Πώς η...κλειστοφοβία κόντεψε να χαλάσει την μεταγραφή του Γκρούγιτς;

Το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του Γιούργκεν Κλοπ, που ήρθε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα στο Άνφιλντ, αποκαλύπτει στην Liverpool Echo πώς η κλειστοφοβία του κόντεψε να βάλει σε μπελάδες την ολοκλήρωση της μεταγραφής του.

Ο Σέρβος υπέγραψε συμβόλαιο με τους Κόκκινους και δόθηκε άμεσα δανεικός στην προηγούμενη ομάδα του, τον Ερυθρό Αστέρα, για το υπόλοιπο της σεζόν.

Ο ίδιος όμως εξηγεί γιατί η μεταγραφή του βρέθηκε κοντά στο να χαλάσει, όταν έμαθε ότι οι ιατρικές εξετάσεις του περιλαμβάνουν μια μονόωρη συνέδρια σφραγισμένη σε ένα σκάνερ MRI:

"Είμαι πολύ κλειστοφοβικός, οπότε ήταν πολύ τρομακτικό για μένα να είμαι ξαπλωμένος στο σκοτάδι για μια ώρα μέσα στο σκάνερ. Όταν άκουσα πως η εξέταση στο MRI ήταν αναγκαστική, ήμουν πολύ κοντά στο να πω ότι δεν θέλω να το κάνω. Δεν μπορούσα να μπω μέσα ούτε για ένα λεπτό!"

"Κάλεσα τον γιατρό και άρχισα να πανικοβάλλομαι. Προσπαθούσαν να με πείσουν για περίπου 20 λεπτά μέχρι τελικά να αποφασίσω να μπω μέσα. Τελικά έσφιξα τα δόντια και τα κατάφερα. Δημιούργησαν ειδικές συνθήκες για χάρη μου."

"Μετά από αυτό πήγα στο Μέλγουντ, υπέγραψα τα συμβόλαια και έβγαλα φωτογραφιες."

Ο νεαρός ήταν ενθουσιασμένος που μπόρεσε να ξεπεράσει τους φόβους του και να γίνει παίχτης της Λίβερπουλ. Στην συνέχεια αποκάλυψε πως ο Γιούργκεν Κλοπ του έδωσε ένα ειδικό πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσει για να κάνει την μετάβασή του από το σερβικό στο αγγλικό πρωτάθλημα όσο ευκολότερη γίνεται το καλοκαίρι, που θα έρθει μόνιμα στην ομάδα.

"Είναι μεγάλη υπόθεση. Βρέθηκα για 2-3 μέρες στο Άνφιλντ και την πόλη του Λίβερπουλ. Όλα μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση. Επίσης έχω κάποιες ευθύνες για το υπόλοιπο της σεζόν. Μου έδωσαν ένα πρόγραμμα για το υπόλοιπο της σεζόν, το οποίο πρέπει να ακολουθήσω. Τώρα πρέπει να συγκεντρωθώ στον Ερυθρό Αστέρα και να είμαι ο παλιός καλός Μάρκο Γκρούγιτς."

"Ο Κλοπ μου είπε ότι είναι πολύ σημαντικό να μείνω συγκεντρωμένος τους επόμενους έξι μήνες - ότι αυτό είναι μόλις το πρώτο βήμα στην καριέρα μου και δεν θα έπρεπε να χαλαρώσω πολύ."

"Επίσης μου είπε να δώσω πολλή προσοχή στο τι τρώω και ότι παρότι το μπρέικ του πρωταθλήματος θα είναι 5-6 εβδομάδες να μην καθίσω για παραπάνω από δυο, ώστε να έρθω έτοιμος για την προετοιμασία. Αυτή τη χρονιά η Λίβερπουλ θα κάνει προετοιμασία στις ΗΠΑ, ενώ τα προηγούμενα χρόνια έκανε στην Ασία."


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: Liverpool Echo 


Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.