Μπεντέκε: "Θα τους βγάλω λάθος"


Ο Κριστιάν Μπεντέκε έχει ορκιστεί να βγάλει λάθος όσους τον έχουν αμφισβητήσει και έβαλε στόχο να οδηγήσει την Λίβερπουλ στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Η νέα μεταγραφή των 32,5 εκατομμυρίων λιρών από την Άστον Βίλα είναι πεπεισμένος ότι μπορεί να ελέγξει την πίεση της ζωής στο Άνφιλντ και είναι έτοιμος να ξεκινήσει στην πρεμιέρα κόντρα στην Στόουκ.

Κάποιοι αναρωτιούνται πως θα ταιριάξει ο ύψους 1.90 Βέλγος διεθνής στο στυλ παιχνιδιού της Λίβερπουλ, με τον Τιμ Σέργουντ, προπονητή της Βίλα, να τον προειδοποιεί ότι "δεν έχει νόημα να πας σε μια ομάδα που δεν παίζει με σέντρες".

Παρόλα αυτά, ο Μπεντέκε απάντησε στον παλιό του προπονητή.

"Δεν πιστεύω ότι όσα λέει είναι αλήθεια και του το είπα," δήλωσε ο Μπεντέκε.

"Μίλησα μαζί του και του εξήγηση την κατάσταση. Του είπα ότι το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει, έχει γίνει πιο μοντέρνο και μπορώ να προσαρμοστώ.

"Δεν υπάρχουν μόνο οι σέντρες, μπορώ να σκοράρω και με άλλους τρόπους. Του είπα ότι δεν φοβάμαι. Αφού η Λίβερπουλ με αγόρασε θα ξέρει και πως να με χρησιμοποιήσει.

"Γι' αυτό ήρθα εδώ. Θα αποδείξω ότι μπορώ να παίξω και με τα πόδια."

Η καλοκαιρινή καταδίξω του Μπρένταν Ρότζερς για τον Κριστιάν Μπεντέκε έληξε θετικά τον περασμένο μήνα, με τον 24χρονο επιθετικό να γίνεται η 2η ακριβότερη μεταγραφή στην ιστορία του συλλόγου και πήρε το νούμερο 9, το οποίο έχουν φορέσει παίκτες όπως ο Ίαν Ρας και ο Ρόμπι Φάουλερ.

Ο Μπεντέκε είναι γεννημένος στο Κονγκό, αλλά η οικογένειά του μετανάστευσε στο Βέλγιο, εκεί όπου ξεκίνησε την καριέρα του με την Γκενκ.

Η Βίλα τον απέκτησε έναντι 8 εκατομμυρίων λιρών το 2012. Με τους Χωριάτες είχε 49 γκολ σε 101 εμφανίσεις.

"Δεν ανησυχούσα ότι η μεταγραφή δεν θα γίνει γιατί έχω μεγάλη πίστη," είπε.

"Προσευχόμουν και μόνο ο Θεός ξέρει αν κάτι θα γίνει. Τίποτα δεν μπορεί να το σταματήσει.

"Πιστεύω ότι η οικογένειά μου είναι πιο περήφανη από ότι εγώ. Ήταν ένα μεγάλο ταξίδι, αλλά είμαι ήρεμος. Η οικογένειά μου είναι χαρούμενη για μένα γιατί ξέρουν από που έρχομαι.

"Έμαθα πρώτη φορά για το ενδιαφέρον της Λίβερπουλ από τον ατζέντη μου μετά τον τελικό του FA Cup.

"Δεν σκέφτομαι το κόστος της μεταγραφής. Ήξερα ότι αν έρθω σε μια ομάδα όπως η Λίβερπουλ θα είχε κάποια πίεση, οπότε είμαι έτοιμος για την πρόκληση. Θα δουλέψω σκληρά και δεν θα ανησυχώ για τίποτα.

"Πιστεύω η πίεση θα βγάλει τον καλύτερό μου εαυτό. Τα λεφτά είναι πολλά, αλλά και λιγότερα να ήταν το να έρχεσαι σε ένα μεγάλο σύλλογο προκαλεί πίεση και πρέπει απλά να το αντιμετωπίσω.

"Είναι τιμή να παίρνω αυτό το νούμερο και είμαι χαρούμενος που το έχω. Δεν μ' αρέσει να μιλάω για αυτά που θα κάνω, προτιμώ να μιλάω στο γήπεδο.

"Φυσικά θέλω να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Μπορώ να βοηθήσω τη Λίβερπουλ να το κάνει."

Μετά την φυγή του Στίβεν Τζέραρντ υπάρχει χώρος για ένα νεό είδωλο, αλλά δεν είναι στόχος του Μπεντέκε να εξασφαλίσει αυτό τον τίτλο.

"Είμαι ένας παίκτης που ήρθε εδώ για να αποδείξει ποιος είναι και να γίνει μεγαλύτερος από ότι ήταν," δήλωσε.

