James Milner: Γιατί η πρόκληση της Liverpool με εξιτάρει

Επιμέλεια: Μαρία Αλεξανδροπούλου
Πηγή: Liverpoolfc.com



Ο James Milner εξήγησε γιατί η πρόκληση να βοηθήσει τη Liverpool να αγωνιστεί για την τιμή της και ο ίδιος να παίζει τακτικά μπροστά στο Kop ήταν μια ευκαιρία που δε μπορούσε να απορρίψει.

Ο Άγγλος μέσος ήρθε στους «κόκκινους» από τη Manchester City νωρίτερα φέτος το καλοκαίρι, και πέρασε την πρώτη του μέρα στο Melwood την Δευτέρα, καθώς η ομάδα ξεκίνησε τις προπονήσεις για τη νέα σεζόν.

Στην γεμάτη πρώτη του μέρα στα νέα του «λημέρια», ο Milner έδωσε μια μίνι συνέντευξη στο Liverpoolfc.com, όπου υπογράμμισε τα χαρακτηριστικά που ελπίζει να δώσει στην ομάδα του Brendan Rodgers, τι του έχουν πει ότι περιμένουν από αυτόν, και πώς σκοπεύει να ευχαριστήσει τους οπαδούς της ομάδας.

LFC: James, καλωσήρθες στη Liverpool. Πως είναι να περνάς μέσα από τις πόρτες και να φοράς τα ρούχα της προπόνησης για πρώτη φορά;  

Milner: Είναι ένα καταπληκτικό συναίσθημα. Είναι πάντα μεγάλη υπόθεση, προφανώς, το να αλλάζεις ομάδα. Το να υπογράφεις με μια ομάδα τόσο μεγάλη όσο η Liverpool, με την ιστορία που έχει – είμαι έτοιμος να ξεκινήσω υποθέτω. Είναι τρομερό να είσαι εδώ: μέσα στο καλοκαίρι το σκέφτεσαι και θες να φτάσεις εδώ από τη στιγμή που έγινε η μεταγραφή, οπότε είναι τρομερό το ότι είμαι εδώ.

LFC: Υπήρχαν καθόλου νεύρα; Ενθουσιασμός;

Milner: Ναι, λιγάκι και από τα 2. Είναι πάντα τρομακτικό το να μπαίνεις σε νέα αποδυτήρια για πρώτη φορά. Είμαι τυχερός, καθ’ότι γνωρίζω ήδη μερικά από τα παιδιά, οπότε αυτό βοηθάει. Είναι μια νέα πρόκληση για μένα προσωπικά. Ξέρω πόσο καλή ομάδα είναι η Liverpool, και πόσοι καλοί παίκτες υπάρχουν στην ομάδα. Υπάρχει μια πραγματικά καλή βάση, και έχω ακούσει πολλά καλά λόγια για κάποιους ανθρώπους που δουλεύουν στην ομάδα, τους οποίους ενδεχομένως δεν γνωρίζουμε. Προφανώς ξέρω τους παίκτες και τους προπονητές, αλλά υπάρχουν άνθρωποι στο παρασκήνιο επίσης, και όλοι μου είχαν πει πόσο τρομερή ομάδα είναι για να παίζει κανείς, με αυτούς τους ανθρώπους που έχει. Ανυπομονώ να ξεκινήσω.

LFC: Τι σε ώθησε να κάνεις αυτή την κίνηση; Ήσουν στην Manchester City, ήσασταν πολύ πετυχημένοι, και κερδίσατε πολλά τρόπαια. Γιατί αποφάσισες ότι αυτή η κίνηση θα ήταν η επόμενη για σένα;

Milner: Η City είναι τρομερή ομάδα, πέρασα 5 χρόνια εκεί και απόλαυσα το κάθε λεπτό. Οι οπαδοί της ήταν φανταστικοί μαζί μου όλον αυτό τον καιρό, κι αυτό έκανε την απόφαση πολύ δύσκολη. Ήμουν τυχερός που κατέκτησα τρόπαια και ήμουν κομμάτια μιας πολύ καλής ομάδας, αλλά μιλώντας στους υπεύθυνους σχετικά με το ποια είναι τα πλάνα τους για τα επόμενα χρόνια, και που με βλέπουν εμένα σε σχέση με την ομάδα, και μετά, μιλώντας στον προπονητή, σκέφτηκα πως ήταν το σωστό για μένα να προχωρήσω και να πάρω περισσότερο χρόνο συμμετοχής, και να είμαι κομμάτι σε κάτι πολύ σημαντικό.

