Το ανοιχτό γράμμα του Lucas προς τους οπαδούς της Liverpool



Όταν ήρθα στη Liverpool 10 χρόνια πριν, είχα τρεις στόχους.

Καταρχάς, ήθελα να κερδίσω μια θέση βασικού, το οποίο το κατάφερα. Μετά, ήλπιζα να φανώ αντάξιος αυτής της φανέλας, ένας στόχος που θα κρίνουν άλλοι καλύτερα από μένα για το αν τον πέτυχα ή όχι. Τέλος, πάντα ατένιζα το μέλλον με μια ελπίδα πως αν και όταν έρθει η ώρα να αποχωρήσω από αυτόν τον καταπληκτικό σύλλογο θα το έκανα με τις καλύτερες προϋποθέσεις.

Η ώρα αυτή έφτασε καθώς ετοιμάζομαι για μια νέα καριέρα στη Lazio και ενώ είμαι λυπημένος μου που η εποχή μου στο Anfield έχει τελειώσει, τουλάχιστον μπορώ να φύγω χαρούμενος γνωρίζοντας πως η σχέση με τους οπαδούς της ομάδας είναι ισχυρότερη από ποτέ.

Η Liverpool είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στον κόσμο και η πρόθεσή μου ήταν πάντα να τελειώσω εδώ τηνκαριέρα μου αλλά όσο λιγότερο έπαιζα ως βασικός τόσο περισσότερο καταλάβαινα πως θα έπρεπε να πάω σε μια άλλη ομάδα για να παίξω όσο επιθυμώ.

Όταν αγαπάς μια ομάδα και μια πόλη όσο αγαπώ εγώ την Λίβερπουλ, αυτό δεν είναι μια εύκολη απόφαση που μπορείς να πάρεις. Το ευκολότερο για μένα θα ήταν να κάτσω εδώ για όσο μπορώ ακόμη και αν δεν περίμενα να παίζω τόσο συχνά, αλλά αυτό θα ήταν αντίθετο με όσα πιστεύω ως ποδοσφαιριστής που παίζει σε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο.

Αυτός είναι ο λόγος που πήρα την απόφαση να συνεχίσω την καριέρα μου στη Lazio, το οποίο σημαίνει πως η λύπη που φεύγω από τη Liverpool συνδυάζεται με έναν ενθουσιασμό για το γεγονός ότι θα εκπροσωπώ έναν από τους μεγαλύτερους Ιταλικούς συλλόγους. Πριν πάρω την απόφασή μου να οδεύσω προς την Ιταλία, μίλησα με τον Jurgen Klopp και ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε το θέμα μου έδειξε για ακόμη μια φορά τον σεβασμό που τρέφει και δείχνει προς όλους τους ποδοσφαιριστές του. Είμαι ευγνώμων στον Klopp και σε όλους τους άλλους managers που πέρασαν από τη Liverpool και που δούλεψα μαζί σους, ειδικά σε αυτούς που έδειξαν ότι πιστεύουν σε μένα όταν θα ήταν εύκολο να κάνουν το αντίθετο.

Η προτεραιότητά μου τώρα είναι να κοιτάξω μπροστά και να ανοίξω ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου πιστεύοντας πως μπορώ να συνεισφέρω στην Lazio με τον ίδιο τρόπο που το έπραξα και στη Liverpool. Νιώθω ευλογημένος που έζησα σε αυτήν την πόλη και έπαιξα ποδόσφαιρο για αυτήν την ομάδα. Αυτό το μέρος είναι ένα τελείως διαφορετικό μέρος από κάθε άλλο και καθώς παντρεύτηκα εδώ και είμαι ευλογημένος που απέκτησα και δύο παιδιά εδώ, θα κουβαλάω πάντα μαζί με την οικογένειά μου ένα κομμάτι από αυτήν την πόλη, όπου και αν πάω. Επίσης νιώθω πολύ τυχερός για την συνεργασία που είχα με πολλούς καταπληκτικούς και παγκοσμίου κλάσης ποδοσφαιριστές και μοιράστηκα το ίδιο πάθος για την ομάδα αυτή μαζί τους.

Εκτός γηπέδου, νιώθω τεράστια τιμή που υπήρξα διαχειριστής του LFC Foundation και     μπόρεσα να δω την δουλειά που γίνεται στην τοπική κοινωνία. Όταν έκλεισα δέκα χρόνια στην ομάδα πρόσφατα και το γιόρτασα, σήμαινε πολλά για μένα όταν άκουσα μερικά από τα παιδιά να με χαρακτηρίζουν ως “scouser”.

Μπορεί να μη κέρδισα όσα τρόπαια όσα θα ήθελα στην καριέρα μου εδώ αλλά το να μιλάνε άνθρωποι για σένα με έναν τόσο καταπληκτικό τρόπο για μένα ισοδυναμεί με κάτι παραπάνω από πολλούς τίτλους. Ευχαριστώ τους οπαδούς που τραγουδούσαν το όνομά μου στο παιχνίδι απέναντι στην Wigan στο video που μου έστειλαν την Παρασκευή. Νιώθω τόσο περήφανος που έτυχα τέτοιας υποστήριξης από τους οπαδoύς.

Για αυτούς – και πολλούς άλλους λόγους – η Liverpool αλλά και οι οπαδοί της θα έχουν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Επίσης, η προσωπικότητα, το χιούμορ, η αξιοπρέπεια και η ακεραιότητα του χαρακτήρα των ανθρώπων αυτής της πόλης είναι κάποια πράγματα που θα πάρω μαζί μου και θα μου μείνουν για πάντα χαραγμένα στην καρδιά.

Μέσα από την καρδιά μου, θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε κάθε οπαδό της Liverpool. Η οικογένειά μου και εγώ θα σας είμαστε για πάντα ευγνώμονες για την υποστήριξή σας, το οποίο σημαίνει ότι θα στεναχωρεθώ πολύ κατά την αποχώρησή μου. Το μόνο που μπορώ να πω τώρα είναι ότι ελπίζω περισσότερο από κάθε τι άλλο πως η νέα σεζόν θα είναι μια εξαιρετική σεζόν για την επόμενή μου ομάδα, καθώς και για την παλιά μου.

YNWA,

Lucas



Share on Google Plus

About George

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.