"Δεν ήρθα εδώ με την πρόθεση να γίνω ήρωας για τους οπαδούς. Φυσικά, θα εκτιμούσα την αγάπη τους, αλλά δεν είναι ο κύριος στόχος μου. Αν τα πάω καλά όλοι θα είναι χαρούμενοι. Εξαρτάται από μένα.

"Θα κάνω το καλύτερο για την ομάδα. Πιστεύω πως μπορώ να παράγω γκολ, αλλά δεν είμαι μόνος εδώ. Αυτό είναι το καλό. Έχω παίκτες πίσω μου και γύρω μου.

"Τώρα είναι μια διαφορετική κατάσταση, μια διαφορετική πίεση. Εδώ η πίεση είναι για να βρίσκεσαι στην κορυφή, ενώ στην Βίλα για να μην πέσεις. Πιστεύω σε οποιοδήποτε επίπεδο κι αν αγωνίζομαι θα πετυχαίνω γκολ."

Η άφιξη του Μπεντέκε στο Λίβερπουλ θα είναι μια ανακούφιση για τους αμυντικούς της ομάδας, που τώρα πρέπει να τον αντιμετωπίζουν μόνο στην προπόνηση. Οι κόκκινοι έχουν βασανιστεί από τον Βέλγο τα τελευταία χρόνια, που πέτυχε 5 γκολ σε 6 εμφανίσεις, συμπεριλαμβανομένου του τέρματος της ισοφάρισης τον Απρίλιο στον ημιτελικό του FA Cup, στο Γουέμπλεϊ.

"Τους είπα ότι δεν θα μαχόμαστε όπως παλιά, τώρα θα αντιμετωπίζουμε μαζί κάθε αντίπαλο," δήλωσε.

"Δεν ξέρω γιατί τα πήγαινα τόσο καλά απέναντι στη Λίβερπουλ. Αλλά ελπίζω ότι οι οπαδοί της Λίβερπουλ θα βλέπουν αυτόν που τους αντιμετώπισε στο Γουέμπλεϊ. Έπαιξα ένα καλό παιχνίδι στον ημιτελικό και ο τελικός ήταν κάπως δύσκολος για όλους μας."

Ο Μπεντέκε δέχτηκε κριτική από τον Ρόι Κιν, πρώην βοηθό προπονητή της Βίλα, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι η έλλειψη επίδοσης στην προπόνηση θα τον κρατήσει πίσω από το να βγάλει προς τα έξω την πλήρη ικανότητά του.

"Μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Δεν θέλω να είμαι αλαζονικός αλλά από τότε που ήρθα στην Αγγλία έχω αποδείξει ότι δεν είμαι κακός παίκτης," είπε ο Μπεντέκε.

Ο Μπεντέκε μίλησε και για την αναγέννησή του υπό την καθοδήγηση του Τιμ Σέργουντ, αφότου επέστρεψε από τον τραυματισμό του στον αχίλλειο τένοντα, όταν σκόραρε 12 γκολ στα τελευταία 13 ματς με την Βίλα.

"Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει. Ήταν λες και δεν είχα τραυματιστεί ποτέ. Ήρθε σε μια καλή περίοδο, μια περίοδο που ένιωθα καλύτερα.

"Εντάξει, με βοήθησε πολύ, αλλά ήμουν εκτός για πολύ καιρό και επέστρεφα. Με τον Πολ Λάμπερτ ήταν δύσκολα γιατί μόλις είχα γυρίσει και και έπρεπε να βοηθήσω την ομάδα. Παλεύαμε και όταν ήρθε ο Τιμ Σέργουντ ένιωθα καλύτερα από πριν."

Τώρα ο Μπεντέκε θέλει να παράγει ξανά αυτή τη φόρμα για τους κόκκινους και τα πρώτα σημάδια είναι θετικά, με τον Βέλγο να σκοράρει με ένα εκπληκτικό βολέ στην φιλική νίκη κόντρα στην Σουίντον.

Έχει παίξει μόλις κάτι παραπάνω από μια ώρα στην προετοιμασία, αλλά θα ξεκινήσει στο Μπριτάνια την Κυριακή, εκεί όπου η ομάδα του Ρότζερς σκοπεύει να εκδικηθεί για το 6-1 του Μαΐου.

"Νιώθω πολύ καλά και θα προσπαθήσω να είμαι έτοιμος," δήλωσε.

"Ανυπομονώ. Είναι ωραίο να ξεκινάς με ένα γκολ, ειδικά για την αυτοπεποίθηση ενός επιθετικού. Ελπίζω να κάνω το ίδιο και στο πρωτάθλημα.

"Ήταν εύκολο να εγκατασταθώ και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ."



Επιμέλεια: Δημήτρης Κουντούρης
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Dimitris Kountouris

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.