόσυρσή του"

"Ήξερα ότι δεν ήταν ένα παιχνίδι με ανταγωνισμό,αλλά έπαιξα όπως κάνω πάντα.Ήταν πολύ ιδιαίτερη τιμή να τον έχω συμπαίκτη μου και είναι κάτι που επιτέλους μπορώ να το βγάλω απο τη λίστα μου με τα πράγματα που θέλω να πετύχω."

''Ο χαρακτηριστικός τρόπος που κάνει πάσα ο Stevie- συνήθιζα να κάθομαι να τον βλέπω εβδομάδα με εβδομάδα.Το να είμαι αυτός που δέχεται τις πάσες του ήταν μεγάλη μου τιμή και προνόμιο που το έζησα."

"Κάθε παιδί που μεγαλώνει στο Liverpool προσπαθεί να πετύχει τον τρόπο με τον οποίο πασάρει ο Steven Gerrard."

O Trent και ο Stevie είχαν αναπτύχει μια καλή σχέση εκτός γηπέδου,όταν ο Gerrard δούλεψε με την U16 στην προσπάθεια του να λάβει προπονητικές εμπειρίες.

''Μου έχει δώσει κάποιες εξαιρετικές συμβουλές. Μου είπε ότι είναι εδώ για εμένα σε ότι και αν τον χρειαστώ. Αυτό είναι κάτι πολύ ωραίο για εμένα."

"Είναι ένα πολύ σημαντικό άτομο και έχει καθοριστικό ρόλο στον σύλλογο τώρα. Όλοι τον υπολογίζουμε και τον χρειαζόμαστε."

"Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος εδώ στην Ακαδημεία,που δεν θα έχει σε εκτίμηση τον Steven Gerrard. Eίναι ένα πρότυπο ποδοσφαιριστή και όχι μόνο, εντός και εκτός γηπέδου."

"Το να τον έχουμε εδώ στο Kirkby σε κανονική βάση είναι κάτι πολύ σημαντικό για την Aκαδημεία και μπορώ να φανταστώ ότι πολλές επιτυχίες θα έρθουν στη συνέχεια."

Το 2016-17 ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για τον 18χρονο καθώς έκανε 12 εμφανίσεις με την πρώτη ομάδα.Ωστόσο,γνωρίζει ότι πρέπει να δουλέψει πολύ σκληρά και ότι έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να φτιάξει κάτι σπουδαίο.

''Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι τα πράγματα(για εμένα) θα πήγαιναν τόσο καλά όσο έγιναν. Είμαι ευγνώμων και χαρούμενος για τις ευκαιρίες και την πίστη του προπονητή στο πρόσωπό μου"

"Μπορώ απλά να του πω ευχαριστώ για ελπίζω να του αποδείξω ότι άξιζα όλες αυτές τις ευκαιρίες που μου έδωσε."

"Έχω αφήσει πίσω μου την φετινή χρονιά και ήδη ανυπομονώ για την επόμενη που έρχεται."

"Πρέπει να γυρίσω καλύτερος σωματικά και ψυχολογικά και δυνατότερος. Το παιχνίδι γίνεται γρηγορότερο χρονιά με τη χρονιά,έτσι πρέπει να επιστρέψω έτοιμος να διεκδικήσω μία θέση."

"Γνωρίζω ότι θα γίνουν κάποιες νέες προσθήκες στην προετοιμασία, πρέπει να παλέψω για μία θέση και να δείξω στον προπονητή μου γιατί πρέπει να βασίζεται σε εμένα. Ελπίζω να το κάνω αυτό."

"Είναι πολύ συναρπαστικό που θα έχουμε Champions League φέτος. Eίναι η ελίτ της Ευρώπης και εκεί ανήκει ο σύλλογός μας.''

''Το να έχουμε τέτοιες βραδιές στο Anfield, δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο.Ήταν εντυπωσιακές (οι βραδιές Champions League) όταν πήγαινα να δω όταν ήμουν παιδί με σημαίες και κασκόλ."

Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About G.Sid8

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.