Sadio Mané: "Το 10 ήταν πάντα ο τυχερός μου αριθμός!"


Πανευτυχής που επέστρεψε μετά τις διακοπές και σκόραρε το νικητήριο τέρμα κόντρα στην Manchester City, o Sadio Mané. 


Ο Σενεγαλέζος, το νέο νούμερο 10 της Liverpool, επέστρεψε και σκόραρε το νικητήριο τέρμα κόντρα στους "Πολίτες", κάνοντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση, μη μπορώντας να κρύβει τη χαρά που γύρισε και είναι έτοιμος για τη νέα σεζόν.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

"Είμαι πολύ ευτυχισμένος που επέστρεψα, αγωνίστηκα στο Παγκόσμιο Κύπελλο και μετά τις διακοπές επέστρεψα και πάλι. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε πίσω και ανυπομονούμε για τη νέα σεζόν. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό, όπως πάντα. Στο πέναλτι, απλά πήρα μόνο τη μπάλα και τα παιδιά μου επέτρεψαν να το εκτελέσω, θέλω να τους ευχαριστήσω. "

"Το No.10 ήταν πάντα ο τυχερός μου αριθμός, οπότε χαίρομαι που τον έχω αυτή τη σεζόν. Όμως, το πιο σημαντικό είναι αυτό που προσπαθώ να κάνω για την ομάδα, βοηθώντας όσο μπορώ για να κερδίσει παιχνίδια. Ο Mo είναι πάντοτε ο κορυφαίος σκόρερ μας και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι μαζί του. Πέτυχε ένα υπέροχο γκολ, είμαι πολύ χαρούμενος γι 'αυτό και για τον τρόπο που ξεκινάει τη σεζόν."

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.