Moreno:«Όλα είναι διαφορετικά με τον Klopp»

Ο Alberto Moreno θεωρεί ότι επιτέλους ανθεί στη Liverpool,επειδή τώρα παίζει υπό τις οδηγίες ενός προπονητή που πιστεύει σε αυτόν.
























Ο αναδυόμενος Ισπανός αριστερός οπισθοφύλακας,αποκάλυψε πως η διαχείριση του Brendan Rodgers νωρίτερα μέσα στη σεζόν,τον άφησε στενοχωρημένο,καθώς είχε υποχρεωθεί σε παίκτη πάγκου.

Ωστόσο,ο Moreno πιστώνει την άνοδο στις εμφανίσεις του στον Jürgen Klopp,καθώς πλησιάζει το παιχνίδι απέναντι στην Chelsea.

Ο 23χρονος ξεκουράστηκε στο τελευταίο ματς απέναντι στη Bournemouth για το Capital One Cup,αλλά θα επιστρέψει στην αρχική ενδεκάδα στο Stamford Bridge,έχοντας εντυπωσιάσει στις πρώτες εβδομάδες του Klopp.

Ο Moreno απολαμβάνει να παίζει για τον Klopp,έχοντας παραμεριστεί από τον Rodgers στα πρώτα 5 ματς της ομάδας,με τον Joe Gomez,να είναι μπροστά του όσον αφορά τη θέση στην ενδεκάδα.

Το απόκτημα από τη Sevilla,τονίζει ότι ποτέ δε σκέφτηκε να αποχωρήσει από τη Liverpool το καλοκαίρι,αλλά θεωρεί ότι αντιμετωπίστηκε σκληρά στην αρχή της σεζόν.

  ''Ο Jürgen μιλάει με μένα συνέχεια.Αισθάνομαι ότι με εμπιστεύεται,περνάει αρκετό χρόνο μαζί μου.Το γεγονός ότι περνάει πολύ χρόνο μαζί μου,νομίζω φαίνεται και στις εμφανίσεις μου στο γήπεδο.''

  ''Πιθανότατα ένιωσα ότι ο Brendan δεν είχε τόση εμπιστοσύνη σε μένα,σίγουρα στην αρχή της σεζόν.Μου είπε ότι προπονούμουν σκληρά αλλά δεν έπαιζα στα πρώτα 5 ή 6 παιχνίδια.''

  ''Είπε σε εμένα ότι ακόμη είναι αρχή της σεζόν,και ότι θα έρθει η ευκαιρία μου,αλλά μετά το πρώτο παιχνίδι απέναντι στη Stoke,όπου κρατήσαμε το μηδέν πίσω,τόνισε ότι δε θα έκανε αλλαγές στο αμυντικό κομμάτι,εκείνη τη στιγμή.''

  ''Είναι αλήθεια ότι όταν ήμουν εκτός ομάδας,ήμουν θυμωμένος.Ποτέ δε μπήκε στο κεφάλι μου η ιδέα να φύγω,καθώς θέλω να μείνω εδώ για πάντα,αλλά είχα αυτόν τον εσωτερικό θυμό,σχεδόν οργή.''

  '' Ένιωθα ότι έπαιζα καλά,και ότι προπονούμουν καλά.Μου είχε πει(ο Rodgers) ότι προπονούμαι καλά.Αλλά δε μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν έπαιρνα ευκαιρίες στην αρχή.''


















ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ

Ο Moreno τελικά κέρδισε ξανά τη θέση στο αριστερό άκρο σαν wing-back τον περασμένο μήνα,με τον Rodgers να έχει πάντα αμφιβολίες για τις αμυντικές ικανότητες του Ισπανού.Αν ο Rodgers έπαιρνε την έγκριση το καλοκαίρι του '14,θα είχε αποκτήσει τον Ryan Bertrand από την Chelsea.

