Firmino: «Με βοηθάει πολύ να έχω τον Coutinho μαζί μου»

Από το 2015 που έφτασε στο Liverpool μέχρι σήμερα ο "Bobby" έχει εξελιχθεί σε παίκτη- κλειδί για το ποδόσφαιρο που θέλει να παίξει ο Jurgen Klopp. Ο Βραζιλιάνος έχει καταφέρει να προσαρμόσει το παιχνίδι του στη φιλοσοφία του Γερμανού τεχνικού και να αποτελέσει ένα σύγχρονο "false 9" που πιέζει, πασάρει και σκοράρει με μεγάλη αποτελεσματικότητα. Δείτε αναλυτικά τι δήλωσε ο Firmino.


Επιμέλεια: Γιάννης Μοσχονάς 








  • Για το ποδόσφαιρο που παίζει η Liverpool:
«Είναι διαφορετικά: το παιχνίδι είναι πιο γρήγορο, αλλά ταυτόχρονα και πιο έντονο (δυναμικό). Πιστεύω ο τρόπος που αγωνίζομαι ταιριάζει σ αυτό γιατί είμαι γρήγορος και γνωρίζω πως να χρησιμοποιώ τη δύναμή μου. Οι συμπαίκτες μου συνεισφέρουν πολύ σε αυτό καθώς συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο.»

  •  Για τη βοήθεια που το παρέχει ο Coutinho:
«Με βοηθάει πολύ να έχω τον Coutinho μαζί μου. Είναι ένας παίκτης που κάνει τη διαφορά και βοηθάει στο να γυρίσει ένα παιχνίδι. Το γεγονός πως είμαστε καθημερινά μαζί στη Liverpool σημαίνει ότι καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον καλύτερα, κάτι που μπορούμε να χρησιμοποιούμε και στα παιχνίδια της Εθνικής Βραζιλίας. Ο Coutinho είναι ένας φίλος κι ένας σπουδαίος παίκτης. Έχει τρομερή ικανότητα να πασάρει και ξέρει πως να τροφοδοτεί τους επιθετικούς για να σκοράρουν.»


  • Τέλος, αναφέρθηκε στις ομοιότητες του παιχνιδιού της Liverpool και της Εθνικής του ομάδας:

«Νομίζω ότι το σύστημα της Βραζιλίας είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούμε στη Liverpool, με πολύ κίνηση, παίκτες να ανοίγονται στα άκρα και ποιοτικούς μέσους που γίνονται κομμάτι της επίθεσης και σκοράρουν.»
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.