H πρώτη συνέντευξη του Virgil Van Dijk ως RED!

Ο Virgil  Van Dijk δεσμέυεται να δώσει ότι έχει σε κάθε παιχνίδι μετά την ολοκλήρωση του πολυετούς συμβολαίου του την Πρωτοχρονιά.

Επιμέλεια: Γιώργος Σιδηρόπουλος














Ο Ολλανδός κεντρικός αμυντικός ολοκλήρωση την μεταγραφή του από την Southampton στην Liverpool και πήρε την φανέλα Νο.4.

Έκατσε με την Liverpoolfc.com στο Melwood για να δώσει την πρώτη του συνέντευξη, στην οποία περιέγραψε τη χαρά του για την θετική έκβαση της μεταγραφής του στο νέο του σύλλογο.

Ο 26χρονος περιέγραψε γιατί νιώθει τόσο όμορφα με την προοπτική να αγωνιστεί στο Anfield ως Red και πως μπορεί να ανεβάσει το επίπεδο του υπό τις οδηγίες του Jurgen Klopp.

Ακολουθεί η συνέντευξη:

Virgil, αρχικά, καλωσήρθες στην Liverpool F.C...

Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Πως νιωθεις που υπέγραψες στην Liverpool;

Φανταστικά, προφανώς. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και ανυπομονώ να ξεκινήσω.

Γιατί η Liverpool είναι ο κατάλληλος σύλλογος για εσένα, τι είναι αυτό που σε έλκυσε στον σύλλογο;

Νομίζω ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι το μέγεθος του συλλόγου, η φιλοσοφία του, οι ποδοσφαιριστές του, ο προπονητής και φυσικά οι φίλαθλοι του, οι οποίοι κάνουν τον σύλλογο μοναδικό. Με όλη την ιστορία αυτή και όλα αυτά που είναι από γύρω - ακόμα και οι προπονητικές εγκαταστάσεις και το προσωπικό - είναι απλά τέλειος για εμένα αλλά και για την οικογένειά μου.

 Πόσο σημαντικό παράγοντα έπαιξε το γεγονός να συνεργαστείς με τον Jurgen Klopp για να πάρεις αυτή την απόφαση;

Όλοι προφανώς λόγω της φιλοσοφίας της ομάδας γνωρίζουν ποιος είναι, πόσο έντονα ζει τα πράγματα, πως μπορεί να βελτιώσει τους παίκτες, να τους κάνει καλύτερους και να τους δώσει αυτοπεποίθηση. Μου ταιριάζει αυτό. Νομίζω ότι μπορεί να με κάνει καλύτερο ποδοσφαιριστή και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του.














Στην συνέντευξη τύπου, ο Jurgen Klopp δήλωσε για την μεταγραφή σου: "Αισθάνομαι ότι ήταν το σωστό". Συμφωνείς με αυτή την δήλωση;

Έχω ακριβώς το ίδιο συναίσθημα. Προφανώς υπάρχουν πολλά λεφτά που δώθηκαν, αλλά εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτά. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για την τιμή, κανείς δεν μπορεί. Είναι απλά η αγορά. Το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να δουλέψω σκληρά, να κάνω σωστά πράγματα και να είμαι στο 100% μου κάθε μέρα. Αυτό ακριβώς θέλω να κάνω και αυτό θα κάνω.

Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου ως αμυντικό;

Είμαι κραυγαλέος. Όπως φαίνεται είμαι αρκετά ψηλός, μου αρέσει να οργανώνω την αμυντική γραμμή αλλά και να παίρνω την μπάλα στα πόδια μου. Μου αρέσει να ανεβαίνω και γενικά νομίζω είμαι άνετος με την μπάλα. Σίγουρα πάντως έχω πολλά να μάθω και να βελτιώσω και νομίζω ότι ο προπονητής μου θα με βοηθήσει πολύ σε αυτό.

Αναφέρεις βελτίωση. Είσαι μόλις 26, οπότε το λογικό είναι ότι έχεις πολύ χρόνο μπροστά σου να αναπτυχθείς παραπάνω....

Το ελπίζω. Νομίζω ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για εμένα να βρίσκομαι εδώ και να αναπτύξω όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού μου. Ανυπομονώ να το κάνω αυτό, αυτός είναι ο πρωταρχικός μου στόχος.














