Robertson: "Μίλησα με τον προπονητή επειδή ένιωσα έτοιμος να παίξω"

Ο αριστερός μπακ της ομάδας Andy Robertson αποκάλυψε ότι είχε συζήτηση με τον Jurgen Klopp για το χρόνο συμμετοχής του στην ομάδα.

Γράφει ο Αντώνης Ψαλλίδας



Μετά τις λιγοστές εμφανίσεις του με τη φανέλα της Λίβερπουλ ο Robertson θέλησε να συζητήσει με τον προπονητή του για το ρόλο του στην ομάδα. Ο ίδιος δυσκολεύεται να συνηθίσει αυτή την ιδέα και νιώθει έτοιμος να αγωνιστεί ανά πάσα στιγμή. Παρόλο πάντως που ο Σκωτσέζος αμυντικός έχει μόλις 3 εμφανίσεις με την κόκκινη φανέλα αγωνίστηκε κανονικά στην ενδεκάδα της εθνικής του για 90 λεπτά στον αγώνα με την Ολλανδία.

"Ήταν πολύ απογοητευτικοί για μένα αυτοί οι 3 μήνες. Περίμενα με ανυπομονησία το παιχνίδι με την Ολλανδία για να πάρω χρόνο συμμετοχής. Είμαι ευχαριστημένος που έπαιξα 90 λεπτά. Ήμουν λίγο "σκουριασμένος" και το κατάλαβα τα τελευταία 20 λεπτά και είναι κάτι που πρέπει να προσέξω. Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο συμμετοχής."

Σε ερώτηση για το αν είναι δύσκολο για τον ίδιο το ότι δεν αγωνίζεται απάντησε:

"Φυσικά είναι δύσκολο για μένα. Δεν το κρατάω μυστικό. Απεχθάνομαι το να μην παίζω!"

"Αν συνεχίσω να κάνω όσα ήδη κάνω τότε η ευκαιρία μου θα έρθει. Έχω μιλήσει με τον προπονητή επειδή ένιωθα πλέον έτοιμος να αγωνιστώ. Ένιωσα ότι έδειξα καλά στοιχεία στα παιχνίδια που αγωνίστηκα εως τώρα και είχα μια καλή συζήτηση μαζί του που μου έδωσε πόντους για να συνεχίσω να δουλεύω. Ξέρω ότι είμαι ακόμα στα πλάνα του και εφόσον δουλέψω πάνω σ' αυτά που μου ζήτησε θα είμαι στην πρώτη ομάδα ή έστω πιό κοντά σ' αυτήν."
Share on Google Plus

About Antonis Psallidas

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.