Mohamed Salah: "Ονειρευόμουν να παίξω στην Liverpool"


Ευτυχισμένος και χαρούμενος από την αγάπη των φιλάθλων δηλώνει ο Mohamed Salah. 


O Αιγύπτιος ποδοσφαιριστής, από τη μέρα που ανακοινώθηκε από την Liverpool, κέρδισε αμέσως την αγάπη του κόσμου, αγάπη που ανταπέδωσε με την απίστευτη σεζόν που κάνει.

Οι φίλαθλοι της ομάδας δεν άργησαν να του βγάλουν σύνθημα, φωνάζοντας τον ως τον Βασιλιά της Αιγύπτου, με τον Mo να δηλώνει ευτυχισμένος.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο Sky Sports:

"Είμαι ευτυχισμένος που το ακούω σε κάθε παιχνίδι. Χαίρομαι που αισθάνομαι την αγάπη από τους φιλάθλους. Είναι πολύ ωραίο, μου αρέσει! Η ατμόσφαιρα εδώ είναι απίστευτη. Όταν ήρθα στο Anfield πριν από τέσσερα χρόνια, για να παίξω ενάντια της Liverpool, είπα από μέσα μου πως «μια μέρα πρέπει να παίξω εδώ». Οι οπαδοί είναι φανταστικοί, από την πρώτη μέρα έχω νιώσει την στήριξη τους, αισθάνομαι ότι μου αρέσει. Πρέπει να δώσω περισσότερα για να τους ευχαριστήσω. Την νιώθω στο γήπεδο, ακόμη και στην προθέρμανση, είναι μια φανταστική ατμόσφαιρα."

"Αλλάζουμε το σύστημα σε κάθε παιχνίδι. Μερικές φορές παίζω ως δεύτερος επιθετικός, άλλες φορές παίζω στα δεξιά και κάποιες άλλες στα αριστερά. Πάντα ξεκινάω στα δεξιά και αλλάζω στο παιχνίδι. Μερικές φορές παίζουμε 4-4-1-1 ή 4-4-2, παίζω δεύτερος επιθετικό ή παίζω ως επιθετικός, εξαρτάται από το παιχνίδι και από το τι θέλει ο προπονητής και με βοήθησε να βελτιώσω τον εαυτό μου, να κάνω αυτό που κάνω τώρα και είμαι χαρούμενος γι 'αυτό. Έχω την ελευθερία να κάνω ό, τι θέλω, αλλά έχουμε 11 παίκτες γι 'αυτό πρέπει και να αμυνθώ, πρέπει να κάνω την δουλειά μου, να επιτεθώ και να αμυνθώ."

"Πρέπει να τερματίσουμε στην πρώτη τετράδα. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και να παλέψουμε για αυτό. Έχουμε φανταστικούς παίκτες, έναν φανταστικό προπονητή και φανταστικούς φιλάθλους. Ο καθένας το αξίζει".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης 
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.