Gomez o... τέταρτος!

Σε μια σπουδαία επένδυση για το μέλλον προχώρησε η Liverpool, η οποία απέκτησε τον 18χρονο αμυντικό της Charlton Joe Gomez, αφού ενεργοποίησε τη ρήτρα αποδέσμευσής του των 3.5 εκατομμυρίων λιρών!


Ο Gomez βρισκόταν στα βασικά πλάνα της ομάδας του τη χρονιά που μας πέρασε, μετρώντας 1 ασίστ σε 24 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις. Αγωνίζεται με άνεση σε όλες τις θέσεις της άμυνας, είναι διεθνής με όλες τις ομάδες νέων της Αγγλίας και αποτελεί ίσως το πιο "καυτό" όνομα  Βρετανού αμυντικού στην ηλικία του. Οι "κόκκινοι" έκαναν γρήγορες κινήσεις για την απόκτησή του και κατάφεραν να έχουν την υπογραφή του στα χαρτιά του, παρά το ενδιαφέρον κορυφαίων συλλόγων παγκοσμίως, όπως οι Arsenal, Manchester City και Dortmund!

Aκολουθεί η συνέντευξη του νεαρού στο επίσημο κανάλι της Liverpool...

 Joe, καλώς ήρθες στη Liverpool. Πώς αισθάνεσαι που είσαι μέλος της ομάδας;
"Eίναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Δε το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη, αλλά είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να ξεκινήσω."

Μίλησέ μας για τις τελευταίες μέρες και βδομάδες, όταν και έμαθες το ενδιαφέρον της ομάδας.
"Το γνωρίζω εδώ και λίγο καιρό και ήθελα να έρθω εδώ από καιρό. Αλλά έχει γίνει πραγματικότητα τις τελευταίες μέρες. Ήθελα να τελειώσει θετικά όσο πιο γρήγορα γίνεται."

Μοιάζει να ήταν μια εύκολη απόφαση για σένα, όμως μίλησες στην οικογένειά σου για τη μεταγραφή σου στη Liverpool;
"Όλοι οι άνθρωποι γύρω μου, η μαμά μου, ο μπαμπάς μου, τα αδέρφια μου και όλη γενικά η οικογένειά μου με υποστήριξαν. Το ήξεραν ότι ήθελα να γίνει αυτή η μεταγραφή και με στήριξαν. Άρα ήταν μια εύκολη απόφαση."


Όλα έχουν γίνει πολύ γρήγορα για σένα. Γιόρτασες τα 18α γενέθλιά σου τον περασμένο μήνα και τώρα είσαι στη Liverpool...
"Όλη η χρονιά, από την προετοιμασία μέχρι και αυτή τη στιγμή, ήταν όλα απίστευτα. Το διασκεδάζω και ελπίζω να συνεχίσω έτσι."


Ο σύλλογος σε παρακολουθεί εδώ και καιρό, βλέποντας την πρόοδό σου. Αυτό σου δίνει κάποια σιγουριά ότι μπορείς να καθιερωθείς εδώ;
"Σίγουρα. Είναι θετικό να ξέρεις ότι ένας μεγάλος σύλλογος ενδιαφέρεται για σένα. Γι' αυτό ήταν εύκολη η απόφασή μου. Το να ξέρεις ότι σε θέλουν και σε βλέπουν εδώ και καιρό είναι κάτι το εξαιρετικό."


Ποιος ήταν ο λόγος που επέλεξες την Liverpool; Υπήρχαν πολλές ομάδες που ενδιαφέρονταν για σένα, ακόμη και από το εξωτερικό.
"Η ομάδα έχει σπουδαία ιστορία και είναι αυτή που παρακολουθούσα από μικρό παιδί. Το στυλ παιχνιδιού και οι εξαιρετικοί παίκτες που παίζουν εδώ ήταν κάτι που ήθελα να ακολουθήσω, για να γίνω καλύτερος και να μαθαίνω νέα πράγματα."

Ο Brendan Rodgers δίνει αρκετές ευκαιρίες σε νεαρούς παίκτες από τότε που έγινε ο προπονητής της ομάδας. Έπαιξε αυτό ρόλο στην απόφασή σου;
Ναι, 100%. Όντας νεαρός παίκτης ξέρω ότι οι ευκαιρίες μπορεί να είναι λίγες μερικές φορές. Αλλά υπό τις οδηγίες του Brendan Rodgers το πράγμα μιλάει από μόνο του. Γι' αυτό ήθελα να έρθω εδώ και να παίξω για αυτόν.

