Moreno:«Αυτή είναι μία από τις καλύτερες περιόδους της καριέρας μου»

Ο Alberto Moreno είναι πίσω στην πατρίδα του στην Ισπανία, και μαζί με τον Klopp βρέθηκαν στη συνέντευξη τύπου για να μιλήσουν για τον πρώτο ημιτελικό απέναντι στη Villareal στο El Madrigal.















Δείτε παρακάτω τι είχε να πει:

Για τη Liverpool ότι θεωρείται από τα φαβορί για την κατάκτηση του Europa League...

Δεν μου αρέσει να θεωρούμε τους εαυτούς μας ή να βλέπουμε τους εαυτούς μας ως φαβορί. Αυτό είναι οι ημιτελικοί και υπάρχουν τέσσερις ομάδες - όλες αυτές οι ομάδες θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως φαβορί. Ξέρουμε ότι πρόκειται να είναι πολύ σκληρά εδώ, αλλά ο καθένας μπορεί να κερδίσει και ελπίζουμε να βγούμε στην κορυφή.

Για το αν συγκρίνει το παιχνίδι με τη Villareal με εκείνο με τη Dortmund στο Anfield...

Λοιπόν, εκείνος ήταν ένας προημιτελικός και τώρα αυτά είναι τα ημιτελικά! Και οι δύο αγώνες με την Villareal πρόκειται να είναι πολύ δύσκολοι. Ήταν πολύ, πολύ δύσκολο για εμάς με την Borrusia Dortmund, έπρεπε να πιστέψουμε στον εαυτό μας για να περάσουμε. Ξέρουμε ότι πρόκειται να είναι πολύ περίπλοκο, αλλά είναι άσκοπο να μιλήσουμε για το τι πρόκειται να συμβεί αύριο(σ.σ. σήμερα). Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.

Για το γεγονός ότι η ομάδα του δεν κληρώθηκε με την πρώην ομάδα του, τη Sevilla στα ημιτελικά...

Λοιπόν εγώ δεν πανηγύρισα για κάτι, πραγματικά. Η Villareal είναι ένας αντίπαλος και ένας αντίπαλος που πρέπει να νικήσουμε. Αλλά φυσικά, ως οπαδός της Sevilla, θα ήθελα πολύ να τους συναντήσουμε στον τελικό και όχι στον ημιτελικό.


















Για το γεγονός ότι κέρδισε αυτό το τρόπαιο με τη Sevilla το 2014, και τι θα σημαίνει για τον ίδιο να το κάνει και με τη Liverpool...

Όχι μόνο για μένα, αλλά για κάθε ποδοσφαιριστή, οι τίτλοι είναι προφανώς το καλύτερο πράγμα. Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά εκείνη η χρονιά, επειδή ήταν επίσης η πρώτη μου χρονιά ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, γι 'αυτό ήταν ένα μεγάλο συναίσθημα. Όσο για το τρέχον έτος, θα ήθελα να πάρουμε τα πράγματα βήμα-βήμα, όπως πάμε δηλαδή τώρα, από παιχνίδι σε παιχνίδι [ως ομάδα].

Για την στήριξη του Jürgen Klopp...

Είμαι τώρα με τον Klopp, ο οποίος έχει τοποθετήσει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, και είμαι πολύ χαρούμενος γι 'αυτό. Βιώνω μία από τις καλύτερες στιγμές στην καριέρα μου ως ποδοσφαιριστής.

Για την επιστροφή του στην Ισπανία και αν αυτό είναι κίνητρο για τον ίδιο να δείξει πόσο πολύ έχει βελτιωθεί...

Αν κάποιος με έχει παρακολουθήσει θα δει πως έχω αναπτυχθεί. Πάντα δίνω το 100 τοις εκατό σε όλα τα παιχνίδια, παίζω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάνοντας ότι καλύτερο μπορώ. Έτσι, αν κάποιος με έχει δει, θα έχει δει τη βελτίωση μου.

Για την ευκαιρία να εντυπωσιάσει στη χώρα του εν όψει και του Euro το καλοκαίρι...

Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Θα προτιμούσα να επικεντρωθούμε στην Liverpool - να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το Europa League με την Λίβερπουλ και να προσπαθήσουμε να τερματίσουμε σε μια καλή θέση στην Premier League. Το υπόλοιπο εξαρτάται από τον [Vicente] Del Bosque να αποφασίσει και εγώ απλώς θα κάνω το καλύτερό μου για τη Liverpool και σκέφτομαι μόνο τα τωρινά παιχνίδια.


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης




























































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.