Chirivella:«Το ντεμπούτο μου με τη Liverpool 'είναι όνειρο που γίνεται πραγματικότητα' αλλά ας ελπίσουμε ότι είναι μόνο η αρχή»

Ο Ισπανός μέσος τονίζει ότι παίζοντας δίπλα στον Rossiter,ήταν μεγάλη βοήθεια μετά από δύο χρόνια που ήταν μαζί στις ομάδες της Ακαδημίας.















Ένας χαρούμενος Pedro Chrivella,παραδέχθηκε ότι εκπλήρωσε ένα όνειρο,πραγματοποιώντας το ντεμπούτο του με τη φανέλα της Liverpool,στην εκτός έδρας ισοπαλία με 1-1,με την Bordeaux,για την πρεμιέρα του Europa League.

Ο 18χρονος Ισπανός μέσος,ήρθε από τον πάγκο για να αντικαταστήσει τον τραυματία Kolo Toure πριν το ημίχρονο και παρουσίασε μία ολοκληρωμένη εμφάνιση,μαζί με τον επίσης μικρό Jordan Rossiter.

Ο Chirivella,που εντάχθηκε στις ακαδημίες των Reds από την Valencia το 2013,είπε:

  '' Ήταν μία μεγάλη μέρα για μένα.Περίμενα για αυτήν την ευκαιρία,και είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα,να κάνω το ντεμπούτο μου με τη Liverpool.''

  ''O Kolo Toure ήταν πολύ άτυχος,καθώς δούλευε πολύ σκληρά.Ένιωσα άσχημα για εκείνον που τραυματίστηκε,αλλά έπρεπε να είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα.''

  ''Ο προπονητής μου είπε να είμαι ήρεμος,και να παίξω το παιχνίδι μου.''

  ''Με αυτό να είναι το πρώτο μου παιχνίδι,υπήρχαν μερικά νεύρα και άγχος,αλλά προσπάθησα να επικεντρωθώ στο να παίξω καλά για την ομάδα.''

  ''Νομίζω ότι ήταν μία καλή εμφάνιση από εμάς εκτός έδρας,και ένας καλός βαθμός.''


















Ο Ισπανός διεθνής με την Εθνική νέων,λέει ότι ωφελήθηκε από το γεγονός ότι είχε σαν παρτενέρ του στο κέντρο τον Jordan Rossiter.

Το συγκεκριμένο δίδυμο,έχει παίξει αρκετά μαζί για την Κ-21 της Liverpool.

  ''Ο Jordan και εγώ καταλαβαίνουμε το παιχνίδι.Έχουμε παίξει μαζί τα τελευταία δύο χρόνια και στηρίζουμε ο ένας τον άλλο.Ήταν φοβερό να είμαι εκεί έξω μαζί του.''

  ''Η Liverpool είναι ομάδα που πάντα δίνει ευκαιρίες στους νέους παίκτες,και αυτό σου δίνει κίνητρο σαν νέος.''

  ''Ο προπονητής μου είπε μπράβο μετά τον αγώνα,αλλά ξέρω ότι πρέπει να συνεχίσω.''

  ''Ας ελπίσουμε ότι αυτό,θα είναι η αρχή για μία μεγάλη καριέρα για μένα στη Liverpool.''


Πηγή:Liverpool Echo
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης  


























































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.