Keita: "Είμαι πολύ χαρούμενος όταν παίζω με τον Sturridge!"

Ο Naby Keita αποθέωσε τον Daniel Sturridge σαν άνθρωπο και ποδοσφαιριστή, ενώ είπε και δυο λόγια για τις πρώτες του εντυπώσεις με την ομάδα.




Γράφει ο Αντώνης Ψαλλίδας

Το ότι οι δυο τους έχουν καλή σχέση εντός και εκτός γηπέδου είναι φανερό. Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Liverpool, μιλά για τον φίλο "Dan" που τον έχει βοηθήσει σε όλους τους τομείς:

"Πρέπει να πω ότι τρέφω μεγάλο σεβασμό για εκείνον", είπε ο Keita για τον Daniel Sturridge και συνέχισε μιλώντας για τη σχέση τους εκτός αγωνιστικού χώρου:

"Έχω περάσει πολύ χρόνο μαζί του αυτόν τον τελευταίο μήνα και όλοι είναι πολύ καλοί μαζί μου και πολύ φιλικοί. Όμως ο Daniel που προφανώς είναι και ένας παίκτης με μεγάλη εμπειρία είναι και πολύ καλός παίκτης επίσης."

"Όπως και πολλά άλλα παιδιά είναι πολύ διασκεδαστικός αλλά μου δίνει και πολλές συμβουλές σχετικά με την προσαρμογή μου και φυσικά σε επίπεδο ψυχολογίας. Είναι πολύ θετικός και ενεργητικός παίκτης. Αυτό το μήνα είναι πολύ καλος και έχω περάσει πολύ χρόνο μαζί του. Είναι ωραίος τύπος."

Εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου οι δυο τους διατηρούν μια εξίσου καλή σχέση όπως δηλώνει ο Naby:

"Είναι όπως με όλους τους παίκτες, βελτιώνεις τη συνεννόησή σου στο γήπεδο και ήδη το έχω καταφέρει με τον Dan."

"Είναι το ίδιο με όλους αλλά είμαι πολύ χαρούμενος όταν έχω την ευκαιρία να παίξω μαζί με τον Dan Sturridge."

Για την προσαρμογή του στο Liverpool και την ομάδα είπε:

"Η διαμονή στην πόλη ως τώρα είναι εντάξει επειδή δεν έχω πάει και σε πολλά μέρη, είμαι συνήθως στο σπίτι. Όσων αφορά όμως την ομάδα όλα πάνε φανταστικά."

"Η πρώτη μου μέρα ήταν θαυμάσια, όλοι ήταν πολύ φιλόξενοι και φιλικοί μαζί μου οπότε δεν έιχα καμία δυσκολία. Το κλειδί είναι τώρα να δουλέψω και να δείξω όσα μπορώ να προσφέρω στο σύλλογο."

Χαμογελαστός απάντησε για τις εντυπώσεις του ως τώρα ότι:

"Υπήρχε μια υπέροχη ατμόσφαιρα στην Εβιάν. Πρέπει να πω ότι το απόλαυσα πολύ."

"Ένα ταξίδι σαν κι αυτό είναι κατά τη γνώμη μου πολύ καλό για την ομάδα όταν πηγαίνουν δηλαδή όλοι μαζί. Όλο αυτό δημιουργεί μεγάλη συνοχή μεταξύ των παικτών."
Share on Google Plus

About Antonis Psallidas

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.