BREAKING: Ανανέωσε μέχρι το 2023 ο Firmino!

Γράφει ο Κωνσταντίνος Σκουλίδης 


Ο επιθετικός των Reds ανανέωσε σήμερα το συμβόλαιο του στο Melwood για τα επόμενα 5 χρόνια!

Ο Bobby δήλωσε στο liverpoolfc.com:

''Ήταν μια εύκολη απόφαση. Η ομάδα μου έχει φερθεί με εξαιρετικό τρόπο και έχω βελτιωθεί πολύ εδώ με την δουλειά και την υποστήριξη ολόκληρης της ομάδας. Είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος εδώ.''

''Τα πάντα μου ταιριάζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι συμπαίκτες μου είναι φανταστικοί και είμαι πολύ ευγνώμων που μπορώ να παίζω μαζί τους σε αυτή την ομάδα.''

''Λατρεύω να παίζω για την Liverpool. Οι φίλαθλοι είναι εξαιρετικοί και ο τρόπος που μας υποστηρίζουν φανταστικός. Μας στηρίζουν στα παιχνίδια και η δουλειά που κάνουν στην διάρκεια του ματς είναι πανέμορφη.''

Ο Firmino μετακινήθηκε στην Liverpool το καλοκαίρι του 2015 και έχει σημειώσει 50 γκολ σε 140 εμφανίσεις με τα κόκκινα.

Αυτή η σεζόν είναι η πιο αποτελεσματική για τον Bobby, καθώς μετράει 27 τέρματα σε 50 εμφανίσεις!
Share on Google Plus

About Κωνσταντίνος Σκουλίδης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.