Του έχεις μιλήσει ακόμη;
"Συναντηθήκαμε μια φορά και έμοιαζε πολύ καλός. Με έκανε να θέλω να έρθω ακόμη περισσότερο. Μου είπε πόσο καλά είναι εδώ και πώς μπορώ να εξελιχτώ σαν παίκτης με τις ευκαιρίες που θα πάρω."


Για όσους δε σε έχουν δει να παίζεις, πες μας ποιες είναι οι ικανότητές σου ως αμυντικός και τι είδους παίκτης είσαι.
"Πιστεύω ότι είμαι ένα στόπερ που παίζει καλά με τη μπάλα στα πόδια, που του αρέσει το physical game και είναι γρήγορος. Θα ήθελα να αναφέρω ότι έχω και ηγετικές ικανότητες επίσης."


Είσαι άνετος και ως στόπερ και ως μπακ. Που προτιμάς να παίζεις καλύτερα και που βλέπεις τον εαυτό σου να παίζει μέσα στο γήπεδο σε προχωρημένο στάδιο της καριέρας σου;
"Το ντεμπούτο μου το έκανα πέρσι ως μπακ. Μου αρέσει να παίζω εκεί, γιατί θέλω να βγαίνω και στην επίθεση. Αλλά σίγουρα βλέπω τον εαυτό μου ως στόπερ. Νιώθω πιο άνετα εκεί και το διασκεδάζω. Άρα στην καριέρα μου ελπίζω να παίξω εκεί."


Έχεις δηλώσει ότι σου αρέσει ο Rio Ferdinand. Έχεις προσπαθήσει να του μοιάσεις;
" Σίγουρα, είναι το ιδανικό είδωλο για μένα. Αλλά εδώ πέρα βγαίνουν εξαιρετικοί αμυντικοί όπως ο Hyypia και ο Carragher. Η ιστορία μιλάει από μόνη της."


Ανεβαίνεις πλέον μια "σκάλα" από την Championship στην Premier League, μετά από 24 εμφανίσεις σου την περασμένη σεζόν. Πιστεύεις ότι η ανταγωνιστική φύση του πρωταθλήματος θα σε βοηθήσει να κάνεις το επόμενο βήμα;
"Ναι, έτσι ελπίζω. Η Championship ήταν κλειδί για την πρόοδό μου σε όλους τους τομείς. Γνωρίζω ότι η Premier League είναι ένα μεγάλο βήμα, αλλά ελπίζω να σταθώ στο πρωτάθλημα. Το τέμπο και η δύναμη είναι λίγο μεγαλύτερες, αλλά είμαι έτοιμος να μάθω μαζί με τους ποιοτικούς παίκτες που διαθέτει η Liverpool."

Θα χρειαστείς κάποιο χρόνο να πάρεις θέση στην ομάδα φυσικά, αλλά πιστεύεις ότι μπορείς να παλέψεις για μια θέση στο ρόστερ αμέσως;
"Σίγουρα, αυτός είναι ο στόχος μου. Θέλω να πάρω μέρος στους αγώνες όσο γρηγορότερα γίνεται. Αλλά ξέρω ότι η ομάδα διαθέτει πολύ ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Θα ήθελα να είμαι μαζί τους, να μάθω από αυτούς και να αγωνιστώ."

Υπάρχει πολλή εμπειρία στη Liverpool αυτή τη στιγμή με τους Kolo Toure και Martin Skrtel. Τι θα μάθεις από αυτούς;
"Είχαν εξαιρετικές καριέρες. Θα κοιτάξω να πάρω κάποιες συμβουλές και να μάθω από αυτούς για την άμυνα και για το να είσαι αμυντικός."

Αλήθεια, έχεις ρωτήσει τον εαυτό σου πώς θα είναι όταν θα παίξεις στο Anfield για πρώτη φορά;
"Μπορώ να φανταστώ πόσο φανταστικό είναι το Kop, αλλά δε νομίζω ότι η σκέψη έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα. Είναι κάτι που περιμένω πώς και πώς."


Τέλος, ποιοι είναι οι στόχοι σου για την ομάδα σε προχωρημένο στάδιο και οι προσωπικές σου φιλοδοξίες;
"Θέλω να μπω στο κλίμα της ομάδας γρήγορα και να φανώ ανταγωνιστικός για να κερδίσω μια θέση στο ρόστερ. Επίσης θέλω να κάνω το ντεμπούτο μου όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για την ομάδα, θα ήθελα να κερδίσω πολλά τρόπαια με αυτή."


Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.