Έχεις αγωνιστεί στο παρελθόν στο Anfield δύο φορές ως αντίπαλος, πως νιώθεις που τώρα θα αποτελείς μέρος των Kόκκινων;

Νομίζω ότι είναι πολύ ξεχωριστό. Το Anfield είναι ένα μοναδικό γήπεδο και το νιώθω ήδη σπίτι μου. Ανυπομονώ να βρεθώ στον αγωνιστικό χώρο. Θα είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα αυτό , ειδικά τα απογευματινά παιχνίδια και οι Ευρωπαϊκές βραδιές.

Το Anfield σε βραδιά Champions League είναι πολύ ξεχωριστό. Ανυπομονείς να παίξεις σε αυτή την διοργάνωση;

Ναι, πολύ. Έχω ξαναπαίξει στο Champions League με την Celtic και ήταν επίσης κάτι ξεχωριστό για εμένα. H Liverpool βρίσκεται εκεί ψηλά με την μοναδική αυτή ατμόσφαιρα και τους φιλάθλους. Ανυπομονώ να ζήσω τα πάντα! Όλα είναι τέλεια, το γήπεδο, οι προπονητικές εγκαταστάσεις, οι άνθρωποι που εργάζονται στον σύλλογο, οι άνθρωποι που ζουν εδώ, οι φίλαθλοι. Είναι πραγματικά το τέλειο μέρος για εμένα και για την οικογένειά μου.

Πολλοί μιλάνε για το επιθετικό ταλέντο της Liverpool - Πως νιώθεις που πλέον δεν θα αγωνίζεσαι ως αντίπαλος αλλά θα βρίσκεσαι μέρος της;

Ναι, πολύ καλά! Στην Southampton το είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια (Τον Νοέμβριο). Υπάρχει πολύ ποιότητα μπροστά. Νομίζω ότι όλη η ομάδα έχει ποιότητα. Το έχουν δείξει άλλωστε μέχρι στιγμής φέτος.

Βλέποντας ως τρίτος, πόσο εντυπωσιασμένος είσαι με την ανάπτυξη της Liverpool μετά την έλευση του Jurgen Klopp, τα τελευταία δύο χρόνια;

Αρκετά. Από την στιγμή που ήρθε, νομίζω ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο μέχρι τώρα και επίσης πιστεύω ότι μόνο προς το καλύτερο θα συνεχιστεί. Ελπίζω να συμβάλλω σε αυτό και να δουλέψω σκληρά.














Πήρε την φανέλα με το νούμερο 4. Υπάρχει κάποιος λόγο που το επέλεξες;

Είχα το νούμερο 4 όταν αγωνιζόμουν στην Groningen παλιά στην Ολλανδία, οπότε αγαπάω τον αριθμό αυτό όπως και να'χει. Δυστυχώς στην Southampton, ο καλός μου φίλος Jordy Clasie είχε το 4 και δεν ήθελα να του το πάρω. Εδώ, ο Sami Hyypia το είχε, όπως και στην Williem II, που αγωνιζόμουν επί  10 χρόνια οπότε είναι πολύ ξεχωριστό για μένα.

Υπέγραψες ένα μεγάλης διάρκειας συμβόλαιο με τον σύλλογο. Τι προσδοκείς να πετύχεις μέχρι το τέλος του;

Να κερδίσω τρόπαια. Ο κάθε παίκτης θέλει να κερδίσει τρόπαια και με την ομάδα που έχουμε και την πρόοδο που κάνουμε, νομίζω ότι βρισκόμαστε αρκετά κοντά σε αυτό. Φυσικά έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας. Θα δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.

Κάτι πιο κοντινό, πότε πιστεύεις ότι θα είσαι έτοιμος να ανταγωνιστείς για μία θέση στην ομάδα;

Νιώθω ήδη έτοιμος. Αν και δεν έπαιξα στις δύο τελευταίες υποχρεώσεις μου με την Southampton, νιώθω έτοιμος. Ανυπομονώ να ξεκινήσω,να καθιερωθώ και να πάρω την ευκαιρία μου να παίξω.

Τελευταία ερώτηση, που απευθύνεται στου φιλάθλους της ομάδας που θα το διαβάσουν αυτό, τι μήνυμα θες να τους δώσεις;

Θα δουλέψω σκληρά σε κάθε αγώνα, κάθε μέρα. Θα δώσω ότι έχω, θα προσπαθώ να κρατάμε το μηδέν σε κάθε αγώνα και ελπίζω να μπορέσω και να απειλώ σκοράροντας όταν μου δίνεται η ευκαιρία. Νομίζω ότι το πρώτο πράγμα είναι η οργάνωση και το να μη δεχτούμε τέρμα. Θα δώσω τα πάντα σε κάθε παιχνίδι.

Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.