Rossiter: «Δε θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα»

Ο Jordan Rossiter μετά το ντεμπούτο του στο Europa League, μίλησε για τα συναισθήματά του για τη δική του εμφάνιση, αλλά και των νεαρών συμπαικτών του, που αγωνίζονται μαζί του στην under 21 της Liverpool. Ακόμη, εξέφρασε την ελπίδα του ότι οι ευκαιρίες θα ξανά έρθουν για αυτόν στη πρώτη ομάδα.



«Ευχαριστήθηκα κάθε λεπτό από τον αγώνα. Ήταν δύσκολο τεστ, αλλά το διασκέδασα. Το Ευρωπαϊκό μου ντεμπούτο ήταν μια εξαιρετική εμπειρία.»

« Για να είμαι ειλικρινής, ήμουν λίγο νευρικός όταν ο προπονητής μου είπε ότι θα βρίσκομαι στην αρχική ενδεκάδα μερικές μέρες πριν. Αλλά πρέπει να βγεις έξω και να διασκεδάσεις το παιχνίδι προσπαθώντας για το καλύτερο.»

« Η οικογένειά μου παρακολουθούσε το παιχνίδι στη τηλεόραση και ξέρω ότι θα είναι περήφανοι. Όταν ο πατέρας μου με πήγαινε για ποδόσφαιρο όταν ήμουν μικρός, αυτές ήταν οι στιγμές που περίμενα.»

«Δουλεύω όλα αυτά τα χρόνια στην ακαδημία ώστε να μπω στη πρώτη ομάδα. Πήρα την ευκαιρία μου σήμερα και ελπίζω να ξανά πάρω παρόμοιες.»

Ο 18χρονος χαφ αναφέρθηκε στις δηλώσεις του και για τους συμπαίκτες του στην U21 που έκαναν χτες το ντεμπούτο τους με τη φανέλα της Liverpool

«Είμαι πολύ περήφανος για τον Pedro και τον Cameron. Παίζω με τον Cameron από τα 6 ή τα 7 μου χρόνια και ο Pedro ήρθε στην ομάδα από την Ισπανία πριν λίγα χρόνια.»

«Νομίζω ότι και οι δύο έδειξαν διάθεση όταν μπήκαν στον αγώνα. Οι νεαροί παίκτες θέλουν να τα πάνε καλά.»

«Ήταν καλό που έπαιξα δίπλα στον Pedro γιατί γνωρίζουμε ο ένας το παιχνίδι του άλλου. Νομίζω ότι έπαιξε πολύ καλά, το ίδιο και ο Cameron όταν πέρασε στο ματς.»

«Βγήκα από το παιχνίδι γιατί είχα κράμπα. Απογοητεύτηκα αλλά θα γίνω καλά.»

«Ελπίζω αυτή η εμπειρία να με βοηθήσει να γίνω καλύτερος. Δε θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Γνωρίζω ότι υπήρξαν πολλοί παίκτες που έμειναν στην Αγγλία για αυτό το παιχνίδι. Θα περιμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσει ο προπονητής για την Κυριακή.»

«Είμαι ακόμα μικρός. Πρέπει να συνεχίσω να βελτιώνομαι και αν έρθει ξανά η ευκαιρία εγώ πρέπει να την εκμεταλλευτώ.»

«Σαν ομάδα, είμαστε απογοητευμένοι που στο τέλος δε πήραμε τη νίκη, αλλά ο ένας πόντος σε εκτός έδρας παιχνίδι είναι καλός.»

«Έχουμε τρία ματς στην έδρα μας και αν καταφέρουμε να τα κερδίσουμε, θα είμαστε σε εξαιρετική θέση στο γκρούπ.»


Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.