Gini Wijnaldum: "Έπρεπε να δουλέψω πολύ σκληρά για να επιστρέψω στην φυσική μου κατάσταση!"

Ο Ολλανδός μέσος μίλησε για το πρόσφατο πρόβλημα υγείας που είχε, το οποίο τον οδήγησε στο να χάσει αρκετό βάρος και να μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης.

Γράφει ο Σιδηρόπουλος Γιώργος..



Ο Gini, εξαιτίας της ίωσης που είχε έμεινε εκτός αγωνιστικής δράσης για τα παιχνίδια κόντρα σε West Ham, Newcastle και Porto. Κατάφερε να επιστρέψει και να είναι στην ενδεκάδα στην τελευταία υποχρέωση της Liverpool (εναντίον της Watford) και όντας ξανά σε καλή φυσική κατάσταση βρίσκεται μέσα στα πλάνα της Εθνικής του χώρας ενόψει των διεθνών υποχρεώσεων.

Για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε, δήλωσε:

"Με χτύπησε μία πολύ επιθετική μόλυνση με αποτέλεσμα να χάσω βάρος. Ξύπνησα ένα βράδυ με εντερικά προβλήματα. Το επόμενο πρωί τηλεφώνησα τον γιατρό μου, ο οποίος με ρώτησε αν μπορώ να πάω στην ομάδα. Εκείνη την στιγμή με ταλαιπωρούσε το στομάχι μου και ο γιατρός που είπε να φύγω. Φοβήθηκε μήπως μεταδώσω τίποτα στους συμπαίκτες μου."

"Κράτησε περίπου δύο εβδομάδες. Μετά από εξετάσεις αίματος που έκανα δεν μπορέσαμε να βρούμε τι ήταν αυτό που με έριξε σε αυτή την κατάσταση. Χρειάστηκαν περαιτέρω εξετάσεις για να διαπιστωθεί ότι είχα μολυνθεί από βακτήρια"

"Τα αντιβιοτικά που μου χορηγήθηκαν με έκαναν χειρότερα αλλά μετά καλυτέρευσα. Στη συνέχεια έπρεπε να δουλέψω πολύ σκληρά για να επιστρέψω στην φυσική μου κατάσταση. Προπονήθηκα πολύ σκληρά αλλά το Σάββατο παρατήρησα ότι χρειάζομαι ρυθμό σχετικά με τον τρόπο που θέλω να αγωνίζομαι. Τα πράγματα αυτή τη στιγμή είναι καλύτερα αλλά δεν είμαι στην φυσική κατάσταση που βρισκόμουν πριν την ίωση μου." 


Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.