Klopp: Όταν λέω δεν πωλείται, δεν πωλείται.

Σε θέση ισχύος ο Κλοππ, όσον αφορά την παραμονή "αστέρων" στην ομάδα.

Οι "Ρεντς" απέρριψαν πρόταση της Μπαρτσελόνα, ύψους 72 εκατομμυρίων λιρών.


  Μπορεί η Λίβερπουλ την τελευταία τριετία να παραχώρησε σημαντικές μονάδες, όπως ο Λουίς Σουάρεζ και ο Ραχίμ Στέρλινγκ, σε αντίπαλες ομάδες, ωστόσο ο Γιούργκεν Κλοππ είναι κατηγορηματικός πως η ομάδα πλέον βρίσκεται σε θέση ισχύος όσον αφορά την παραμονή των παικτών, διαβεβαιώνοντας έτσι πως ο Φιλίπε Κουτίνιο δεν θα βρεθεί στην ίδια λίστα με τους προαναφερθέντες.

  "Το πρόβλημα με αυτά τα πράγματα είναι πως ό,τι και να πω, πάντα θα υπάρχουν φήμες" Δήλωσε ο Γερμανός τεχνικός. "Όταν λέω ότι δεν πωλείται, δεν πωλείται. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Είναι η απόφαση της ομάδας, είναι η δική μου απόφαση. Έτσι έχουν τα πράγματα."

  "Στην περίπτωση του Σουάρεζ ήμουν μακριά. Όταν ο σύλλογος πούλησε τον Στέρλινγκ, ήμουν ,ίσως, ο τελευταίος που το έμαθε. Οπότε, αυτές οι περιπτώσεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτή."

  "Πλησιάζει μια πολύ σημαντική στιγμή και θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι. Για να γίνει αυτό, πρέπει να κρατήσουμε τους παίκτες-κλειδιά. Αυτή είναι η απάντηση."

  "Θα το πω 20 φορές, δεν πωλείται.  Ό,τι κι αν γίνει απο την πλευρά τους (της Μπαρτσελόνα) εγώ λέω ότι δεν πωλείται. Μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε, η απάντηση είναι δεν πωλείται".





  Επιμέλεια: Δημήτρης Γκουτρίδης.
  
  

Share on Google Plus

About Δημήτριος

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.