Ύστατη προσπάθεια για Walcott ο Wenger!

Φαίνεται πως δεν το βάζει κάτω ο Αλσατός τεχνικός των κανονιέρηδων Arsene Wenger κάνοντας την ύστατη προσπάθεια για την ανανέωση του συμβολαίου του Walcott! Νέες συζητήσεις τον επόμενο μήνα!

Όπως δημοσίευσε η Daily Mail ο Wenger θέλει να κρατήσει τον Walcott και θα προσπαθήσει να τα ''βρει'' με τον νεαρό εξτρέμ και να παραμείνει κανονιέρης!

''Πιστεύω πως τα πάει πολύ καλά. Δεν έχει αλλάξει κάτι στο μυαλό μου για αυτόν. Πάντα έλεγα ότι θέλω να τον κρατήσω. Προσπαθούμε να βρούμε μια συμφωνία. Δεν έχουμε βρει τίποτα ακόμη.''

''Αλλά δεν παίζει σαν κάποιον που θέλει να φύγει, και δεν συμπεριφέρεται σαν κάποιον που θέλει να πάει αλλού.''τόνισε ο τεχνικός της Arsenal.

''Απλά συνεχίζω να παίζω το ποδόσφαιρο μου και αφήνω στην Arsenal και στους ατζέντηδες μου τις διαπραγματεύσεις του συμβολαίου μου.Μου αρέσει να παίζω σε αυτόν τον σύλλογο. ''δήλωσε ο Walcott.

Τις εξελίξεις κοιτάζουν εκτός από την Liverpool και οι Chelsea και Manchester City που ενδιαφέρονται για τον παίκτη.

Πηγή: daily mail
Δημοσιεύτηκε: 18/11/2012 10:39
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.