Sakho:«Είμαι στρατιώτης της Liverpool,και Scouser»

Ο Mamadou Sakho σήμερα εξήγησε γιατί είναι στρατιώτης μέσα στο γήπεδο για τη Liverpool-και Scouser εκτός γηπέδου-μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με το club.














Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός υπέγραψε σε πολυετές συμβόλαιο με τους Reds,για να συνδέσει το μέλλον του,με τη φανέλα των Reds.

Παρακάτω,είναι όλες οι σχετικές ερωτήσεις που του έγιναν,με τον Γάλλο να δηλώνει χαρούμενος,αλλά και να έχει ευχάριστη διάθεση με τον δημοσιογράφο,που του πήρε τη συνέντευξη.

LFC:Mamadou,αρχικά συγχαρητήρια για την πολυετή ανανέωση του συμβολαίου σου με τη Liverpool FC.Πως αισθάνεσαι που έχεις εξασφαλίσει το μέλλον σου στον σύλλογο?

Ευχαριστώ.Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με τη Liverpool,επειδή,όπως πάντα έλεγα,εδώ είμαι χαρούμενος και εγώ και η οικογένειά μου.Θα συνεχίσω να δουλεύω,επειδή είμαι στρατιώτης της Liverpool,και όποτε με χρειάζεται η ομάδα,θα προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου.Είμαι χαρούμενος να μείνω ως Scouser.

LFC:Περιγράφεις τον εαυτό σου ως ''στρατιώτη της Liverpool''.Τι εννοείς με αυτό?Ηγείσαι της ομάδας σαν παράδειγμα για τους άλλους παίκτες,τους νεότερους συγκεκριμένα?

Απλά το ότι δουλεύω κάθε φορά στο 100%,προσπαθώ να παραμένω επαγγελματίας και δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για την πόλη και τον σύλλογο.Είναι πολύ σημαντικό για μένα καθώς όταν ξυπνάω κάθε μέρα,είμαι πολύ χαρούμενος να έρχομαι στο προπονητικό κέντρο με όλους τους παίκτες.Για αυτόν τον λόγο λέω ότι είμαι Scouser!

LFC:Οπότε θεωρείς τον εαυτό σου Scouser?

(μερικά γέλια από τον Γάλλο...) Φυσικά,σύντροφε.Τι γίνεται φίλε?

LFC:Είσαι πλέον δύο χρόνια εδώ-είναι εμφανές ότι σημαίνει πολλά για σένα το club...

Ναι.Ξέρω ότι έχουμε πολλούς παίκτες εδώ-25 παίκτες-και ο προπονητής πάντα πρέπει να κάνει κάποιες επιλογές.Για αυτό λέω ότι προσπαθώ να είμαι έτοιμος όταν με χρειάζεται η ομάδα.Προσπαθώ να δίνω ότι καλύτερο μπορώ.Το πιο σημαντικό πράγμα για όλους είναι να έχουν αυτήν την νοοτροπία,επειδή πρέπει να δουλεύουμε σκληρά για αυτήν την περιοχή-την περιοχή της Liverpool!

LFC:Αναφέρεις την περιοχή της Liverpool-την περιοχή όπως την περιέγραψες νωρίτερα.Οι οπαδοί φώναζαν ρυθμικά το όνομα σου με τη Bordeaux χθες.Τι σημαίνει η στήριξή τους προς το πρόσωπό σου για σένα?

Είναι πολύ ωραίο.Είναι πολύ σημαντικό για μένα να γνωρίζω ότι οι οπαδοί με συμπαθούν και προσπαθώ να τους δείξω τον καλύτερο εαυτό μου.Μερικές φορές μπορεί να χάσεις μία πάσα ή μία κεφαλιά,αλλά όταν δίνεις το 100%,ο κόσμος νομίζω το βλέπει αυτό.Αυτό είναι σημαντικό.

















LFC:Επέστρεψες στην ομάδα απέναντι στη Bordeaux,και μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής επαίνεσε την εμφάνισή σου.Πόσο αποφασισμένος είσαι τώρα να κρατήσεις τη θέση σου στη βασική ενδεκάδα της ομάδας?

Παραμένω ο ίδιος άνθρωπος.Πότε δεν αλλάζω,πριν και μετά-παραμένω ο Mama!Συνεχίζω να δουλεύω,προσπαθώντας να βοηθήσω όλους τους παίκτες και πρέπει να παίζουμε όλοι μαζί.Αν ένας παίκτης παίζει καλά,είναι επειδή όλη η ομάδα έπαιξε καλά.Ο καθένας χρειάζεται τον άλλον στην ομάδα.

LFC:Στο χθεσινό παιχνίδι επίσης ήσουν ο αρχηγός απέναντι στη Bordeaux.Τι σήμαινε αυτή η τιμή για σένα?

Ένιωσα ωραία.Ήμουν χαρούμενος,επειδή το να είσαι αρχηγός της Liverpool είναι τεράστια ευθύνη.Προσπάθησα να μιλήσω στα παιδιά,αλλά πραγματικά παρέμεινα φυσιολογικός-με ή χωρίς το περιβραχιόνιο,παραμένω το ίδιο άτομο.

LFC:Είναι ένα πολυετές συμβόλαιο αυτό που υπέγραψες.Τι ελπίζεις να πετύχεις εδώ στη Liverpool?

Ελπίζω να κερδίσω κάποια τρόπαια με αυτόν τον σύλλογο,επειδή νομίζω ότι το αξίζουμε και έχουμε πολύ καλή ομάδα με πολύ καλούς παίκτες.Για τους οπαδούς και την ιστορία της Liverpool,πρέπει να έχουμε αυτόν τον τρόπο σκέψης συνέχεια.Πρέπει να είμαστε στρατιώτες για αυτό το club.

LFC:Είναι ένα ανάμεικτο ξεκίνημα από την ομάδα,αυτήν τη σεζόν.Είσαι αισιόδοξος,ότι τις επόμενες εβδομάδες θα δούμε την πραγματική Liverpool?

Ναι,είμαι.Είμαι πολύ αισιόδοξος.Αρκετοί νέοι παίκτες ήρθαν φέτος,και πρέπει να προσαρμοστούν στη Liverpool και στο ποδόσφαιρο που προσπαθεί να παίξει,αλλά όταν κοιτάμε όλους τους παίκτες,νομίζω ότι έχουμε αρκετή ποιότητα.Μαζί,χέρι-χέρι μπορούμε να έχουμε μία καλή σεζόν.

LFC:Τέλος λοιπόν,για τους οπαδούς που το διαβάζουν αυτό,ποιο είναι το μήνυμά σου σε αυτούς?

Το μήνυμα είναι απλά για αυτούς να μείνουν οι ίδιοι με εμάς.Είναι πραγματικοί οπαδοί,και τη φετινή χρονιά,δε θα απογοητευθούν από την μάχη μας.Θα δώσουμε το 110% για να παλέψουμε.Στο ποδόσφαιρο,κάποιες φορές κερδίζεις και κάποιες χάνεις,αλλά θα προσπαθήσουμε να παλέψουμε για αυτήν τη φανέλα και για αυτούς τους οπαδούς.


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης

























































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.