Adam Lallana: "Στο σωστό δρόμο η αποθεραπεία μου"

Γράφει ο Θοδωρής Σπανός:

Ο Άγγλος μέσος επιβεβαίωσε πως η αποθεραπεία του προχωράει σύμφωνα με το πρόγραμμα, και πως ανυπομονεί να επιστρέψει και πάλι σε κανονικούς ρυθμούς!



O Adam Lallana βρίσκεται "παροπλισμένος" εδώ και περίπου ένα μήνα λόγω ενός προβλήματος στο μηρό που προέκυψε στον τελικό του Audi Cup κόντρα στην Atletico Madrid.

Ενώ είναι σίγουρο πως ο Άγγλος διεθνής θα χάσει τους δύο πρώτους μήνες της σεζόν, δεν έχει ορισθεί ακόμα ημερομηνία επιστροφής. Ωστόσο ο Lallana δήλωσε πως η αποθεραπεία του κυλάει "ομαλά".
Γίνομαι καλά, αργά και σταθερά. Είναι υπέροχο που βλέπω τα παιδιά να έχουν ξεκινήσει τόσο καλά τη χρονιά. Παίζουμε τρομερό ποδόσφαιρο. Είναι πολύ ωραίο το γεγονός πως βρέθηκα στο Anfield για 1-2 παιχνίδια, αλλά και για το ματς με τη Hoffenheim. 
Δε μ'αρέσει να βρίσκομαι στην απέξω, ωστόσο μου αρέσει που είμαι εκεί, ειδικά στα εντός έδρας παιχνίδια. Θα είμαι στο Anfield και για τον αγώνα κόντρα στη City το Σαββατοκύριακο, ανυπομονώ!
Βρίσκομαι πλέον στο κύριο στάδιο της αποθεραπείας μου και πηγαίνει όπως θα έπρεπε. Περιμένω πως και πως να επιστρέψω!
Αυτά δήλωσε ο Adam Lallana στο liverpoolfc.com. Kαι εμείς σε περιμένουμε, Adam! 
Share on Google Plus

About Teo H. Caulfield

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.