Γκόμεζ: "Στηρίζουμε ο ένας τον άλλο με τον Ινγκς στον εφιάλτη των τραυματισμών μας."

Έχοντας κάνει ένα πολύ θετικό ξεκίνημα στη σεζόν, ο Τζο Γκόμεζ στάθηκε ιδιαίτερα άτυχος καθώς αποκόμισε σοβαρό τραυματισμό από τις υποχρεώσεις του με την εθνική Αγγλίας, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός δράσης για το υπόλοιπο της σεζόν.

Ερχόμενος από την Τσάρλτον με υψηλές προσδοκίες, ο Γκόμεζ βρήκε τον εαυτό του στο βασικό σχήμα των Κόκκινων σε χρόνο μηδέν. Ωστόσο η μοίρα του έπαιξε άσχημο παιχνίδι, όπως και στον συμπαίκτη του Ντάνι Ινγκς.

"Ήμουν καταρρακωμένος. Ήλπιζα ότι θα ήμουν πίσω σε λιγότερο καιρό. Ο φυσιοθεραπευτής Κρις Μόργκαν και ο γιατρός (Άντι Μάσεϊ) δεν μου είπαν τίποτα πριν την ακτινογραφία, αλλά το γόνατο μου είχε πρηστεί και πιστεύω πως το ήξεραν εξαρχής."

"Όταν πήραν τα αποτελέσματα, μπορούσα να πω από το πρόσωπο του γιατρού ότι δεν ήταν καλά. Το να μάθω για τον χιαστό μου ήταν πολύ σκληρό."

Λίγες μέρες μετά τα κακά μαντάτα, ο νεαρός συνοδεύτηκε στη λίστα των τραυματιών από τον Ντάνι Ινγκς που υπέφερε από τον ίδιο σοβαρό τραυματισμό που θα τον κρατήσει εκτός για το υπόλοιπο της σεζόν. Έτσι οι δυο τους συνεχίζουν μαζί την αποθεραπεία τους. Ο Γκόμεζ ευχαρίστησε τον Ινγκς για την συμπαράσταση του σε μια τόσο δύσκολη περίοδο.

"Το να έχω τον Ντάνι να με στηρίζει είναι μεγάλη βοήθεια για να συνεχίσω. Ήμουν στεναχωρημένος μόλις έμαθα τα νέα για αυτόν. Πετούσε, πετύχαινε γκολ για τη Λίβερπουλ και πήρε και την ευκαιρία του στην Εθνική. Αυτό ήταν μια υπενθύμιση και για τους δυο μας πως στο ποδόσφαιρο πάντα υπάρχουν πισωγυρίσματα και δεν είναι όλα ανθηρά."

"Ήμασταν εκεί και στηρίζαμε ο ένας τον άλλον. Είναι μεγάλο μπόνους να έχει τον Ντάνι για παρέα. Είμαστε κυριολεκτικά δίπλα-δίπλα σε όλα. Θα είναι μακρύς ο δρόμος αλλά παραμένουμε θετικοί."


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: Liverpool Echo 



Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.