Ήμουν αρκετά τυχερός που έπαιξα σε κάποιες μεγάλες ομάδες κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, και η Liverpool είναι μια ακόμα μεγάλη ομάδα. Θέλω να παίζω ποδόσφαιρο και να παίζω περισσότερο στο κέντρο αν μπορώ – και ο προπονητής μου μου είπε ότι εκεί με βλέπει να παίζω. Ήταν ένα μεγάλο γεγονός για μένα να έρθω εδώ τώρα που βρίσκομαι στα μετέπειτα στάδια της καριέρας μου – δε λέω πως θα αποσυρθώ, γιατί νιώθω ότι έχω ακόμα πολύ ποδόσφαιρο μέσα μου! – θέλω να παίξω όσο περισσότερο ποδόσφαιρο μπορώ. Όταν θα είμαι 45 και θα έχω αποσυρθεί, θέλω να κοιτάω πίσω και να βλέπω τι έχω κάνει, και ότι έχω παίξει πολύ ποδόσφαιρο.

Η Liverpool μου ταιριάζει πολύ σαν ομάδα. Είναι μια τεράστια ομάδα και υπάρχει πολλή πίεση κάθε φορά που πατάς το πόδι σου στο χορτάρι του γηπέδου. Έχω παίξει μπροστά στο κοινό του Anfield, και θα είναι πολύ ωραία τώρα που θα είμαι στη μεριά των οπαδών! Η ατμόσφαιρα που δημιουργούν είναι εκπληκτική και πιθανότατα μια απ’ τις καλύτερες που έχω δει στην Αγγλία, οπότε το να με υποστηρίζουν θα είναι για μένα οπωσδήποτε ένα καταπληκτικό συναίσθημα.

LFC: Αναφέρθηκες προηγουμένως στη φιλοδοξία να παίξεις πολλά παιχνίδια, και κυρίως στο χώρο του κέντρου.  Υπάρχει κάποιο άλλο κομμάτι του ρόλου σου για το οποίο σου έχει μιλήσει ο προπονητής, λόγω και της αποχώρησης του Gerrard;

Milner: Αν κοιτάξεις τους παίκτες εδώ, υπάρχει ένα τρομερό μείγμα νέων μεγαλωμένων στην Αγγλία, αλλά και ξένων παικτών, όμως υπάρχουν επίσης και πολλοί νέοι παίκτες. Ήμουν αρκετά τυχερός που έχω παίξει μέχρι στιγμής 13 χρόνια – κάτι που με κάνει να νιώθω λίγο μεγάλος! – αλλά ελπίζω πως θα μπορέσω να φέρω την εμπειρία αυτή στην ομάδα, και να βοηθήσω αυτούς τους νέους παίκτες. Όπως είπα, είχα την τύχη να κερδίσω κάποια τρόπαια. Προφανώς η Liverpool ήρθε πολύ κοντά πριν μερικά χρόνια στο να κερδίσει το πρωτάθλημα, και το να είμαι εναντίον τους σε αυτή τη διεκδίκηση, με έκανε να νιώσω πως όλος ο κόσμος τους ήθελε νικητές. Αυτό δείχνει την αγάπη για την ομάδα και τον παγκόσμιο σεβασμό προς αυτήν. Θέλω να πιστεύω πως η εμπειρία μου θα μας βοηθήσει να ξαναπάμε σε αυτό το σημείο. Και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την εμπειρία των τροπαίων για να βοηθήσω τα νεότερα παιδιά, ελπίζω πως μπορεί να μας κάνει να ξεπεράσουμε τη γραμμή και να κερδίσουμε κι εμείς τρόπαια.

