Curtis Jones: "Ζω το όνειρο μου!"


Το όνειρο του ζει ο Curtis Jones, με το νεαρό να έχει τραβήξει πάνω του τα βλέμματα στην προετοιμασία!


Ο νεαρός μεσοεπιθετικός, έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις μέχρι τώρα στην προετοιμασία της ομάδας, ζώντας το όνειρο του, να αγωνίζεται με την ομάδα που υποστηρίζει από την παιδική του ηλικία.

Διαβάστε αναλυτικά τα όσα δήλωσε για την εμπειρία του μέχρι στιγμής, το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, τους στόχους του και τον James Milner:

"Είναι μια απίστευτη εμπειρία μέχρι στιγμής, αυτή είναι η ομάδα που αγαπώ από μικρός και το να παίζω για την Liverpool σημαίνει τα πάντα για μένα, αυτό είναι ένα όνειρο. Όταν βρίσκομαι στο γήπεδο, προσπαθώ να εντυπωσιάσω και να κάνω το καλύτερο που μπορώ, ακούω όλα όσα λέει ο προπονητής και προσπαθώ να το κάνω στην πράξη."

"Το ότι μπορώ και προπονούμαι κάθε μέρα με τόσους πολλούς παίκτες είναι εκπληκτικό για μένα. Πάντα έρχονται και λένε μια μικρή λέξη στο αυτί μου, θα μου πουν τι κάνω καλά και τι μπορώ να βελτιώσω. Πολλοί από τους μεγαλύτερους παίκτες με βοήθησαν με διάφορους τρόπους. Πρέπει να δώσω την πίστωση στον Milner, είναι μεγάλη βοήθεια για μένα, παίζοντας στη θέση μου. Ήταν και αυτός ένα μικρό παιδί όταν ήταν στην πρώτη του ομάδα, την Leeds και το γεγονός ότι τον έχω δίπλα μου είναι κάτι μεγάλο για μένα. Ο Alex θα μου δώσει ένα κείμενο ξανά και ξανά και ο Neil θα με καλέσει για συζήτηση. Οι συμβουλές τους ήταν να κρατήσω το κεφάλι μου κάτω και να συνεχίσω."

"Ο καθένας ξέρει ότι μου αρέσει να μπαίνω στην μπάλα και να ντριμπλάρω, μου αρέσει να πετυχαίνω γκολ και να έχω ασίστ. Όμως ο Jurgen με βοήθησε σίγουρα στην άλλη πλευρά του παιχνιδιού, όσον αφορά την άμυνα και το μαρκάρισμα, την επιστροφή και τη βοήθεια της ομάδας. Νιώθω ότι μπορώ να έχω πολύ περισσότερη συμμετοχή στα παιχνίδια τώρα, παίζοντας με το ρυθμό που χρειάζεται. Θέλω απλώς να συμμετάσχω στα πλάνα του προπονητή, η προετοιμασία είναι μια τεράστια ευκαιρία για να με δει με τα μάτια του. Ο στόχος μου για αυτή τη σεζόν είναι να κάνω το ντεμπούτο μου με την πρώτη ομάδα".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.