Στάριτζ : ''Ο Τζέραρντ είναι ένας ζωντανός θρύλος''




Με τον Στιβεν Τζέραρντ να βάζει τέλος, το καλοκαίρι, την τεράστια καριέρα του στην Λίβερπουλ, ο συμπαίκτης του. Ντανιελ Στάριτζ, προσπαθεί να αγωνιστεί όσες πιο πολλές φορές γίνεται μ' αυτόν στην ίδια ενδεκάδα έως το τέλος της σεζόν.

Σε δηλώσεις του ο Άγγλος φορ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον αρχηγό της Λίβερπουλ, λέγοντας :

''Ο άνθρωπος είναι ένας ζωντανός θρύλος.''

''Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν τι έχει κάνει, όχι μόνο για την ομάδα αλλά και για όλους τους παίκτες. Βοηθάει τους παίκτες να προσαρμοστούν και παίρνει τους νέους παίκτες υπό την προστασία του. Αυτό δεν θα μπορέσουμε να του το ξεπληρώσουμε.''

''Το ανάστημά του και η συμπεριφορά του θα είναι δύσκολο να αντικατασταθούν αλλά πρέπει να το κάνουμε. Ίσως να πάρει χρόνο. Πάντα ήταν ένα θρύλος στα μάτια μου και νιώθω δέος προς αυτόν.''

Για την επιστροφή από τον πολύμηνο τραυματισμό του, δήλωσε:

''Ευχαριστώ τον Θέο για όσα είχα στο παρελθόν και για όσα θα έχω στο μέλλον. Μπορεί να έχει αποτυχίες, μπορεί να έχεις κάποιες δόξες μπορεί και όχι όμως. Δεν μπορεί να είναι όλα ρόδινα στην ζωή.Υπάρχουν στιγμές στην ζωή που πρέπει να περάσεις από κάποιες καταστάσεις και να τεστάρεις τον εαυτό σου , το θάρρος σου, την πίστης σου, το οτιδήποτε.''

''Εγώ πιστεύω στον εαυτό μου. Πιστεύω στον Θεό. Έχω πίστη στις δυνατότητές μου. Δεν έχω ανησυχίες για τίποτα. Γνωρίζω ότι θα είμαι πίσω για να σκοράρω γκολ τακτικά και να κάνω αυτο που μου αρέσει περισσότερο, να παίζω ποδόσφαιρο.''



Επιμέλεια : Παρδάλης Αθανάσιος
Πηγή : LiverpoolFC
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.