Gerrard: " Μίλησα για την επιστροφή μου στη Liverpool"

Ο Steven Gerrard ο οποίος έκανε μερικές προπονήσεις με τη Liverpool μετά και τη διακοπή που υπάρχει στο MLS, μίλησε για την εμπειρία του να δουλεύει με τον Jurgen Klopp, το θέμα της επιστροφής του, την πιθανή απόσυρσή του αλλά και την προοπτική να γίνει προπονητής!

Ο Steven Gerrard σε προπόνηση της Liverpool στο Melwood
Παίκτης των LA Galaxy πλέον, ο θρυλικός αρχηγός των ''κόκκινων'' μίλησε για όλα σε μια πρόσφατη συνέντευξή του, και έδειξε εντυπωσιασμένος από την δουλειά του Klopp στο Anfield.

"Είναι δύσκολο να συγκρίνω την ομάδα που άφησα με αυτή που βρήκα τώρα. Υπάρχει νέος προπονητής και διαφορετικοί βοηθοί.

'' Έχοντας δουλέψει εδώ για δύο βδομάδες, είμαι ενθουσιασμένος και πολύ θετικός. Ήμουν φαν του Klopp πριν έρθει εδώ, αλλά το να είμαι δίπλα του αυτό το διάστημα και να βλέπω τις σχέσεις του με τους παίκτες, τις τακτικές του και γενικά το πώς δουλεύει, είναι ξεχωριστό. Νομίζω ότι με λίγη υπομονή και μερικές προσθήκες στην αρχική ενδεκάδα και το ρόστερ, θα ενθουσιαστεί όλος ο κόσμος.

'' Δε θέλω να δώσω πίεση ή να κάνω τον κόσμο να περιμένει πολλά, γιατί άμα πεις κάτι λάθος αυτό θα γίνει και δεν είναι σωστό.

''Αλλά σαν φαν και πρώην παίκτης της ομάδας, ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα που με βοήθησε πολύ. Έκανα προπόνηση ως οπαδός και πρώην παίκτης, αλλά ταυτόχρονα προσπαθούσα να πάρω μερικά πράγματα που θα με βοηθήσουν στο μέλλον.

''Ήταν τρομερό να είμαι δίπλα σε έναν προπονητή που σέβομαι τόσο. Αλλά προσπαθούσα να μη του τραβάω πολύ την προσοχή και να συγκεντρώνεται στους παίκτες που έχει τώρα.''



''Δεν είμαι παίκτης της Liverpool πια, αλλά με έκριναν σαν να ήμουν! Δεν υπήρχε κάποιο παιχνίδι για μένα για το οποίο θα έπρεπε να ετοιμαστώ, αλλά προσπαθούσα να εντυπωσιάσω λίγο τους συμπαίκτες μου. Να τους δείξω ότι ακόμα μπορώ να κάνω μερικά πράγματα!

"Δε μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι όσα έλεγε ο Klopp σε τακτικό επίπεδο. Προσπαθούσα να μη τα ξεχάσω γιατί πραγματικά με βοήθησαν πολύ. Ήταν σπουδαία εμπειρία.''

"Μίλησα για την επιστροφή μου στη Liverpool''



''Μίλησα με τον Klopp. Δε μου έχει γίνει επίσημη πρόταση, αλλά μου είπε ότι ενδιαφέρονται για την επιστροφή μου. Δεν έχουμε συζητήσει για τα καθήκοντά μου, αλλά μου είπε ότι με καλωσορίζουν πίσω.

''Θα είμαι διαθέσιμος από τον Δεκέμβρη. Θα επιστρέψω και θα έχω τη δουλειά μου στην τηλεόραση, αλλά θέλω όλοι να ξέρουν ότι είμαι διαθέσιμος για οτιδήποτε. Πιθανότατα θα ασχοληθώ με την προπονητική.''


''Η δυσκολότερη στιγμή μου ήταν όταν ανακοίνωσα πως θα φύγω από την ομάδα. Όμως σίγουρα η χειρότερη ήταν η ήττα με 6-1 από την Stoke.

''Ήταν το τελευταίο μου παιχνίδι και ήθελα να νικήσω. Δεν ήταν εύκολο να δεχτώ αυτό που έγινε.

Η απάντηση στην ερώτηση για το αν θα μπορούσε να γίνει πρώτος προπονητής σε ομάδα της Premier League ήταν ένα εμφατικό "ΝΑΙ!''.

''Τώρα όμως παίζω στο MLS και πραγματικά το διασκεδάζω. Θα μπορούσα να δεχτώ την πρόταση της Liverpool, αλλά θα γινόμουν παίκτης πάγκου.


''Προτιμώ να είμαι βασικός, έστω για αυτό το μικρό διάστημα. Δε μου αρέσει να χάνω μεγάλα παιχνίδια ή να βγαίνω από τα παιχνίδια. Θα ήμουν παγιδευμένος αν γινόμουν ένα μέλος του ροτέισον.

''Δεν έχω μετανιώσει, ούτε είμαι θυμωμένος. Απλά κοιτάω μπροστά.

''Τώρα θέλω απλά να διασκεδάσω τις τελευταίες μου στιγμές ως ποδοσφαιριστής.

''Υπάρχει τρομερή ευθύνη στο να παίζεις για τη Liverpool και να είσαι ο αρχηγός της. Ένιωσα από την πρώτη στιγμή την πίεση.''


''Όλο αυτό είναι μια πρόκληση για μένα. Όλοι νομίζουν ότι το MLS είναι κάτι εύκολο, όμως είμαι 35. Ίσως είναι μεγαλύτερη πρόκληση από ότι ήταν η Premier League στα 25 μου.

''Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά μάλλον αυτή η χρονιά θα είναι η τελευταία μου. Είναι αρκετά τρομακτικό γιατί αγαπώ το ποδόσφαιρο, είναι η καθημερινότητά μου.

''Έχω τρομερές εμπειρίες από το άθλημα, γιατί συνεργάστηκα με σπουδαίους προπονητές.''


Επιμέλεια-Μετάφραση: Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.