Van Dijk: ''Ημέρα υπερηφάνιας για μένα και την οικογένεια μου!''


Υπερήφανος και ενθουσιασμένος στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Liverpool o Virgil Van Dijk, λίγα λεπτά μετά την επισημοποίηση της μετακίνησης του!


Δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του ο Ολλανδός που πλέον ανήκει στο δυναμικό των Reds, λέγοντας πως η σημερινή ημέρα είναι μέρα περηφάνιας για εκείνον και την οικογένεια του, ενώ μεταξύ άλλων ευχαρίστησε την πρώην του, πλέον, ομάδα, ευχαρίστησε τους φιλάθλους για την στήριξη και έδωσε ήδη ραντεβού με τους νέους του συμπαίκτες!

Αναλυτικά τα λόγια του νέου κεντρικού αμυντικού των Reds:

''Είμαι στην ευχάριστη θέση κι έχω την τιμή να συμφωνήσω να γίνω ποδοσφαιριστής της Liverpool.
Σήμερα είναι μια υπερήφανη μέρα για μένα και την οικογένειά μου καθώς πλέον είμαι μέλος σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.

Ανυπομονώ να φορέσω για πρώτη φορά την κόκκινη φανέλα μπροστά από το Kop και θα δώσω τα πάντα για να βοηθήσω αυτόν το υπέροχο σύλλογο να επιτύχει κάτι ιδιαίτερο στα επόμενα χρόνια.''

''Θα ήθελα επίσης να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας για να ευχαριστήσω τον Les Reed, το διοικητικό συμβούλιο, τον προπονητή, τους παίκτες, τους οπαδούς και όλους στο Southampton.
Θα είμαι πάντα ευγνώμων στον σύλλογο που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στην Premier League και παρά τους δύσκολους τελευταίους μήνες, απολάμβανα τον χρόνο μου στους Αγίους και έκανα φίλους που θα έχω μια ζωή στην ομάδα.
Σας ευχαριστώ για όλα ''

''Σας ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα υποστήριξης, αναμένω τώρα να συναντηθώ με τους νέους συμπαίκτες μου και να ξεκινήσω #YNWA!''

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης

Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.