Ο Klopp δεν έχει δείξει τέτοιες ανησυχίες με τον Moreno,χρησιμοποιώντας τον ως αριστερό μπακ,και δουλεύοντας μαζί του στο Melwood,για να επιβεβαιώσει ότι γνωρίζει ακριβώς τι απαιτείται.

Το μόνο παράπονο του νέου προπονητή είναι ότι ο Lucas Leiva πρέπει να δρα ως μεταφραστής για τον Ισπανό.Τα μαθήματα Αγγλικών πλέον έχουν αυξηθεί σε 4 την εβδομάδα.

  ''Νομίζω ότι παίζω καλά.Πιστεύω ότι έχω μπει για τα καλά μέσα στην ομάδα.Το να μην είμαι στην ομάδα για τα πρώτα 5 ή 6 παιχνίδια,με ενέπνευσε να δουλέψω σκληρά στην προπόνηση ώστε να παλέψω για τη θέση μου στην ενδεκάδα.''

  ''Ο νέος προπονητής έχει μεγάλο πάθος για το ποδόσφαιρο,κάτι που έχω και εγώ.Θέλει να εκφράζεσαι μέσα στο γήπεδο.Θέλεις να δίνεις όχι το 100% αλλά το 200% όταν παίζεις και νομίζω ότι το προσφέρω αυτό.Ταιριάζει με μένα.''

  ''Θέλει από μένα πραγματικά να μάθω Αγγλικά όσο πιο γρήγορα γίνεται,ώστε να μου μεταφέρει πιο εύκολα τις ιδέες του.Πρέπει να βελτιώσω τα Αγγλικά μου.''

  ''Μέσω του Lucas μου λέει να πηγαίνω μπροστά,να σκέφτομαι επιθετικά.Όταν αμύνομαι,μου λέει να είμαι επιθετικός και να μαρκάρω σφιχτά τον αντίπαλό μου.Όταν πηγαίνω μπροστά,μου λέει να μη φοβάμαι ή να παίζω με ένταση και να είμαι ήρεμος στην κατοχή της μπάλας.''


















ΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ

Ο Moreno δεν είναι το μόνο μέλος της ομάδας που έχει ανέβει στην απόδοση με την έλευση του Jürgen Klopp,με τους Mamadou Sakho,Emre Can και Lucas Leiva να είναι επίσης αρκετά βελτιωμένοι.Όλοι ξεκινάν από το μηδέν.

  ''Οι άνθρωποι της πόλης ήταν πολύ ενθουσιασμένοι όταν ήρθε.Ήταν το ίδιο και για μας.Μεταφέρθηκε και σε μας αυτό.''

  ''Ξέρουμε ότι ο Klopp είναι φοβερός προπονητής,ένας σημαντικός προπονητής,και πολύ καλός στη δουλειά του.Επίσης ξέρουμε ότι ήταν πολύ σημαντικό για το club,μία μεγάλη αλλαγή.''

  ''Είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε καλά.Δεν πήγε καλά στην αρχή με 3 ισοπαλίες αλλά μετά πήραμε την πρώτη μας νίκη.Είμαι πεπεισμένος ότι τα πράγματα θα πάνε συντομότερα παρά αργότερα καλά,και ότι θα πάρουμε αρκετά περισσότερες νίκες με αυτόν.''

  ''Νομίζω ότι υπάρχει 100% αλλαγή.Τα πάντα είναι τελείως διαφορετικά.Μίλησε σε όλους τους παίκτες,και το πρώτο πράγμα που είπε σε όλους μας ότι θα μας κρίνει από αυτά που έβλεπε και ένιωθε.Μας είπε ότι όλοι ξεκινάμε από το μηδέν.Μας είπε ότι το παρόν δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν αλλά και το προηγούμενο παιχνίδι.''


