''Έχω να προσφέρω πολλά ακόμα''

Ανανεωμένος και αποφασισμένος να πετύχει στην Liverpool εμφανίστηκε σε δηλώσεις του μετά το τέλος της χθεσινής αναμέτρησης ο Joe Cole τονίζοντας πως μπορεί να γίνει καλύτερος παίκτης και ότι έχει να προσφέρει πολλά στην Liverpool.

''Ήμουν πολύ καλός όταν αγωνιζόμουν στην West Ham, στην Chelsea και στην Lille και πιστεύω πως μπορώ να γίνω καλός παίκτης και στην Liverpool.''

''Είμαι όλο και καλύτερος στο παιχνίδι μου. Θέλω να παίζω και αυτό ήταν μόλις το 3ο παιχνίδι μου από την ώρα που επέστρεψα απ'τον τραυματισμό μου. Τώρα είμαι πολύ καλά. ''είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στην ITV ενώ στην συνέχεια πρόσθεσε:

''Είμαστε απογοητευμένοι. Δεν χειριστήκαμε σωστά το παιχνίδι κυρίως προς το τέλος. Είχαμε πολλούς νέους παίκτες στον αγωνιστικό χώρο και αυτό ίσως έπαιξε ρόλο στο αποτέλεσμα.Τώρα θα πρέπει να κερδίσουμε το επόμενο.''

''Η Young Boys αξίζει συγχαρητήρια, ήταν πολύ καλή απόψε. Για μένα ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι. Είμαι απογοητευμένος που δεν κερδίσαμε ωστόσο συνεχίζουμε την σκληρή δουλειά και κοιτάμε μπροστά. Όλοι οι παίκτες είναι φανταστικοί την φετινή σεζόν, ειδικά οι νέοι.''

Πηγή: ITV
Δημοσιεύτηκε: 23/11/2012 09:01
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.