Mane: "Ο Naby Keita είναι σαν αδερφός μου!"

Ο Sadio Mane ειδοποιεί τους φιλάθλους για αυτά που πρόκειται να έρθουν με την άφιξη του Naby.

Eπιμέλεια: Γιώργος Σιδηρόπουλος


Ο Sadio Mane πιστεύει ότι η Liverpool είναι ''τυχερή'' που θα αποκτήσει τον Naby Keita το επόμενο καλοκαίρι και θέλει να δώσει μία εικόνα στους φιλάθλους για το τι πρόκειται να έρθει από τον μέσο.

Ο Keita θα έρθει στο Anfield τον Ιούλιο του 2018, μετά την συμφωνία του συλλόγου με την RB Leipsig στις 50 εκατομμύρια λίρες για τον κεντρικό από την Guinea, ένα ποσό που αποτελεί ρεκόρ για τον αγγλικό σύλλογο.

Ο εξτρέμ της Liverpool αποκάλυψε ότι ο Keita είναι διαρκώς σε επαφή με αυτόν καθώς ανυπομονεί να έρθει στο Anfield.

Ο Mane μιλώντας στην LFC TV δήλωσε: "Είναι φίλος μου. Βασικά κάτι παραπάνω από φίλος μου, είναι σαν αδερφός για μένα. Έχουμε διαρκώς επαφή, μιλάμε συνέχεια."

"Με ρώτησε 'πως είναι ο σύλλογος' και του είπε ότι 'φανταστικά δεν μπορείς να το φανταστείς'. Ξέρει την ομάδα και τον σύλλογο και ξέρει πως είναι η Liverpool. Eίμαστε πολύ τυχεροί που θα τον έχουμε. Είναι ένας εκπληκτικός ποδοσφαιριστής."

Όταν ερωτήθηκε ο Sadio για το τι πρέπει να προσδοκούν οι φίλαθλοι από τον Keita, αυτός απάντησε: "Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο. Θα δείτε!"

O Keita έκανε μία τρομερή χρονιά πέρσυ βοηθώντας την Leipzig να προκριθεί για πρώτη φορά στο Champions League.

Για την Salzburg, όπου γνωρίστηκαν, ο Mane δήλωσε: "Ήταν κάτι που μας ήρθε τελείως φυσιολογικά επειδή μιλούσαμε την ίδια γλώσσα και είμαστε γείτονες στην Αφρική, Guinea και Senegal. Είμαστε πολύ κοντά."

"Οπότε όταν ήρθε, μέναμε κοντά σε μία περιοχή στη Salzburg. Ήμασταν συνέχεια μαζί - μερικές φορές μάλιστα ερχόταν στο σπίτι μου και κάποιες άλλες φορές πήγαινα εγώ στο δικό του."

"Άλλο ένα κοινό μας ήταν ότι δεν μιλούσαμε Γερμανικά αλλά είχαμε κάποιον που μας βοήθησε σε αυτό. Ωστόσο σε αυτό το κομμάτι ήμουν καλύτερος από αυτόν, καθώς ήμουν εκεί ένα παραπάνω χρόνο!"


Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.