Gerrard: «Δε νομίζω ότι ο Benitez με συμπαθούσε σαν άνθρωπο»

Στη δημοσιότητα ήρθαν σήμερα νέα στοιχεία από την αυτοβιογραφία του Steven Gerrard, στην οποία συνεχίζει να κάνει τρομερές αποκαλύψεις για τη θητεία του στη Liverpool. Αυτή τη φορά, ενημερωθήκαμε για τις (περίεργες) σχέσεις του πρώην αρχηγού των «κόκκινων», με τον πρώην προπονητή του, Rafa Benitez.


«Δε νομίζω ότι ο Rafa Benitez με συμπάθησε ποτέ σαν άνθρωπο. Δε ξέρω γιατί, αλλά αυτό μου πέρασε από τη συνεργασία μας. Μάλλον αυτό άρχισε και πριν καν με γνωρίσει, όταν μίλησε με τη μαμά μου».

«Ο Rafa ήρθε στη Liverpool τον Ιούνιο του 2004 και εγώ έπαιζα με την εθνική Αγγλίας στο Euro της Πορτογαλίας. Αν και ο Gerard Houllier είχε φύγει από την ομάδα, έμεινε πολύ κοντά σε εμένα. Αυτός και η μαμά μου πέταξαν στη Πορτογαλία για να με δουν να παίζω απέναντι στη Κροατία».

« Ο Houllier γνώρισε στον Rafa τη μητέρα μου. Δώσανε τα χέρια, της είπε ένα «γεια» και αμέσως μετά της έκανε μια πολύ περίεργη ερώτηση: «Αρέσουν τα λεφτά στον Steven;» 

«Εγώ αναρωτήθηκα τι είδους ερώτηση ήταν αυτή. Μπορώ να πάρω τηλέφωνο και να μιλήσω με όλους τους προπονητές μου εκτός του Rafa. Είναι ντροπή γιατί μοιραστήκαμε τη σπουδαιότερη βραδιά της καριέρας μας. Τον τελικό της Κωνσταντινούπολης. Ακόμα κι έτσι, δεν υπάρχει κάτι που να μας συνδέει».
 
«Πίστευα ότι συμπαθεί μόνο τους Ισπανόφωνους παίκτες. Ήταν φαν των Λατίνων παικτών, κάτι που είναι καλό. Δεν ήταν αυτό που δημιούργησε τα προβλήματα».

«Στις συνεντεύξεις τύπου θα μπορούσε να πει όλους τους παίκτες με τα μικρά τους ονόματα, μα εγώ ήμουν πάντα ο «Gerrard». Το ίδιο γινόταν και στα αποδυτήρια. Μερικές φορές έδινε και παρατσούκλια. Αλλά για μένα, πάντα θα ήταν «Gerrard».

«Δε θα με έκανε να παίξω καλύτερα αν ξαφνικά με αποκαλούσε «Stevie». Απλά ήθελα να κερδίζω κάθε παιχνίδι και ο Rafa πάντα μας βοηθούσε σε αυτό. Τακτικά, είναι ο καλύτερος προπονητής που έχω δουλέψει ποτέ, άρα δε με ενδιέφερε πώς με αποκαλούσε».

«Αν αύριο τον συναντήσω πιθανότατα δε θα είναι ευχάριστο, αλλά ίσως να έρθει κάποια μέρα που θα δεθούμε και θα συζητήσουμε φιλικά για όσα ζήσαμε στη Liverpool».

«Η σχέση μας όταν δουλεύαμε ήταν επαγγελματικότατη, με έκανε καλύτερο παίκτη. Ήθελα πολύ να κερδίζω κοπλιμέντα από αυτόν, αλλά ήθελα και να νομίζει ότι με χρειάζεται σαν παίκτη. Ήμασταν σαν φωτιά και πάγος. Εγώ είχα το πάθος, και ο Rafa ήταν αυτός που σκεφτόταν τη στρατηγική».

Ο Steven Gerrard σχολίασε και μια συνέντευξη με πρωταγωνιστή τον Ισπανό τεχνικό, πίσω στον Ιανουάριο του 2009, όταν η Liverpool έβαζε δύσκολα στη Manchester United για τον τίτλο της Premier League.

«Πήγα σπίτι μετά τη προπόνηση εκείνη τη Κυριακή και μετά το μεσημεριανό άνοιξα τη τηλεόραση. Ο Rafa ήταν έτοιμος να μιλήσει σε μια καθιερωμένη συνέντευξη τύπου. Ξαφνικά, έβγαλε ένα χαρτί από τη τσέπη του και άρχισε να το διαβάζει. Διάβαζε το ένα γεγονός μετά το άλλο. Συνεχώς έλεγε «γεγονός, γεγονός, γεγονός, γεγονός» και εγώ δε μπορούσα να πιστέψω αυτά που άκουγα. Έπιανα με δύναμη τον καναπέ, έτρωγα τα νύχια μου, ένιωθα ντροπιασμένος για αυτόν».

«Άρχισε να λέει ότι μάλλον η Manchester United είναι νευρική επειδή είμαστε στη κορυφή της βαθμολογίας. Εγώ σκέφτηκα: «Ωχ, τι γίνεται εκεί;»

«Ήταν πολύ θυμωμένος. Ήθελε η Manchester United και ο κύριος Ferguson να τιμωρηθούν επειδή νόμιζε ότι παίζουν παιχνίδια μυαλού. Έφτιαξε μια λίστα από γεγονότα με τον Ferguson, που ισχυριζόταν ότι είναι ο μοναδικός προπονητής στο πρωτάθλημα που δε μπορεί να τιμωρηθεί για αυτά τα πράγματα».

«Όταν συναντήθηκα με τους συμπαίκτες μου στην Αγγλία που έπαιζαν στη Manchester United, μου είπαν ότι ο Fergie απλώς κορόιδευε τον Rafa, λέγοντας: «Τον ελέγχω, τον ελέγχω».

«Ο Rafa ήθελε να έχει δύναμη. Δε μου άρεσε αυτό. Το να λογομαχείς με τους αντιπάλους στις συνεντεύξεις δεν αρμόζει στη Liverpool».

«Όταν άρχισαν τα προβλήματα εμπιστοσύνης των ιδιοκτητών προς το πρόσωπό του, άρχισε να μιλάει στους δημοσιογράφους για προβλήματα στο συμβόλαιό του. Τότε όλοι ξεκινήσαμε να τον αμφισβητούμε».

«Χάλασε τη συγκέντρωση της ομάδας. Νομίζω ότι ένιωσε άβολα, γιατί ήξερε ότι έκανε λάθος».

Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης




Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.