LFC: Είπες προηγουμένως πως γνωρίζεις αρκετούς από τους παίκτες. Σου έχουν πει τι μπορείς να περιμένεις τώρα που είσαι παίκτης της Liverpool;
Milner: Ναι, μιλούσα με τα παιδιά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν ήταν μακριά για τα διεθνή τους καθήκοντα, και είδα τον Kolo σήμερα το πρωί, τον οποίο ήξερα προφανώς από την City. Είπε πως θα λατρέψω το μέρος και πως είναι μια απίστευτη ομάδα, κάτι το οποίο όλοι μου είχαν πει. Δεν έχω ακούσει παρά καλά λόγια. Δεν έχω περάσει πολύ χρόνο ακόμα με τα παιδιά, αλλά η προετοιμασία για τη νέα σεζόν είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να γνωρίσω και τους υπόλοιπους παίκτες που δεν ξέρω. Θα περάσουμε πολύ χρόνο μαζί, και είμαι σίγουρος πως θα με βαρεθούν μέσα σε λίγες εβδομάδες!

LFC: Τι προκλήσεις έχεις θέσει για τον εαυτό σου για τη χρονιά που μας έρχεται;
Milner: Νομίζω πως πρώτα θες να μπεις μέσα και να δείξεις τον καλύτερο εαυτό σου εξ αρχής. Δεν είναι ποτέ εύκολο να πηγαίνεις από μια ομάδα σε μια άλλη, και για τους παίκτες που έρχονται από άλλη χώρα, και για όσους μετακινούνται εντός Αγγλίας. Δεν είναι εύκολο, είναι μεγάλο πράγμα να αλλάζεις εργασιακό περιβάλλον – είμαι σίγουρος πως όλοι μπορούν να ταυτιστούν με αυτό – και στο ποδόσφαιρο συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Θέλω να ξεκινήσω, να δείξω ό,τι καλύτερο έχω αμέσως, και να τελειώσω τη χρονιά με τον ίδιο τρόπο που τελείωσα και την περσινή, όταν ένιωθα πως είμαι σε πολύ καλή φόρμα. Σαν ομάδα, θέλουμε να κατακτήσουμε τίτλους – αυτό είναι που χρειάζεται να κάνει αυτή η ομάδα. Η πίεση είναι έντονη, οι απαιτήσεις πολλές, και όλα είναι εκεί για μας. Έχουμε έναν σπουδαίο προπονητή και τεχνικό επιτελείο, και με τους παίκτες που έχουμε υπάρχει τρομερή ποιότητα στο ρόστερ, συμπεριλαμβανομένων των νέων μεταγραφών που έρχονται. Όλα είναι εκεί έξω για εμάς, για να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε, και με το να είμαι σε αυτό το μέρος σήμερα, μπορώ να δω ότι όλοι θέλουν να είναι μαζί και είναι έτοιμοι να πάνε μπροστά.

LFC: Μπορείς να πεις ότι αυτή η σκληρή αποφασιστικότητα είναι ικανή να αφήσει ήδη πίσω τις απογοητεύσεις της περασμένης χρονιάς;
Milner: Είναι η πρώτη μέρα σήμερα που βρίσκομαι εδώ, αλλά μπορείς να το δεις αμέσως. Κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης, υπήρχε αποφασιστικότητα και μια αίσθηση «μαθήματος» από τα περασμένα χρόνια. Ο προπονητής είναι εδώ 3 χρόνια τώρα, οι παίκτες ήταν εδώ μαζί του επίσης, και κάθε χρονιά ήταν διαφορετική. Το θέμα είναι ότι μαθαίνεις πολλά από κάθε χρονιά, ασχέτως αν κέρδισες ή όχι. Κυρίως μαθαίνεις από παιχνίδια και χρονιές που δεν πήγαν και τόσο καλά. Υπάρχει μια «πείνα», μπορώ να το αισθανθώ αυτό, και γι’ αυτό επίσης ήθελα να έρθω στην ομάδα. Υπάρχει αυτή η πίεση, υπάρχει αυτή η «πείνα» και η επιθυμία να τα πάμε καλά και να κερδίσουμε τρόπαια, επειδή αυτό είναι που περιμένουν από εσένα όταν φοράς αυτή τη φανέλα.

