Klopp: ''Χωρίς αυτούς είμαι ένα τίποτα''

Ο Jurgen Klopp εκθειάζει το προπονητικό team της Liverpool, η δουλειά του οποίου πολλές φορές δεν αναγνωρίζεται όπως πρέπει, σύμφωνα με τον Γερμανό τεχνικό. 


Στο προπονητικό team της Liverpool έκρινε την ανάγκη να αναφερθεί ο Jurgen Klopp σε χτεσινή συνέντευξη, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για τους ανθρώπους που τον βοηθούν στο δύσκολο έργο που έχει αναλάβει.

''Είμαι ένα τίποτα χωρίς αυτούς. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη δύναμη των δυνατών ανθρώπων, είναι να έχουν δίπλα τους άτομα που είναι ακόμη δυνατότερα σε ορισμένες περιστάσεις. Μόνο αν είσαι ανασφαλής και πίστευες ότι είσαι ο καλύτερος σε όλα δε θα το έκανες αυτό.

''Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό και αυτό είναι που τους κάνει τόσο σημαντικούς για εμένα. Τους συμπαθώ όλους, αλλά είμαστε μαζί μόνο επειδή έχουν ικανότητες. Χωρίς αυτούς δε θα ήθελα να πάρω αυτή τη δουλειά και ούτε θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι προπονητής. Έτσι έχουν τα πράγματα.

''Όταν ξεκίνησα ήμουν μόνος, αλλά αυτό ήταν πριν 2 χρόνια και πολλά έχουν αλλάξει από τότε στο ποδόσφαιρο, άρα είναι πολύ σημαντικό να έχω ανθρώπους με τέτοιες ικανότητες γύρω μου. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό.''

Έχοντας μεγαλώσει το ρόλο πολλών μελών τους προπονητικού team, ο Klopp εξηγεί πώς τα ατού και οι ειδικότητες του καθένα τον βοηθούν να έχει δίπλα του μια ισχυρή δυναμική, όσον αφορά το κοουτσάρισμα της ομάδας.

''Ο Zeljko (Buvac) είναι το μυαλό, ο Pete (Krawietz) είναι τα μάτια μου. Ο Pep (Lijnders) έχει γίνει απίστευτα σημαντικός σε σύντομο χρονικό διάστημα, γιατί καταγράφει τα πάντα και είναι επίσης μέρος του ''μυαλού'' μου, αφού θυμάται όλα όσα κάναμε σε προηγούμενες προπονήσεις.

''Φέρνει μαζί του την προπονητική της νέας γενιάς. Δεν είμαστε μεγάλοι, αλλά έχουμε καιρό στη δουλειά, άρα είναι φυσιολογικό να έχεις ρουτίνες που χρησιμοποιείς και είναι καλές. Προσπαθούμε να έχουμε ανοιχτά τα μάτια μας συνέχεια, αλλά ο Pep είναι ο δεσμός που συνδέει το παρόν με το μέλλον. Και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

''Τι μπορώ να πω για τον John (Archterberg); Δεν έχω συναντήσει άνθρωπο σαν αυτόν. Είναι προπονητής τερματοφυλάκων 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό βέβαια δεν είναι πάντα καλό, γιατί αν θέλεις να του μιλήσεις για κάτι διαφορετικό, θα πάει πάντα τη συζήτηση προς τους τερματοφύλακες. Αυτό είναι ικανότητα, νομίζω. Στο τέλος αναρωτιέσαι πώς μίλησες για 5 λεπτά για τους τερματοφύλακες ενώ άρχισες συζήτηση για την πολιτική.

''Η Mona (Nemmer) είναι η καρδιά της ομάδας. Είναι τόσο έξυπνη. Κανένας παίκτης μας δεν την αμφισβητεί, είναι καταπληκτική. Κανενός δε του αρέσει να του λένε τι να τρώει και τι δεν είναι καλό για να τρώει, αλλά η Mona είναι πολύ καλή σε αυτό. Σε αυτό τον τομέα έχουμε αλλάξει τα πάντα και οι παίκτες το βρίσκουν καλό, επειδή ξέρουν ότι η Mona είναι εκεί για να τους βοηθήσει και να κάνει τη ζωή τους ευκολότερη.

''Ο Korny (Kornmayer) είναι υπεύθυνος για τις ασκήσεις. Παίρνουμε αποφάσεις για το τι πρέπει να κάνει και αυτός με τη σειρά του μας δίνει συμβουλές για τους τομείς στους οποίους μπορούμε να βελτιωθούμε. Πρέπει να είναι το ''κακό παιδί'' ορισμένες φορές, επειδή στους παίκτες δεν αρέσει να τρέχουν. 

''Χωρίς αυτούς δε θα ήμασταν τέταρτοι την περασμένη σεζόν και δε θα είχαμε τόσο καλή ομάδα. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αλλά είμαι χαρούμενος με τη βάση που έχουμε.''

Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.