Ρότζερς: "Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος..."


Τα τελευταία του λόγια μετά την ανακοίνωση της απόλυσής του από την τεχνική ηγεσία της Λίβερπουλ είπε ο πρώην -πλέον- προπονητής της ομάδας, Μπρένταν Ρότζερς, ο οποίος ανέφερε:

"Είμαι φυσικά τρομερά απογοητευμένος που φεύγω από τη Λίβερπουλ. Ήταν μια μεγάλη τιμή και προνόμιο να μανατζάρω μια από τις σπουδαιότερες ομάδες για τρία χρόνια!"

"Δούλευα κάθε μέρα για να παρουσιάσω την καλύτερη δυνατή ομάδα βάσει των δυνατοτήτων μου, για να αναπτύξω ξεχωριστά τους παίχτες αλλά και ως μια ομάδα που θα έκανε περήφανους τους εκπληκτικούς οπαδούς της ομάδας. Υπήρξαν κάποιες αξιομνημόνευτες στιγμές κατά τη θητεία μου στην ομάδα για τις οποίες θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες για τη σκληρή τους δουλειά και αφοσίωση. Η τωρινή ομάδα είναι μια ομάδα προς μετάβαση, αλλά έχουν πολύ ταλέντο και δείχουν μεγάλη αίσθηση συλλογικότητας. Περιμένω να τους δω να αναπτύσσονται και να μεγαλώνουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα και εύχομαι σε αυτούς και τον διάδοχό μου καλό υπόλοιπο της σεζόν."

"Η Λίβερπουλ έχει μια απίστευτη ποδοσφαιρική κληρονομιά και δε νιώθω τίποτα άλλο πέραν από σεβασμό και θαυμασμό για την ιστορία, την παράδοση και τις αξίες που κάνουν αυτό το κλαμπ τόσο μοναδικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πάντες στον σύλλογο, συμπεριλαμβανομένων και των παικτών, την FSG, τους αθλητικούς διευθυντές και ειδικά τον Ίαν Άιρ, το προπονητικό τιμ μου,  τους εθελοντές, το staff της Ακαδημίας και τους παίκτες της και φυσικά τους εκπληκτικούς οπαδούς της Λίβερπουλ για την ακλόνητη υποστήριξή τους, το πάθος και την αφοσίωσή τους, κάτι που έκανε την παρουσία μου στην ομάδα μοναδική."

"Κλείνοντας, θα ήθελα να κάνω μια ειδική αναφορά στον Τζον Χένρι, τον Τομ Βέρνερ και τον Μάικ Γκόρντον. Μου έδωσαν αυτή τη μεγάλη ευκαιρία και παρόλο που δεν θα είμαστε πια μαζί, είμαι βέβαιος πως η σχέση και η φιλία μας θα συνεχιστεί και στο μέλλον!"


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος  
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.