van Dijk: "Νιώθω ότι έχω προσαρμοστεί και γίνομαι όλο και καλύτερος!"

O Virgil van Dijk νιώθει ότι έχει προσαρμοστεί στην νέα του ζωή και πιστεύει ότι οι αποδόσεις του βελτιώνονται όσο πλησιάζει τις απαιτήσεις του Jurgen Klopp.

Γράφει ο Σιδηρόπουλος Γιώργος..




"Έχω προσαρμοστεί τώρα; Ναι, σίγουρα! Έγινε γρηγορότερα από όσο πίστευα; Δεν είμαι σίγουρος."

"Προφανώς όμως όταν έρχεσαι εδώ έχεις προσδοκίες και θέλεις να παίξεις το συντομότερο δυνατό και το περισσότερο δυνατό αυτή την χρονιά αλλά και το να είσαι στην καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση όσο πιο γρήγορα μπορείς."

"Σε τι ποσοστό βρίσκομαι αυτή τη στιγμη; Είναι μία δύσκολη ερώτηση. Αλλά έχω ξεπεράσει τα προβλήματα που αντιμετώπιζα στον αστράγαλο μου. Αυτό ήταν και το πρόβλημα μου στην τελευταία μου θητεία στην Southampton."

"Αλλά είναι παραπάνω από όσο ακούγεται. Είναι ζήτημα κατάλληλης χρονικής στιγμής και ο τρόπος που αγωνίζεται η Liverpool σε αναγκάζει να είσαι σε ετοιμότητα. Αυτό είναι ξεκάθαρο από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα εδώ."


Για την κλήρωση με την City στα προημιτελικά του Champions League:

"Όλοι γνωρίζαμε ότι ο κάθε αντίπαλος σε αυτή τη φάση θα ήταν δύσκολος. Η Man City είναι μία πολύ καλή ομάδα, δύσκολη στο να αγωνίζεσαι εναντίον της και για αυτό πρέπει να είμαστε στο 100 τοις εκατό μας και ακόμα παραπάνω για να τους νικήσουμε στα δύο παιχνίδια που έχουμε μπροστά μας."

"Θα προετοιμαστούμε για αυτούς όταν έρθει η ώρα!"


Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.