Ο Steven Gerrard θεωρεί ''κλειδί" των επιτυχιών τον Virgil Van Dijk!

Γράφει ο Γιώργος Σιδηρόπουλος


Οι Άγιοι δεν κάθονται να κουβεντιάσουν προσφορές για τον αμυντικό τους , που κοστολογείται στις 60 εκατομμύρια λίρες, αλλά η γνώμη του Gerrard είναι να κάνουν τα πάντα οι Κόκκινοι και να τον αποκτήσουν.

Προειδοποιεί την Liverpool στο να κάνει ότι περνάει από τα χέρια της για την απόκτηση του Ολλανδού αμυντικού , Virgil Van Dijk πρωτού κλείσει η μεταγραφική περίοδος.

Ο Virgil αν και έχει τάσεις φυγής από τον τωρινό του σύλλογο , καθώς παρέδωσε αίτηση μεταγραφής στις αρχές του μήνα , βρίσκει κάθετο τον Ralph Krueger, ο οποίος δεν έχει πρόθεση να πουλήσει τον παίκτη σε αυτό το μεταγραφικο ''παζάρι''.

Παρ'όλα αυτά , o Steven νιώθει ότι ο ταλαντούχος Ολλανδός είναι απαραίτητος για τον Jurgen Klopp στην προσπάθεια να έρθουν ξανά οι επιτυχίες στον σύλλογο.

Συγκεκριμένα είπε στο BT Sport: " Ναι , ειναι απαιραίτητος.''

''Για εμένα , αν θέλεις να είσαι ανταγωνιστικός στο πρωτάθλημα και στο Champions League , ο Van Dijk είναι μία απαραίτητη προσθήκη.''

''Είναι τελείως κατανοητό ότι χρειαζόμαστε δύο με τρεις μεταγραφές ακόμη."

Η Liverpool νόμιζε ότι είχε σιγουρέψει την μεταγραφή του Van Dijk τον Ιούνιο, κάτι όμως που την οδήγησε σε μία γρήγορη απολογία μετά την  απειλή της Southampton να πάει το θέμα παραπέρα.


Το ενδιαφέρον της Liverpool για τον, 60 εκατομμυρίων, αμυντικό σταμάτησε αμέσως, αλλά ο σύλλογος είναι πρόθυμος να επανέλθει στον αγώνα για την απόκτηση του Van Dijk καθώς η Southampton ξεκαθάρισε ότι είναι πρόθυμη να ακούσει προσφορές.

Σε μία μεγάλη δήλωση του παίκτη νωρίτερα αυτού του μήνα, δήλωσε : '' Είμαι στην δύσκολη θέση να επιβεβαιώσω ότι σήμερα κατέθεσα αίτημα μεταγραφής και να αποχωρήσω από τον σύλλογο της Southampton.

''Δυστυχώς , νιώθω ότι δεν έχω εναλλακτική μετά την κίνηση του συλλόγου να μου επιβάλλει πρόστιμο ισοδύναμο του μισθού μου για δύο εβδομάδες.


''Είμαι απίστευτα φιλόδοξος (άνθρωπος) και θέλω να επιτύχω όσο το δυνατόν περισσότερα μπορώ να πετύχω , και να εκπληρώσω τις δυνατότητες μου για μία τόσο μικρή καριέρα που δίνεται σε έναν επαγγελματία ποδοσφαιριστή."

"Θέλω να παίξω ξανά ευρωπαικό ποδόσφαιρο , να δεχτώ προκλήσεις για μεγάλες διακρίσεις και για αυτόν τον λόγο θα ήθελα η Southampton να εξετάσει το ενδιαφέρον για εμένα από top συλλόγους αν αυτό εξακολουθεί να υπάρχει."

Πηγή : liverpoolecho.co.uk
Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.