Roberto Firmino: "Πάντα ζητάω περισσότερα από τον εαυτό μου"



Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Roberto Firmino στο επίσημο site της ομάδας.

Μιλώντας στο Liverpoolfc.com, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής μίλησε για πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, λέγοντας μεταξύ άλλων για τα γκολ του, την...απαίτηση που έχει από τον εαυτό του, καθώς και τον τρόπο που πανηγυρίζει τα τέρματα που πετυχαίνει.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Firmino:

"Δεν είμαι ποτέ χαρούμενος, πάντα ζητάω περισσότερα από τον εαυτό μου. Αυτό δεν θα σταματήσει μέχρι να κλείσω την καριέρα μου. Συνεχίζω να ονειρεύομαι και θέλω περισσότερα από τον εαυτό μου.
Πάντα απολαμβάνω να σκοράρω για την ομάδα και πάντοτε θέλω να δίνω ότι καλύτερο έχω, προσπαθώντας να βοηθήσω με τα γκολ. Αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο γιατί ξέρω ότι βοηθάω την ομάδα με τα τέρματα μου. 
Έχω στόχο να σκοράρω πολλά γκολ για να μπορώ να συνεχίσω να μας βοηθάω για να κερδίζουμε."

"Αν και δεν ακολουθώ πολλούς στα social media, κάθε φορά που διαβάζω ή ακούω αυτά τα ωραία σχόλια, νιώθω ένα πολύ προνομιούχο πρόσωπο", απαντά ο Firmino όταν μαθαίνει όλα τα καλά λόγια που λένε για εκείνον και συνεχίζει: "Αλλά δεν επιτρέπω αυτά τα σχόλια να πάνε στο κεφάλι μου. Θέλω να δίνω όλο και περισσότερα στον επόμενο αγώνα."

"Όταν πέτυχα το γκολ με την Huddersfield, στο ξεκίνημα της φάσης όταν είχα τη μπάλα, συνειδητοποίησα ότι ήμουν μόνος μου. Έψαξα για τους συμπαίκτες μου, αλλά κανένας από αυτούς δεν ήταν καλά τοποθετημένος μέσα στην περιοχή. Η άμυνα των αντιπάλων ήταν σε πολύ καλή θέση εκείνη τη στιγμή, έτσι πήρα την ευκαιρία, έκανα το σουτ και κατάφερα να σκοράρω. Ήταν ένα πολύ μικρό κενό για να περάσει η μπάλα, αλλά ήμουν ευχαριστημένος με αυτό. 

Σχολίασα με την οικογένεια και τους φίλους μου ότι, όταν ήμουν πολύ νέος, παίζαμε ποδόσφαιρο με πολύ μικρά δίχτυα. Περιστασιακά, είχαμε τερματοφύλακες, αλλά γενικά έκανα εξάσκηση χρησιμοποιώντας πολύ μικρά, άδεια δίχτυα.
Είχα πετύχει αρκετά γκολ, ακόμα και με έναν τερματοφύλακα στην γραμμή και νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μπορώ να σκοράρω, γιατί προσπαθούσα να προπονηθώ σε αυτό με τις μικρότερες ομάδες. Τώρα, τα πράγματα έχουν γίνει ευκολότερα για μένα στα μικρά κενά εξαιτίας αυτού."

Πριν το γκολ με την Huddersfield, είχε πετύχει ένα αριστούργημα κόντρα στην Manchester City, που συγκρίθηκε με το γκολ του Robbie Fowler με αντίπαλο την Manchester United το 1995, με τον Firmino να απαντά:
"Ναι, είδα τις συγκρίσεις και τις ομοιότητες με το γκολ του Fowler επειδή μου το έστειλαν στο Instagram. Ήμουν πολύ χαρούμενος που συγκρίθηκα μαζί του. Είναι ένας μύθος, ήταν ένας εξαιρετικός παίκτης και αυτό με άφησε πολύ χαρούμενο και ευτυχισμένο που έβλεπα το γκολ μου να συγκρίνεται με το δικό του."

Για τον πανηγυρισμό του, λεγόμενο και ως ‘Kung Fu kick’, ο Βραζιλιάνος σχολίασε:
"Έχω πανηγυρίσει παρόμοια ένα γκολ μου, μια φορά πέρυσι με την Swansea, αλλά οι συμπαίκτες μου είχαν ήδη αρχίσει να επιστρέφουν στο κέντρο του γηπέδου και ο διαιτητής μου είπε να επιστρέψω για να ξαναρχίσει το παιχνίδι. Δεν ήταν καλά αντιληπτό τότε, αλλά μου άρεσε. Όταν οι συμπαίκτες μου σκοράρουν ένα γκολ, παίρνω πάντα την ευκαιρία να πανηγυρίσω με αυτόν τον τρόπο - το συναίσθημα μου,  κάνει τα πράγματα με αυτόν τον τρόπο. Νιώθω υπέροχα όταν πανηγυρίζω ένα γκολ.

Από τότε που είμαι επαγγελματίας παίκτης, προτού βγούμε στο γήπεδο, μερικές φορές σχεδιάζω στο μυαλό μου τι πρέπει να κάνω εάν σκοράρω. Πάντα δοκιμάζω ένα νέο πανηγυρισμό, αλλά όταν δεν σκοράρω αισθάνομαι λίγο λυπημένος. Όταν πετυχαίνω ένα γκολ, μου αρέσει η στιγμή - με κάνει πολύ ευτυχισμένο."

Ο Βραζιλιάνος έχει πετύχει ήδη φέτος 19 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις και ρωτήθηκε εάν μπορεί να φτάσει τον Salah, ο οποίος έχει 28 τέρματα, με τον Firmino να απαντάει χαμογελώντας:
"Δεν ξέρω! Θα το πάρω παιχνίδι με παιχνίδι! Δεν σκέφτομαι πολλά, το μυαλό μου είναι πάντα στο να βοηθήσω την ομάδα μου. Αυτό θέλω να κάνω".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης

Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.