Joe Gomez: "Είμαι ευγνώμων στον Jürgen Klopp"


Με τα καλύτερα λόγια για τον Jürgen Klopp μίλησε ο Joe Gomez, δηλώνοντας ευγνώμων προς τον Γερμανό προπονητή.


Ένα παιδί που ταλαιπωρήθηκε πολύ από σοβαρούς τραυματισμούς, είναι πλέον πίσω μετά από αρκετό διάστημα και ο Jürgen Klopp τον στηρίζει αρκετά.

Ο Άγγλος αμυντικός, δηλώνει πως είναι ευγνώμων προς τον Γερμανό τεχνικό, λέγοντας μάλιστα πως όταν βγαίνει στο γήπεδο παίζει (και) για εκείνον.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Joe Gomez;

"Είναι υπέροχο για κάποιον σαν εμένα να αντιμετωπίζει έναν τέτοιο τραυματισμό και στη συνέχεια να επιστρέφει πίσω.
Είχε κι εκείνος (Klopp) παλιότερα αυτόν τον τραυματισμό, έτσι υπήρχε αυτή η ομοιότητα, καταλάβαινε τι ήταν αυτό που περνούσα και επίσης ξέρεις ότι όταν επιστρέψεις τα πράγματα μπορεί να μην είναι τα ίδια.
Κατανοούσε τη διαδικασία και τι συνέβαινε."

"Με εκείνον πιστεύω ότι έχει να κάνει με την ατομική σχέση, είναι κάτι περισσότερο από το να σου μιλάει ως προπονητής.
Υπάρχει μια συναισθηματική σχέση και σε κάνει να θέλεις να παίξεις για αυτόν και για το σύλλογο, διαθέτει χρόνο για εσένα και νομίζω ότι γνωρίζει τα συναισθήματα όλων.
Είναι σε θέση να εκτιμήσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αισθάνονται και είναι σε θέση να τους μιλήσει σαν κανονικός άνθρωπος."

"Φυσικά όταν παίρνεις παίκτες που δεν παίζουν στην ομάδα, δεν πρόκειται να είναι ευχαριστημένοι, αλλά είναι σε θέση να τους βγάλει έξω από αυτό και να τους μιλήσει με έναν απλό τρόπο.
Όπως σας λέω, σε κάνει να θέλεις να παίξεις γι 'αυτόν.
Αν μιλήσατε με όλα τα παιδιά στα αποδυτήρια, όλοι έχουν μια τέτοια επιθυμία και το πάθος να παίξουν για εκείνον και αυτό λειτουργεί μόνο θετικά για τους παίκτες και την ομάδα."

"Θέλω να παίξω για αυτόν και για το σύλλογο και να προσπαθήσω να αφήσω τους τραυματισμούς πίσω μου.
Είμαι ευγνώμων για τις ευκαιρίες που μου έχει δώσει.
Όταν ήμουν εκτός, ήταν κάποιος που ονειρευόμουν πάντα να παίζω υπό τις οδηγίες του, αλλά ο χρόνος ήταν δύσκολος και δεν πήρα την ευκαιρία.
Τώρα είμαι μόνο ευγνώμων και θέλω να συνεχίσω να κάνω τα βήματα μου".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.