Φιρμίνο: Η νοοτροπία του Κλοπ μου ταιριάζει!

Το γεγονός πως κατέχουν αμφότεροι την "γερμανική" νοοτροπία, κάνει τον Ρομπέρτο Φιρμίνο αισιόδοξο ότι θα καταφέρει να λάμψει υπό τις οδηγίες του Γιούργκεν Κλοπ!

Ο Βραζιλιάνος που κάνει την παρθενική του σεζόν στην Πρέμιερ Λιγκ, έμεινε λίγο πίσω μετά και τον άτυχο τραυματισμό του στο ματς απέναντι στην Καρλάιλ, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει μόλις για τέταρτη φορά βασικός στην αναμέτρηση με την Μπόρνμουθ. 

Πλέον ο 24χρονος, που άφησε την Χοφενχάιμ για να μετακομίσει στο Άνφιλντ, ελπίζει σε μεγαλύτερη βελτίωση με την παρουσία του Κλοπ στον πάγκο.

"Έπαιζα στην Γερμανία για 4,5 χρόνια οπότε κατέχω λίγη από την γερμανική νοοτροπία. Και (ο Κλοπ) έχει αυτήν την τυπική γερμανική νοοτροπία επειδή είναι αστείος, εύκολος να δουλέψεις μαζί του και είμαι σιγουρος πως θα μας το μεταδώσει αυτό."

"Ελπίζω πως τα πράγματα θα βελτιωθούν αλλά ήδη καταφέρνουμε αυτά που θέλει να κάνει στην ομάδα. Ο προπονητής μου είπε να κάνω το καλύτερο μου και να ευχαριστιέμαι παίζοντας ποδόσφαιρο, αυτό αγαπώ να κάνω."

Η εξαιρετική εμφάνιση του Φιρμίνο απέναντι στα Κεράσια τον έχει βάλει σε υποψηφιότητα για να διατηρήσει τη θέση του στο αρχικό σχήμα και απέναντι στην Τσέλσι. Για την εμφάνιση του μεσοβδόμαδα αλλά και τις πιθανότητες συμμετοχής του στο ντέρμπι, ο Φιρμίνο δήλωσε:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα σχεδόν 90 λεπτά με την ομάδα. Όλα πήγαν καλά και είμαι χαρούμενος που παίζω για την Λίβερπουλ. Με τη βοήθεια των συμπαικτών μου ελπίζω και περιμένω να συνεχίσω έτσι."

"Ελπίζω να αγωνιστώ απέναντι στην Τσέλσι αλλά ο τελευταίος λόγος ανήκει στον προπονητή. Για να είμαι ειλικρινής έχω προετοιμαστεί ιδανικά για ό,τι προκύψει."

Μπορεί η Τσέλσι να διανύει ένα πολύ κακό διάστημα σε αγωνιστικό επίπεδο, όμως ο Φιρμίνο αρνείται να υποτιμήσει τους κατόχους του τίτλου:

"Ελπίζω να είναι ένα καλό ματς. Όλοι ξέρουμε πως η Τσέλσι έχει καλή ομάδα, έχουν καλούς παίκτες, είναι πρωταθλητές. Αλλά και εμείς έχουμε καλή ομάδα, καλούς παίκτες και αν όλα δουλέψουν καλά τότε μπορούμε να πάρουμε και τη νίκη. Αυτό είναι που θέλουμε και που θα χαροποιήσει κάθε παίχτη." 

"Όλοι ξέρουμε πως οι νίκες φέρνουν καλή ενέργεια στην ομάδα και ελπίζουμε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να νικάμε για να κρατήσουμε ψηλά το ηθικό μας."


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.