Ings:«Πρέπει να είσαι περισσότερο αφοσιωμένος όταν είσαι τραυματίας»

Ο Danny Ings θα δει περισσότερα πράγματα από τον Jürgen Klopp κατά τη διάρκεια της διακοπής λόγω εθνικών,τονίζοντας ότι 'δε θα χρειαστεί να ανησυχεί για μένα μήπως χαλαρώσω'.

















Ο 23χρονος,που στα πρώτα στάδια της αποκατάστασής του για τη ρήξη χιαστών,είχε κάποιες ευκαιρίες να συζητήσει με τον νέο προπονητή,στις πρώτες του εβδομάδες στον πάγκο των Reds.

Ο συνδυασμός των πολλών αγωνιστικών υποχρεώσεων,και η απουσία του Ings από τις προπονήσεις,σημαίνει ότι η επικοινωνία μεταξύ τους ήταν δύσκολη αυτό το διάστημα.ωστόσο το διάλειμμα των δύο εβδομάδων,για τις εθνικές,παρέχει στον Klopp μία σπάνια ευκαιρία να δει από πρώτο χέρι την αποκατάσταση του Άγγλου striker.

Ανεξαρτήτως από αυτό,ο πρώην επιθετικός της Burnley ήδη δίνει το 100% στην προσπάθειά του να επιστρέψει στην ενεργό δράση το συντομότερο δυνατό.

  '' Όταν τραυματίζεσαι τότε είναι που πραγματικά αξίζεις τα λεφτά σου,επειδή είσαι στο γυμναστήριο,έχοντας την ευκαιρία να παλέψεις,ώστε να είσαι σωματικά έτοιμος να επιστρέψεις στα δικά σου στάνταρ.''

  ''Ευρισκόμενος εδώ στη Liverpool,είναι σημαντικό να βεβαιωθώ ότι τρώω σωστά,κοιμάμαι σωστά,να παίρνω τις βιταμίνες μου,να κάνω τη δουλειά μου στο γυμναστήριο,να βάζω πάγο στο πόδι μου και να ξεκουράζομαι κάθε μέρα.''

  ''Αλλιώς,μένεις εκτός.Πρέπει να είσαι περισσότερο αφοσιωμένος όταν τραυματίζεσαι,επειδή έχεις περισσότερο από ένα βουνό να ανέβεις για να φτάσεις στην κορυφή.''

Η απογοήτευση από τον τραυματισμό του Ings ήταν τεράστια,και ήταν πολύ σκληρό,δεδομένου ότι συνέβη λίγες μέρες μετά το ντεμπούτο του με την εθνική Αγγλίας,στη νίκη με 3-0 απέναντι στη Λιθουανία.

Ωστόσο,η πρώτη γεύση από διεθνή δράση με την πρώτη ομάδα,απλά δυνάμωσε την αυταπάρνηση του Danny,καθώς παλεύει να επιστρέψει στην ενεργό δράση.

  ''Το όνειρο μου από μικρός ήταν να παίξω με την εθνική Αγγλίας και να εκπροσωπήσω τη χώρα μου,και τελικά πήρα αυτήν την ευκαιρία.''

  ''Είχα μόλις πατήσει το πόδι μου στην πόρτα της εθνικής,και ξαφνικά τραυματίστηκα.Αλλά δε νομίζω ότι το όνειρό μου τελείωσε.Δεν είμαι από τους τύπους που τα παρατάνε,και δε θα συνεχίσουν να παλεύουν.''

  ''Ας ελπίσουμε ότι θα επιστρέψω σε καλή φυσική κατάσταση και στις σκέψεις του προπονητή,και θα δούμε στη συνέχεια.Μου άφησε ένα μήνυμα στον τηλεφωνητή μου,και μου έστελνε συχνά μηνύματα.Μου δίνει την απαραίτητη φωτιά να συνεχίσω τη σκληρή δουλειά ο Klopp.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης













































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.