Skrtel:«Ο πατέρας μου συνέχιζε να μου υπενθυμίζει το πότε θα φτάσω τις 300 εμφανίσεις»

Ο Martin Skrtel πήγε στο παιχνίδι της Τετάρτης απέναντι στην Carlisle United,γνωρίζοντας ότι θα ήταν η 300η του εμφάνιση με τη φανέλα της Liverpool,έπειτα φυσικά από πολλές υπενθυμίσεις του πατέρα του.

















7 χρόνια και 8 μήνες μετά τη μεταγραφή του στην ομάδα από τη Zenit Petersburg τον Ιανουάριο του 2008,ο Σλοβάκος center-back έφτασε το ορόσημο των 300 εμφανίσεων αυτήν την εβδομάδα στο Capital One Cup.

Και ο Skrtel εξήγησε πως ο πατέρας του έκανε σίγουρο ότι ο γιος του θα μάθαινε για αυτό το σημαντικό επίτευγμα,που είναι πηγή για μία τεράστια τιμή για τον ίδιο.

Έτσι,εξήγησε:
  ''Το ήξερα πριν από το παιχνίδι.Ήξερα ότι ήμουν στις 290+ εμφανίσεις,και ο πατέρας μου πάντα μου το υπενθυμίζει,γιατί κοιτάει τέτοια πράγματα.''

  ''Είμαι πολύ περήφανος,γιατί δεν είναι εύκολο να παίζεις 300 παιχνίδια για ένα club-ειδικά για ένα club όπως η Liverpool.''

  ''Είμαι εδώ σχεδόν 8 χρόνια και αν έχεις παίξει 300 παιχνίδια σε αυτό το διάστημα,είναι περίπου 40 ματς το χρόνο,και αυτό δεν είναι εύκολο για να το πετύχεις.''

  ''Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό,πολύ περήφανος για αυτό,και ελπίζω στο μέλλον να έρθουν ακόμη περισσότερα παιχνίδια.''

Το γεγονός ότι το επίτευγμα αυτό πραγματοποιήθηκε στο Anfield,μπροστά στο Kop,ήταν ακόμη πιο συγκινητικό για τον Skrtel.

Πράγματι,η πρώτη εμφάνιση του 30χρονου center back με τα κόκκινα,έγινε στις 21 Ιανουαρίου το 2008 στο Anfield,απέναντι στην Aston Villa,με το σκορ να λήγει 2-2.
















  ''Είναι πάντα ωραίο το συναίσθημα να παίζεις στο Anfield,επειδή είναι πραγματικά σπουδαίο μέρος-όχι μόνο για μένα,αλλά για κάθε παίκτη.''

  ''Πραγματοποίησα το ντεμπούτο μου εδώ απέναντι στην Aston Villa,οπότε αν περιμέναμε μέχρι το Σαββατοκύριακο θα συμπλήρωνα 300 εμφανίσεις με τον ίδιο αντίπαλο,την Aston Villa!Αλλά προφανώς αυτό δεν είναι σημαντικό-το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι έφτασα τις 300 εμφανίσεις και είμαι χαρούμενος για αυτό.''

Ο Skrtel μπήκε στο παιχνίδι στη θέση του Alvaro Arbeloa,στο δεύτερο ημίχρονο απέναντι στην Aston Villa,σε εκείνη την περίσταση.

Ως 23χρονος τότε,είχε ποτέ προβλέψει ότι θα συμπληρώσει τόσο πολλές εμφανίσεις με τους Reds?

  ''Αν θες να είμαι ειλικρινής,δεν το είχα σκεφτεί ποτέ επειδή όταν ήρθα εδώ,ήξερα ότι ερχόμουν σε ένα μεγάλο σύλλογο με μεγάλους παίκτες.''

  ''Σκεφτόμουν ότι αν κατάφερνα να μείνω εδώ για αρκετά χρόνια και να παίξω κάποια παιχνίδια,θα ήταν φανταστικά.''

  ''Αλλά τώρα είμαι εδώ 8 χρόνια έχοντας παίξει 300 παιχνίδια για το club,οπότε αυτό είναι σημαντικό πράγμα και για μένα αλλά και για την οικογένειά μου,και είμαστε περήφανοι για αυτό.''

Ο Skrtel παραδέχεται ότι υπήρχαν και καλές και κακές στιγμές στην καριέρα του με τη Liverpool.

Ο τίτλος του Carling Cup το 2012 στο Wembley,είναι ένα από τα highlights,αλλά και η διεκδίκηση του τίτλου σε 2 περιπτώσεις,το 2008-2009 και το 2013-2014,είναι επίσης στη μνήμη του Σλοβάκου.

  












  ''Αν παίζεις 300 παιχνίδια,σίγουρα θα έχεις και καλές και κακές στιγμές.Δε μπορείς να έχεις 300 παιχνίδια,στα οποία συνεχώς να είσαι σε υψηλό επίπεδο.''

  ''Αν έπρεπε να διαλέξω μία ξεχωριστή στιγμή,αυτή θα ήταν η κατάκτηση του Carling Cup,γιατί αυτό ήταν ένας τίτλος για τη Liverpool.''

  '' Έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις,ειδικά στις σεζόν που παλεύαμε για τον τίτλο.Πάντα προσπαθούσα να δουλεύω σκληρά,να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου,και να βάζω τα δυνατά μου.''

  ''Από εκείνη τη μέρα,πριν από 8 χρόνια,έχω μάθει πως να παίζω στην Αγγλία.Είναι πολύ δύσκολο να ανταγωνιστείς απέναντι στους καλύτερους ποδοσφαιριστές στον κόσμο,αλλά πάντα προσπαθούσα να κάνω το καλύτερο για την ομάδα,για τους συμπαίκτες μου αλλά και τον σύλλογο.''

Η επίσημη ιστοσελίδα της Liverpool,έφερε στην επιφάνεια ακόμη ένα στατιστικό για τον Skrtel,ώστε να το μεταφέρει στον πατέρα του-είναι μόλις ο 57ος παίκτης στην ιστορία του συλλόγου που συμπληρώνει 300 εμφανίσεις με το Liverbird.

Ο Skrtel,γελώντας απαντάει:
  ''Δεν ξέρω τι να πω για αυτό...Είμαι πολύ χαρούμενος και για αυτό.Η Liverpool είναι ένα από τα μεγαλύτερα club στον κόσμο,οπότε το να είμαι μέλος σε αυτό το σύνολο των παικτών,μόνο περήφανο μπορεί να με κάνει.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης

  







































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.