Koυνάει μαντήλι ο Can (?)

Γράφει ο Θοδωρής Σπανός:

Στο σήριαλ του καλοκαιριού από την.. άνοιξη έχει καταντήσει η ανανέωση ή μη του συμβολαίου του Emre Can.




Σε συνέντευξή του στη Γερμανική Sports Bild o μέσος της Liverpool έδωσε μερικές αινιγματικές απαντήσεις που σίγουρα δε θα ικανοποιήσουν τους φιλάθλους της ομάδας μας:
Έχω την αυτοπεποίθηση να πω ότι κατέχω τα προσόντα να αγωνιστώ σε μια πολύ μεγάλη ομάδα την επόμενη χρονιά.
Είμαι σημαντικό μέλος της Liverpool τη φετινή χρονιά και η ομάδα βαδίζει σωστά προς το στόχο της που είναι η διεκδίκηση του τίτλου, αυτό είναι και το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή. Μου αρέσει η Αγγλία, τα παιχνίδια είναι δυνατά και ταιριάζει στο στυλ μου. Το πρωτάθλημα της Ισπανίας σίγουρα προσεκλύει το ενδιαφέρον μου, το ίδιο και της Γερμανίας όπου είναι πιο πολύ θέμα τακτικής, ενώ τώρα τελευταία έχει δυναμώσει πολύ και το Ιταλικό.
Σιγά σιγά και το Γαλλικό πρωτάθλημα γίνεται πιο ανταγωνιστικό. Δεν μπορώ να αποκλείσω κανένα ενδεχόμενο για την επόμενη χρονιά, δε γνωρίζω τι θα κάνω. Θέλω να αγωνίζομαι περισσότερο και να έχω το ρόλο του ηγέτη.
Εμείς με τη σειρά μας να ενημερώσουμε τον Κύριο Can ότι ήδη βρίσκεται σε μια πολύ μεγάλη ομάδα και θα πρέπει να προσέχει λίγο περισσότερο τις δηλώσεις του την επόμενη φορά. Χώρια από αυτά, το μέλλον του Γερμανού μέσου φαίνεται να βρίσκεται όλο και πιο μακριά από την Αγγλία αφού οι δύο πλευρές δεν τα βρίσκουν με τίποτα στο συμβόλαιο με τον Klopp να μη δίνει τις εγγυήσεις στον Can ότι θα έχει το χρόνο συμμετοχής που ο τελευταίος επιθυμεί. 
Share on Google Plus

About Teo H. Caulfield

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.