«Έδεσε» τον Kent η Liverpool!


Η Liverpool πριν από λίγα λεπτά ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Ryan Kent, δένοντας τον στον σύλλογο!

Ο 20χρονος εξασφάλισε το μέλλον του στο Anfield υπογράφοντας νέο πενταετές συμβόλαιο, βάζοντας την υπογραφή του σήμερα στο Melwood.

O Kent είχε μια εξαιρετική προετοιμασία, εντυπωσιάζοντας τον Jürgen Klopp και όπως φαίνεται ο Γερμανός τεχνικός τον έχει μακροπρόθεσμα στα πλάνα του!

Μετά την ανανέωση του, ο Kent δήλωσε στο Liverpoolfc.com:
"Είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, δούλεψα σκληρά τα τελευταία χρόνια και γι'αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο επίτευγμα για μένα, την μητέρα μου και τον πατέρα μου καθώς και όλη μου την οικογένειά και τους φίλους που ήταν μαζί μου σε αυτό το μεγάλο ταξίδι, ανυπομονώ πλέον για το μέλλον."

"Ήταν μια εύκολη απόφαση, είμαι εδώ με έναν τον προπονητή που είναι πρόθυμος να παίζει με νεαρούς παίκτες και αφιερώνει χρόνο για την εξέλιξη μου, η Liverpool είναι ο κατάλληλος οργανισμός για να με κάνει καλό παίκτη στο μέλλον."


Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.