Steven Gerrard:«Ο Klopp είναι σπουδαίος-όλοι στη Liverpool θα πρέπει να το βλέπουν αυτό»

Ο πρώην αρχηγός της ομάδας μας,Steven Gerrard,μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Γερμανό τεχνικό.

Ο ίδιος όπως τόνισε,λατρεύει που προπονείται με τον Jürgen Klopp-και αποκάλυψε πως ένας καφές με τον προπονητή της Liverpool,τον έκανε να νιώθει πιο ψηλός!

















Ο 35χρονος θρύλος της ομάδας,παραδέχθηκε επίσης,εμμέσως,πλην σαφώς,πως θα ευχόταν να παίζει ακόμη στο Anfield,ώστε να βρίσκεται υπό τις οδηγίες του Jürgen Klopp.

Ο μέσος το τελευταίο διάστημα βρίσκεται πίσω στο Melwood,και προπονείται με την πρώην ομάδα του,ώστε να είναι ετοιμοπόλεμος όταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα στην Αμερική.

Ο 35χρονος που είδε την πρώτη του χρονιά στο MLS να τελειώνει δίχως τίτλο,επαίνεσε τον Klopp για την ήρεμη και ωραία ατμόσφαιρα πλέον στην ομάδα.Συγκεκριμένα τόνισε:

  ''Πήγα για καφέ μαζί του,και μόλις βγήκα από το δωμάτιο,απλά ένιωσα χαρούμενος.Ένιωσα ψηλότερος.Και δεν είμαι από τους ψηλούς παίκτες,οπότε φαντάζομαι πόσο θα έχει βοηθήσει και τους παίκτες της ομάδας.''

  ''Η ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι εξαιρετική.Οι παίκτες είναι κεφάτοι στις προπονήσεις και υπάρχουν χαμόγελα παντού.Νομίζω ότι ανέβασε ολόκληρο το μέρος.Θέλει να είναι γύρω από παίκτες που απολαμβάνουν το παιχνίδι.Δε θέλει από τους παίκτες τους να έχουν παραπάνω ένταση,ή να ανησυχούν.Θέλει να πάρει όλη την έξτρα πίεση στους ώμους του.''

  ''Οι εντυπώσεις μου από έξω με έκαναν να τον αγαπήσω.Λάτρευα το πόσο χαρισματικός ήταν μπροστά στην κάμερα,λάτρευα τις τακτικές του,και πάντα εκτιμούσα τη Borrusia Dortmund,την οποία παρακολουθούσα στενά στο Champions League.Όποτε ήμουν μεγάλος φαν όπως και να είχε.Αλλά τώρα που τον γνώρισα και από κοντά και δούλεψα μαζί του,είναι απίστευτος.''



 





















'ΘΑ ΕΓΛΕΙΦΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ'

Ο Klopp έγινε προπονητής της Liverpool στις αρχές του Οκτωβρίου,και έχει χάσει μέχρι στιγμής μόνο 2 παιχνίδια από τα 14 σε όλες τις διοργανώσεις.

Παρά τα τελευταία ανεπιτυχή αποτελέσματα-στα οποία η Liverpool ηττήθηκε από τη Newcastle,και χρειαζόταν ένα γκολ στις καθυστερήσεις απέναντι στη West Brom,-η αισιοδοξία στο club είναι σε υψηλά επίπεδα.

Ο Gerrard λέει ότι θα ευχόταν να παίζει υπό τις οδηγίες του Γερμανού,και ότι ο ίδιος 'θα έγλειφε τα χείλη του' σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

  ''Φυσικά αν ήμουν παίκτης της Liverpool-είτε ένας νεαρός παίκτης ή ένας παίκτης στα καλύτερά του-και ο Klopp μου χτυπούσε την πόρτα,'θα έγλειφα τα χείλη μου'.''

  ''Οι παίκτες θα πρέπει να είναι ενθουσιασμένοι.Σκέφτομαι τον εαυτό μου,και φαντάζομαι να είμαι 25 ή 26,και το πόσο χαρούμενος θα ήμουν να δουλεύω μαζί μου.''

  ''Οπότε οι παίκτες θα έπρεπε να καθίσουν και να δουν τη μεγάλη ευκαιρία που έχουν να φέρουν επιτυχίες τα επόμενα 2,3,ή 4 ή όσα χρόνια θα είναι εδώ.''

Με την προετοιμασία του MLS να ξεκινάει στις 22 Ιανουαρίου,ο Gerrard έπρεπε να απορρίψει το ενδεχόμενο επιστροφής,ως δανεικός στην ομάδα.

  ''Θα είμαι αρκετά ειλικρινής για να παραδεχτώ ότι με σκότωσε όταν είδα για πρώτη φορά τη Liverpool ως οπαδός.Στην αρχή το μισούσα,είχα ένα περίεργο συναίσθημα στο στομάχι μου.Αλλά τώρα έχω συνηθίσει και είμαι χαρούμενος.''


Πηγή:Liverpool Echo
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης







































































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.