LFC: Τι περιμένεις να καταφέρεις όσο θα βρίσκεσαι στην ομάδα;
Milner: Θα ήθελα ένα ράφι γεμάτο τρόπαια, για να είμαι ειλικρινής. Αυτός είναι ο λόγος που ήρθα εδώ. Θέλω να ευχαριστιέμαι το ποδόσφαιρό μου, να παίζω καλά, και να δείχνω στους ανθρώπους τι μπορώ να κάνω. Θέλω να κάνω ό,τι έχω προσπαθήσει να κάνω κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, και να είμαι ο καλύτερος παίκτης που μπορώ να είμαι, και να προσπαθώ να βελτιώνομαι κάθε μέρα. Ελπίζω πως θα μπορέσω να βοηθήσω τους νεότερους παίκτες να το κάνουν αυτό, αλλά μαθαίνω πολλά και από αυτούς. Δε σταματάς ποτέ να μαθαίνεις, κι αυτό είναι σπουδαίο. Έχω δουλέψει με σπουδαίους παίκτες όλα αυτά τα χρόνια, γεγονός που με κάνει πολύ τυχερό, και υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι παίκτες και σε αυτή την ομάδα επίσης, οπότε θα μάθω όσα περισσότερα μπορώ και θα προσπαθήσω να βοηθήσω 1-2 παίκτες στη διαδρομή, αλλά και την ομάδα.

LFC: Σου έχουν αναθέσει το νούμερο 7 στη φανέλα εδώ στη Liverpool. Ποια ήταν η σκέψη σου πίσω από αυτό; Σκέφτηκες πως αυτός ήταν ο αριθμός σου, ή έπρεπε να σκεφτείς πριν τον πάρεις;
Milner: Ήμουν το «7» στην Man City, αλλά σε μια ομάδα όπως η Liverpool μπορείς να φορέσεις οποιοδήποτε νούμερο, και θα είναι γεμάτο με τρομερούς παίκτες που το είχαν πριν από σένα. Ξέρω πως το νούμερο 7 είναι ένας πολύ ειδικός αριθμός γι αυτή την ομάφα, και θέλω να πιστεύω πως θα μπορέσω κι εγώ να γίνω ένας σημαντικός παίκτης για την ομάδα. Αλλά όπως είπα, με τόση ιστορία εδώ, μπορείς να διαλέξεις οποιονδήποτε αριθμό και αυτόματα θα είναι πολύ σπουδαίος, λόγω της ιστορίας και των ονομάτων που έχουν περάσει. Ελπίζω να μπορέσω να κάνω περήφανη τη μπλούζα και να κερδίσω πολλούς αγώνες με την ομάδα.

LFC: Τέλος, έχεις κάποιο μήνυμα για τους φανς της ομάδας που το διαβάζουν αυτό;

Milner: Τίποτα περισσότερο πέραν του να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που κάνουν πάντα. Ξέρω τι τρομερή ατμόσφαιρα δημιουργούν. Πάντα απολάμβανα να παίζω εναντίον τέτοιων εξέδρων, όπου το κοινό ήταν τόσο θερμό εναντίον σου, αλλά το να έχω αυτό το κοινό υπέρ μου θα είναι απίστευτη εμπειρία. Είμαι σίγουρος ότι θα μας υποστηρίξουν, όπως άλλωστε κάνουν πάντα, και τέτοιες εξέδρες κάνουν όντως τη διαφορά – ελπίζω αυτό να μας οδηγήσει στην επιτυχία.
Share on Google Plus

About Maria Alexandropoulou

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.