Ρέινα : '' Θα σας είμαι πάντα ευγνώμων''






Με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκαν οι φίλαθλοι της Λίβερπουλ, στο φιλικό που διοργανώθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό στο Ανφιλντ , τον Πεπε Ρέινα, πρώην γκολκίπερ της ομάδας, ο οποίος τώρα αγωνίζεται στην Μπάγιερν Μονάχου. Αγωνίστηκε για περίπου μία ώρα και γνώρισε την αποθέωση από το κοινό κατά την διάρκεια της αλλαγής του.

Σε δηλώσεις του μετά το φιλικό είπε τα εξής :

''Συγκίνηση'', ήταν η λέξη που είπε για να χαρακτηρίσει την επιστροφή του στο Άνφιλντ.

''Είναι εκπληκτικό να είμαι πάλι εδώ και να πω ένα αντίο σε αυτούς τους καταπληκτικούς φιλάθλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτά τα 8 χρόνια που ήμουν εδώ.''

''Νιώθω πολύ υπερήφανος και τυχερός που πέρασα στην καριέρα μου από την Λίβερπουλ και θα είμαι ευγνώμον στην ομάδα και στην πόλη.''

''Να ευχαριστήσω τον Στιβεν και τον Καρα που διοργάνωσαν αυτό το φιλικό. Ήταν μια καταπληκτική μέρα για μας.''

Για το πανό που υψώθηκε στο ΚΟΠ και είχε την φωτογραφία του είπε:

''Είναι υπέροχο να το βλέπω. Οι άνθρωποι αυτοί περιποιήθηκαν εμένα και την οικογένειά μου. Αυτό το πανό αντιπροσωπεύει τις στιγμές μου εδώ.''

''Είναι καταπληκτικό να ακούς από το ΚΟΠ να τραγουδά το '' You 'll never walk alone'' και να παίζεις ακόμη μια φορά στο Ανφιλντ.''

''Μολονότι όσο ήμουν εδώ είχαμε και άσχημες περιόδους οι οπαδοί μας πάντα μας ακολουθούσαν και μας στήριζαν.''

''Είναι οι καλύτεροι οπαδοί στον κόσμο, χωρίς αμφιβολία.''




Επιμέλεια : Παρδάλης Αθανάσιος

Πηγή : LiverpoolFC
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.