Jurgen Klopp: "Όσο λιγότερο βλέπω τους ιδιοκτήτες, τόσο το καλύτερο"



Μετά την πρώτη του συνάντηση με τον John W Henry, ο Jurgen Klopp καταλαβαίνει πως όσο λιγότερο βλέπει τους ιδιοκτήτες της Liverpool τόσο το καλύτερο – γιατί αυτό σημαίνει πως κάνει καλή δουλειά.

Όταν ρωτήθηκε για το τι περιμένει η FSG από τον ίδιο, ο Klopp είπε: “Αυτό που θέλουν είναι να λύνω τα προβλήματα!

“Είναι πάντοτε το ίδιο. Όσο λιγότερη επαφή έχουμε τόσο το καλύτερο πιστεύω. Επειδή αυτό σημαίνει πως όλα είναι ΟΚ.

“Αυτό είναι που θέλω, δεν χρειάζεται να είμαστε σε επαφή όλη μέρα, (να με ρωτάνε) ‘τι έγινε σήμερα;’ κλπ.

“Είμαι εδώ, είμαι ο προπονητής, το αθλητικό κομμάτι της ομάδας είναι δική μου ευθύνη, και αυτό προσπαθώ να κάνω όλη μέρα. Αλλά έχουμε μια πολύ καλή σχέση, όλα είναι ΟΚ.”

Πρόσθεσε: “Χρειαζόμαστε αποτελέσματα, εννοείται πως πρέπει να είμαστε πετυχημένοι σε μια ομάδα σαν την Liverpool.

“Δε μπορούμε να προσδιορίσουμε τι είναι επιτυχία τη δεδομένη στιγμή. Χρειάζονται ανάπτυξη, βελτίωση. Αυτό θέλω κι εγώ. Οπότε ήταν μια πολύ σύντομη κουβέντα.

“Ξέρω τι πρέπει να κάνω, και με θεωρούν τον κατάλληλο άνθρωπο γι’ αυτή τη δουλειά, οπότε δε χρειάζεται να συζητήσουμε για τους επόμενους 4 ή 5 μήνες, ή για τον επόμενο χρόνο, επειδή τώρα είμαι εδώ. Είμαι αρκετά έμπειρος και υπομονετικός για να μπορώ να δουλέψω.”

Η ένταση του να είσαι προπονητής της Liverpool είναι τεράστια, και το βάρος της προσδοκίας μπορεί να είναι πολύ βαρύ στους ώμους του προπονητή των Κόκκινων, αλλά ενώ ο Gerard Houllier μαστιζόταν από πρόβλημα υγείας, ο Rafael Benitez έβγαλε τον διάσημο λόγο του για «συγκέντρωση στην προπόνηση» και «γεγονότα», και ο Brendan Rodgers αναφέρθηκε στην «υστερία» γύρω από την θέση του τις τελευταίες του βδομάδες στο Anfield, o Klopp επιμένει πως παραμένει ήρεμος και χωρίς καμία ανησυχία για την ευημερία του στη δουλειά.

Είπε: “Ειλικρινά, «καίγομαι» για αποτελέσματα, αλλά μετά τη λήξη τοιυ αγώνα τέλος, δεν μπορώ να το αλλάξω.

“Ύστερα μπορώ να κάνω την ανάλυση. Αυτό πρέπει να κάνουμε, μετά να κάνουμε την επόμενη προπόνηση, την επόμενη συνάντηση, την επόμενη κουβέντα με τους παίκτες.


“Κανείς δεν πρέπει να ανησυχεί για το αν κοιμάμαι ή τέτοια πράγματα. Είμαι εδώ, και είμαι 100% στον αγώνα.”

Επιμέλεια: Μαρία Αλεξανδροπούλου
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About George

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.