Divock Origi: Είμαι αισιόδοξος για μια ταχεία επιστροφή από τον τραυματισμό μου στον αστράγαλο

Ο Divock Origi αποκάλυψε ότι έχει κάνει καλή πρόοδο στην αποκατάστασή του από έναν τραυματισμό στον αστράγαλο και λέει ότι δεν έχει παραιτηθεί από την ελπίδα της επιστροφής στη δράση πριν από το τέλος της σεζόν.

Ο 21-χρονως τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια της νίκης με 4-0 των Reds εναντίον της Έβερτον στο Άνφιλντ τον περασμένο μήνα, αφού νωρίτερα άνοιξε το σκορ σκοράροντας το πέμπτο γκολ του στις τελευταίες έξι εμφανίσεις του.

Ότι μια τόσο καλή φόρμα σταμάτησε τόσο απότομα θα είχε αρνητικές συνέπειες για τους περισσότερους παίκτες, αλλά ο Οrigi έχει απομείνει όσο αισιόδοξος όσο ποτέ, καθώς μάχεται να επιστρέψει υγειής.

Είπε στο Liverpoolfc.com: “Όλα προχωρούν καλά. Έχουν περάσει δέκα ημέρες τώρα έτσι προσπαθώ να βελτιώνομαι κάθε μέρα και να κάνω βήματα, εμείς απλά να προσπαθούμε να [διασφαλιστεί πως] θα είμαι πίσω το ταχύτερο δυνατόν.

"Για παράδειγμα, χθες και σήμερα νιώθω μια μεγάλη διαφορά, με αυτούς τους τραυματισμούς που μπορεί να εξελιχθεί καθημερινά και κάνουμε πολύ δουλειά.”

“Έρχομαι στο [Melwood] πολύ νωρίς και φεύγω το βράδυ, γι 'αυτό δουλεύω πολλές ώρες, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι αναγκαίο γιατί θέλω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό."

Όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσε ακόμα να επιστρέψει πριν από το τέλος της σεζόν, ο επιθετικός απάντησς: “Φυσικά, σε αυτό πιστεύω.”

"Στόχος μου είναι να επανέλθω το συντομότερο δυνατόν και εγώ απλά θέλω να πάω πίσω στο γήπεδο. Νομίζω ότι είναι δυνατόν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις."

Πριν από τον τραυματισμό του, o Οrigi είχε αγαπηθεί από τους φιλάθλους, όχι μόνο μέσα από τα γκολ του, αλλά και την προθυμία του να εργαστεί ακατάπαυστα για την ομάδα στην κορυφή της επίθεσης.

Ο Βέλγος εξήγησε ότι η αγάπη των οπαδών του δίνει έξτρα κίνητρο κατά τη διάρκεια μιας απογοητευτικής περιόδου στα πιτς.

Είπε: “Όταν δέχεσαι πολλή αγάπη είσαι ευγνώμων και προσπαθείς να την ανταμίψεις.”

"Με κάνει να εργάζομαι τόσο σκληρά, μου δίνει ενέργεια για να εργαστώ σκληρά στην αποθεραπεία μου και να δώσω τα πάντα για να είμαι πίσω στο γήπεδο και να βοηθήσω την ομάδα.”

"Ελπίζω μόνο ότι τα πράγματα θα πάνε πολύ γρήγορα.”

«Θέλω πάντα να είμαι στο γήπεδο και τώρα αυτά τα παιχνίδια που έρχονται είναι σημαντικά και όλοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αυτά.”

"Μερικές φορές έτσι είναι η ζωή, έχεις τραυματισμούς, αλλά χρησιμοποιώ αυτή την ευκαιρία για να κάνω τον εαυτό μου δυνατότερο πάντα και [να γίνω] δυνατός ψυχολογικά και ελπίζω να επανέλθω ισχυρός".

Ο πρώην άσσος της Λιλ μίλησε για τη σχέση του με τον προπονητή Jürgen Klopp, ο οποίος έχει δείξει τεράστια πίστη σε αυτόν από τότε που έφθασε στο σύλλογο, τον Οκτώβριο.

“Έχουμε μια καλή σχέση εργασίας, την ομάδα με τον προπονητή και μπορείτε να το δείτε αυτό”, συνέχισε.

"Πολλοί παίκτες έχουν κάνει βήματα και είμαι ένας από αυτούς και είμαι απλά ευγνώμων για τα πάντα, πως είμαι εδώ και νιώθω ότι είμαι στο σωστό σύλλογο αυτή τη στιγμή και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό.

“Νομίζω ότι στην ψυχική μεριά [Klopp] είναι πολύ ισχυρός. Ξέρει πώς να ασχοληθεί με τα γκρουπ - δεν είναι κάθε γκρουπ το ίδιο, δεν είναι κάθε παίκτης το ίδιο, αλλά έχει την εμπειρία να διαχειριστεί τους παίκτες και να ενισχύσει την ομάδα.”


"Αυτό είναι ένα πολύ καλό πράγμα, και με την υποστήριξη η οποία είναι θαυμάσια, σoυ δίνει έξτρα δύναμη για το παιχνίδι και αυτό είναι ένα ακόμα καλό πράγμα αυτού του κλαμπ, επίσης."

Δημήτρης Κουϊμτσίδης

Share on Google Plus

About Δημήτρης Κουϊμτσίδης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.