Woodburn: Χαρούμενος με το τελείωμα μου με τη Bilbao

Ο Ben Woodburn είχε λόγο να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το πολύ ωραίο τελείωμα του στον φιλικό αγώνα του Σαββάτου, στη νίκη με 3-1 εναντίον της Athletic Bilbao.

Γράφει ο Τσακαλέρης Χρήστος...










Ο 17χρονος έβαλε τη Liverpool ξανά σε θέση οδηγού για τη νίκη στο Aviva Stadium του Δουβλίνου, δεχόμενος το ωραίο πέρασμα του Dominic Solanke, εξαπατώντας έναν αμυντικό με την πρώτη του επαφή και πυροβολώντας ένα σουτ στη δεξιά γωνία από την άκρη της περιοχής.

Η εξαιρετική έκθεση της τεχνικής ήταν ο καρπός της εργασίας που ο Woodburn έχει βάλει αυτό το καλοκαίρι για να βελτιώσει την ικανότητά του με το αριστερό του πόδι.

  '' Ήρθε σε μένα στην άκρη της περιοχής. Πήρα μια επαφή και απλά σούταρα με το αριστερό μου πόδι. Ευτυχώς πήγε μέσα'', είπε στο Liverpoolfc.com, χωρίς να το κάνει μεγάλο θέμα.

  '' Έχω εξασκήσει λίγο το αριστερό πόδι μου και λειτούργησε. Πρόσφατα, σουτάρω πολύ καθαρότερα. Όταν βλέπεις έναν παίκτη να βουτάει, σκέφτεσαι ότι «θα το αλλάξω και θα κάνω μια γρήγορη εκτέλεση''.

Ο Woodburn μπήκε στη δράση ως αναπληρωματικός στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου, με το σκορ κλειδωμένο στο 1-1 μετά από τα γκολ από τους Roberto Firmino και Inaki Williams.

Ο Ουαλός νεαρός βρέθηκε ξανά σε έναν βαθύτερο κεντρικό ρόλο από τον Jürgen Klopp, ο οποίος είχε προηγουμένως μιλήσει για την εκτίμησή του για την ευελιξία του μικρού.











  "Δεν έχω ιδέα ποια είναι η καλύτερη θέση του", σχολίασε ο προπονητής τον περασμένο μήνα.   "Αλλά πραγματικά δεν το σκέφτομαι. Είμαι χαρούμενος που τον έχω γύρω μου."

Μουσική στα αυτιά του Woodburn, φυσικά.

  '' Όταν ο προπονητής λέει κάτι τέτοιο, αυτό προφανώς σου δίνει μια μικρή ώθηση εμπιστοσύνης'', είπε.

  " Ήταν καλό, ήταν διαφορετικό. Έχω μάθει πολλά σε αυτή τη θέση - ελπίζω ότι μπορεί να συνεχίσω."

Κάνοντας το ντεμπούτο του και γίνοντας ο νεώτερος σκόρερ της Liverpool, έκανε τη σεζόν 2016-17 μια εποχή ορόσημο για τον Woodburn.

Και ο νεαρός απλά θέλει να διατηρήσει αυτή την ανοδική τροχιά στην επόμενη σεζόν.

  "Είμαι ευχαριστημένος με το πώς έχει περάσει η προετοιμασία. Ας ελπίσουμε ότι μπορώ να τα πάω καλά και στη σεζόν. [Ο στόχος μου είναι] να βελτιώνομαι και να παίρνω παιχνίδια όπου μπορώ", πρόσθεσε.
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.