 










ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ

Ο Moreno έδειξε την άνοδο στις εμφανίσεις του,με ένα τάκλιν που έσωσε την ομάδα από ένα πιθανό γκολ,όταν ο ίδιος έκοψε εξαιρετικά τον Sadio Mane στο 1-1 με τη Southampton,στο Anfield,με το οποίο δέχθηκε πολλά χειροκροτήματα από τους φιλάθλους της ομάδας.

Ο Klopp έχει ήδη καταφέρει να κάνει πιο σφιχτή την άμυνα της Liverpool,με τον Moreno,να έχει επωφεληθεί με τις οργανωτικές ικανότητές του.

  ''Το λατρεύω όταν κάτι τέτοιο γίνεται.Όταν οι οπαδοί σε στηρίζουν και ζητοκραυγάζουν για σένα,για κάτι καλό που έκανες μέσα στο παιχνίδι,και στην προκειμένη περίπτωση το τάκλιν,είναι φοβερό.''

  ''Είναι σχεδόν ο λόγος για τον οποίο βγαίνεις στο γήπεδο,για να παίξεις καλά,και να τα πας καλά,για τους οπαδούς.Ο άλλος λόγος που βγαίνω στο γήπεδο είναι για να μαρκάρω καλά,και να έχω τέτοιες προκλήσεις όπως αυτή.Ξέρω ότι η πρώτη μου δουλειά είναι να αμύνομαι,και νομίζω ότι είμαι πολύ καλύτερος αμυντικά φέτος.''

  ''Το κομμάτι του παιχνιδιού μου είναι κυρίως για τον λόγο που αποκτήθηκα,σαν αριστερό μπακ,αλλά επίσης την επιθυμία και την αγάπη να ανεβαίνω μπροστά όταν έχω την ευκαιρία.''

  ''Δεν έμαθα να αμύνομαι με τον Klopp,αμύνομαι από τότε που ήμουν παιδί και έμαθα την τέχνη του να αμύνεσαι πριν έρθει.''

  ''Αλλά αυτό που είναι αλήθεια είναι ότι ξοδεύει αρκετό χρόνο για το πως θα είμαστε μέσα στο γήπεδο-όχι μόνο αμυντικά αλλά και πως είμαστε τοποθετημένοι στο γήπεδο στο κέντρο αλλά και στην επίθεση.''

  ''Κάθε προπόνηση είναι αρκετά τακτική,καλύπτουμε πολλή δουλειά στις θέσεις μας αλλά και στην στρατηγική.Νομίζω ότι αρχίζετε να βλέπετε στο γήπεδο πως δουλεύουμε σαν 'ένα' και είμαστε ενωμένοι σαν σύνολο.''

















ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΛΟΝΔΙΝΟ

Η ενότητα θα είναι καθοριστική στο Stamford Bridge,καθώς η Liverpool κοιτάει να αυξήσει την πίεση στον υπό-πίεση Jose Mourinho.Οι Λονδρέζοι βρίσκονται 3 βαθμούς από τους ένατους Reds,έχοντας ήδη υποστεί 5 ήττες μέχρι τώρα στη σεζόν.

  ''Είναι αλήθεια ότι έχουν προβλήματα αυτή τη στιγμή,αλλά ξέρετε πρέπει να θυμόμαστε ότι ακόμη μιλάμε για την Chelsea,μιλάμε ακόμη για τους περσινούς πρωταθλητές.''

  ''Ακόμη έχουν έναν από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο,και έχουν και μία ομάδα με πολύ καλούς παίκτες,οπότε όταν δεν το περιμένεις,μπορούν να επανακάμψουν και να ανέβουν στο πρωτάθλημα.''

  ''Αυτός είναι και ένας λόγος που πρέπει να πάμε εκεί προετοιμασμένοι και πολύ προσεκτικοί.Πρέπει να πάμε εκεί με νοοτροπία νικητή και να προσπαθήσουμε να σκοράρουμε τα γκολ που πρέπει σε αυτό το γήπεδο.''


Πηγή:Liverpool Echo
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης



















































































































































































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.